srijeda, 17. studenoga 2010.

Kad shoppingoholičarki daš povoda..

Nema zaista ništa slađe od kupovine preko interneta. Otkrila sam stranicu http://www.wholesale-dress.net/ i od tada je sve drukčije. Radi se o kineskoj robi kojoj treba 3 duga tjedna da se dovuče do Lijepe naše, ali mala je to cijena za tako jeftine stvari. U moru neukusa poput ovog
nađe se i totalno fantastičnih stvari za svega par dolara. Izdvojila bih nekoliko stvari koje su moji osobni favoriti:


Ovosezonska najtrendy torba za svega 10 dolara:

Zanimljive wedgesice:



Kao prava shoppingholičarka našla sam tridesetak stvari u jednom danu koje bih kupila. Krenule su i prve narudžbe i sad grizem nokte dok robica ne stigne. Ah, čari internetske kupovine.. <3

2 komentara:

  1. Javi kad ti stvari stignu i svakako nam ih uslikaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Stigle su mi neke stvari, slike ću staviti navečer. Jako sam zadovoljna torbom koju sam kupila i čizmama.. Slike i recenzije navečer :*

    OdgovoriIzbriši