srijeda, 6. travnja 2011.

H&M u Cvjetnom - VIP otvorenje u Zagrebu

Jučer je bilo VIP otvorenje prve H&M prodavaonice u Zagrebu. H&M je premijerno otvoren na Cvjetnom trgu u novoizgrađenom shopping centru Cvjetni (koji ostavlja bez daha).
Pitate se tko je bio tamo? Pitanje je - tko nije bio tamo! Portali prenose kako je bilo 1300 ljudi, no činilo se zaista kao da je bilo puno, puno više.. Mene celebovi ne zanimaju pa se njima neću ni baviti - ovo je post o H&M-u te ću stoga o tome i pisati.


Našla sam se ranije s curkama na kavici pa smo popratile hype koji je vladao oko otvorenja. Šaputalo se i o prosvjednicima i o tome hoće li nas tko gađati paradajzom što ulazimo unutra. Te je razgovore brzo zamijenio onaj o listama i planovima za kupovinu.. ;) Svaka od nas imala je jednu ili dvije stvari po koje je "došla" i na kraju kave priznale smo stvarno uzbuđenje oko otvaranja ovog dućana.

Nedostaje nam draga Ana koja je ovo fotkala pa zato - velika pusa Ani :)
Kad su nas pustili unutra oduzeli su nam pozivnice (kmeeee) i dali nam crne narukvice na ruku - poslije ćete saznati koliko smo bile sretne što imamo narukvice baš crne boje ;)
Dok smo stajale u redu za ulazak od robice nas je dijelilo samo obično staklo od izloga. Iz dućana su nam se smiješili zaposlenici H&M-a i konobari koji su nosili pune pladnjeve šampanjca.


Nakon što smo ušle unutra, uzele smo svaka po jednu shopping vrećicu i krenule u modno ludilo - bilo je doslovno "every man for him/herself". Gužva je bila ogromna, bilo je vruće, svi su se gurali s tim vrećama okolo ali ništa me nije smetalo. Nisam imala velika očekivanja pa sam bila zadovoljna onim što sam našla.
Čekanje pred garderobom od 45 minuta nije dolazilo u obzir pa smo se Ana i ja oblačile ispred garderobe.


Prizemlje i prvi kat rezervirani su za žene dok je treći kat isključivo muška roba. Dječjeg odjela nema.
Danas sam na kavi rekla kako mi se čini da u cijelom danu ne bih bila sposobna obići cijeli dućan i vidjeti baš svaku pojedinu stvar. Osoblje je uslužno, roba je lijepo složena, sve ima glavu i rep. Cijene su zaista korektne i ne razlikuju se od cijena s Austrijskog web shopa.

Nakon ove fotke došli su me upozoriti da je fotografiranje zabranjeno.. Sorite :(

Na blagajni je slijedilo razvrstavanje robe na ono što će se kupiti i ono što za sad ostaje u dućanu. H&M prima sve kartice osim Dinersa - odani sam korisnik Amexa pa me ovo ne dira al sam sigurna da ima i onih kojima je ova informacija bitna.
Ovo sam kupila:

34,90 kn
34,90 kn
69,90 kn
99,90 kn
69,90 kn
69,90 kn
199,90 kn
Iza 9h izašla sam iz trgovine vruća i umorna. Tete na izlasku pitale su mene i Anu koju boju narukvice imamo. Razočarano smo rekle da su nam narukvice crne boje na što su odvratile da je dobro da su crne jer oni koji imaju crne narukvice dobivaju poklon. :)
U poklon kutiji dobile smo prekrasne sive veste i katalog H&M-a.


Mislim da ovdje završava moja H&M avantura barem na neko vrijeme.. Sutra se službeno otvara H&M  u 11h i mislim da će zavladati opći kaos.. Svi vi koji niste bili tamo a željeli ste biti - curke i ja mislile smo na vas!
Ljubim vas :*

Broj komentara: 30:

  1. drago mi je da ste uzivale,a i pazarile!
    Samo moslim da ce vam puno lakse biti kad prodje par dana i slegne se guzva!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, baš si sve lijep napisala <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan ulov <3 Zavidim na H&M-u :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, odlican shopping i bravo za pokloncice. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. znam ti ja ime fotografa koji je cinkao da blogerice fotkaju. skoro sam mu nos razbio i rekao sam mu da je kreten.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo za post,odlicne su stvari i jos bolji ulov!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. <3 post je fantastičan!
    i tvoje stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. sve 5,samo mala zamjerka jer piše se "unutra","iznutra","dućan","vrećica"

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve 5 a hrvatski 4. ;) Hvala, ispravit cu i pripaziti drugi put ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Blago vama...Ali uskoro vas posecujem tako da...:)))Divne slike..:)

    OdgovoriIzbriši
  11. super post! a novo prstenje ti je preprepredivno! :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  12. predobre stvari si kupila... baš ste slatke sve na okupu, ja unutra u onoj gužvi nisam nikoga uspjela vidjeti i da, čekala sam oko 40 minuta za garderobu! :O
    ali dućan je stvarno prepredivan i stvari su genijalne, definitivno moram opet svratiti čim se histerija smiri da vidim u miru šta ima...
    ovo mi nije jasno da su te obavjestili da je zabranjeno slikanje.. ja sam hrpu toga slikala i to pred zaštitarima i pred prodavačima i nitko mi ništa nije rekao, osim toga bili su tamo i novinrai sa profesionalnim kamerama, tako da mi nije ovo baš jasno...

    OdgovoriIzbriši
  13. Steta sto se nismo vidjele :(
    Ne znam kaj je bilo s tim fotkanjem :/ Slikala sam i dosao mi je frajer rec da ne smijem slikati jer kao ima puno ljudi i neke tuzbe je spominjao i kaj ti ja znam! Ah dobro, nekaj sam ipak uspjela uslikati..
    :D

    OdgovoriIzbriši
  14. zavidim da vam se otvorio H&M!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. divneee stvarčice si kupila:)) ta nudasta torba jeli dosta velikaa??zelim je mucho muchoo

    OdgovoriIzbriši
  16. koji užitak je bio čitati ovaj post... fenomenalno si to opisala! :)
    i ovo što si kupila je divota, pogotovo torbice.

    OdgovoriIzbriši
  17. cvetna torba je prelepa

    OdgovoriIzbriši
  18. najpre divne ste sve tako skupa, a torbice i cipele su kako ti kazes ''nenadj*bive'':D
    ZAVIDIM NA H&M-uuuuu!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Divne stvari! :D
    Ne mogu da izdvojim ni majcice, ni torbice, ni nakit jer je sve divno! <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Zasto nema djecji odjel?!?
    buuuuu :((

    OdgovoriIzbriši
  21. ej jesi sigurna da primaju american express?
    pa to je divna vijest!!
    mislim jesi baš probala kupiti nešto na amex?
    jer u grazu nikad ne primaju amex, pa sam mislila da neće ni kod nas...

    hvala ti, uljepšala si mi dan:) :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Jes, ja sam kupila na Amex i sigurno primaju sve kartice osim Dinersa! Go, shop!! ;D

    OdgovoriIzbriši
  23. ..DA LI POSTOJI I KOLEKCIJA ZA MUSSKARCE

    OdgovoriIzbriši
  24. Naravno, cijeli jedan kat je za muskarce :)

    OdgovoriIzbriši