petak, 29. listopada 2010.

Što je žena bez čizama?

Ovogodišnja su mi, kao uostalom i prošlogodišnja, zimska opsesija čizme preko koljena. Lanjske zime kupila sam sive prekokoljenuše od brušene kože. Inače ne preferiram brušenu kožu zbog kiše, snijega i ostalih zimskih radosti, ali ove čizme pokazale su se kao prava investicija. Nosila sam ih na hlače, na tajice, na suknje i na tunike. Jednostavno mi ih nije bilo nikad dosta. Prekokoljenuše izgledaju tako profinjeno i meko, a opet tako zavodljivo i sexy.
Iako sam mislila da neće doživjeti još jednu sezonu, čizme preko koljena ponovo se nalaze u svim prodavaonicama po gradu na moju ogromnu sreću. Jedino što me sad muči je koliko pari čizama i u koliko boja si ove godine mogu priuštiti. ;)
Kad se radi o cipelama i torbama ponašam se kao dijete u slastičarni. Želim ih sve i želim ih odmah! Budući da sam ove godine u svoju kolekciju boja odjevnih predmeta, osim standardne crne, sive i bijele, dodala krem i maslinasto zelenu, moja muka se produbljuje. Kako kupiti što više a potrošiti što manje?
Razmišljam o kvaliteti i kvantiteti. Je li mi pametnije kupiti 5 pari jeftinih ili jedne stvarno kvalitetne koje ću nositi na sve kombinacije, s tim da moraju biti model s opasno visokom petom a dovoljno udobne da u njima mogu provesti cijeli dan.. Malo je reći da sam na sto muka.
Dok pregledavam najnoviju kolekciju koju je kreirao Zigman za Peko, obljeva me znoj i preuzima euforija. Tko može ostati ravnodušan prema tim ljepoticama?



U glavi mi se, kako to obično biva kad razmišljam o predmetu svoje požude (cipele, dakako), vrti cijeli ormar pun robe. Ovaj put mi se bljeskaju opasne kombinacije u kojima dominiraju upravo one, prekokoljenuše. Zaista jesu domine, zar ne?
Na poslijetku, pada odluka: kupit ću samo (!) dva para čizama i to u crnoj i bež boji. Nekako mi se čini da sam tako pomirila sve strane. Nisam pretjerala a nisam si uskratila ni najveću sezonsku želju - prekokoljenuše za svaku priogodu. Budimo realni, što je žena bez čizama?

Nema komentara:

Objavi komentar