subota, 30. listopada 2010.

Gossip girl - Made in China



Od kad sam započela s gledanjem prve epizode prve sezone popularne serije Gossip girl znala sam da će to biti dugo, toplo prijateljstvo budući da sam se u seriju zaljubila na prvi pogled. Radnju serije stavila sam u drugi plan jer je predmet mojeg obožavanja postala moda i stil koji glumice u seriji njeguju iz sezone u sezonu.
To su sve redom kreacije poznatih svjetskih modnih kreatora koje su nedostižne curkama poput mene. A onda opet, jesu li?
Veliki sam poklonik street styla, vintagea, buvljaka i inih načina približavanja mode svima koji to želje. Budući da su moji modni apetiti veliki, a budget ograničen, snašla sam se najbolje što sam znala: uputila sam se na www.ebay.com.
U tražilicu je potrebno upisati samo ključne riječi "gossip girl" i nakon toga se otvara cijeli jedan svijet kineskih inačica obožavanih nam predmeta.
Utažite svoju modnu glad nekim mojim pronalascima koji se na ebayu mogu pronaći za svega nekoliko dolara.


Nema komentara:

Objavi komentar