petak, 8. lipnja 2012.

Goldenpoint revija kupaćih kostima ljeto 2012.


Dragi moji,

u utorak sam prisustvovala reviji kupaćih kostima talijanskog branda Goldenpoint u zagrebačkom klubu Gallery. Osim slikica sa same revije donosim vam i slike iz backstagea. :) Revija je bila pravo osvježenje i fantastičan uvod u vruće ljetne dane. Atmosferu su dodatno zagrijali Tatjana Jurić i Vlada, a do trenutka usijanja doveli su je mladi dečki koji su se i otuširali ;)

































Revija je bila fantastiš, a ja sam na sto muka jer svake godine kupim po jedan kupaći u Goldenpointu, a ove sezone mi se sviđaju njih 4-5.. Kako odabrati? :) Znam da ste na istim mukama pa toplo preporučam da dobro prolistate njihov katalog, a zatim isprobate barem 5 komada :)

Za kraj vam donosim filmić koji sam snimila na generalnoj probi da vidite kako je to izgledalo prije nego su se modeli obukli :)


Posebna zahvala mojim prijateljima - sve vas puno volim! I jedna velika pusa za Petra Trbovića kojeg sam znala z viđenja ali sam ga ovaj put imala prilike upoznati..

Ljubi vas Trendy White :*

3 komentara:

  1. Svi hvale reviju, obožavam gledati slike iz backstage-a, onako voajerski :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, deluje da je bilo bas interesantno.

    OdgovoriIzbriši