subota, 23. srpnja 2011.

Fashion Gossip Diesel dar i nova majica by LukA Grubišić

Dragi moji,

iako je ovaj dan započeo kišom i hladnim vremenom, mogu vam reći kako mi se srce zagrijalo još u prijepodnevu.. :) Imam za to dva razloga - prvi je susret s dragom Katarinom s bloga fashiongossipmk koji obožavam, a drugi je bijela majica by LukA Grubišić! <3

No, krenimo mi redom.. Katarina i ja popile smo kavicu na Cvjetnom i zaista se teškom mukom rastale jer je vrijeme stvarno proletilo. Imala sam dojam kao da pričam sa sestrom! Toliko se dobro razumijemo da je bilo spooky na momente. Jedva čekam novu kavicu i susret s drugom polovicom tog bloga - Martinom.. :)
Glavni razlog našeg susreta bila je nagrada koju sam osvojila na njihovom giveawayu a kojoj sam se posebno obradovala - dobila sam ovu super trendy šiltericu koja mi baš odlično stoji i totalno ću je iskoristiti ovo ljeto!



Bila sam danas i kod Luke Grubišića u ateljeu gdje smo lijepo popričali prije nego je zatvorio butigu za ljeto.. Do 15.08.2011. nećete moći na osobne konzultacije jer će se on brčkati negdje po lijepom Jadranu, ali je najavio fantastične projekte za jesen (plemenite prirode koji će vas oduševiti kao što su danas mene) i ostavio je ovu poruku za sve one koji se ne mogu strpiti da nabave neki njegov komad za ljeto:



LukA couture STUDIO, Teslina 14
zatvoren od 25.07. - 15.08.
Za sve upite i narudzbe u tom razdoblju molim zvati svaki dan
od 9 am-2 pm! ogrlice, nakit i majice saljemo postom!!
091 3400 414 Hvala!
Nabavila sam si bijelu majičicu s motivima sirena jer ste bili jednoglasni kad sam tražila savjet koju da kupim. :) Majica je prekrasna, prozračna, udobna i sva sam si fabulous! Outfit post očekujte sutra jer jedva čekam da je isfuram!!
Majica by LukA Grubišić
 I na kraju samo da kažem kako sam upravo ostala u šoku jer sam saznala kako je umrla Amy Winehouse koju sam zaista voljela i cijenila kao pjevačicu.. Neizmjerna me tuga sad obuzela jer se ova legenda uništila tako mlada i oduzela svijetu još jednog pjevačkog genija. Ušla je u "27 klub".. Ostavljam vas sa meni njenom najdražom pjesmom.. :(
 Ljubim vas :*

Broj komentara: 11:

  1. čestitam ti na šilterici, vidim da si i ti ovih dana imala sreće u giveawayu:)
    i da ovo za Amy je prestrašno... :(

    OdgovoriIzbriši
  2. :) kak je lijepa majica <3 <3 joj ejmi, saznala sma prije pola sata i u šoku sam, obožavam njezinu glazbu i bas sam mislila da cu ju cuti na sigetu :((( rip

    OdgovoriIzbriši
  3. amy. <3 :((((
    majica ti je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Majica je krasna :) a amy.... :(( i ja sam šokirana bila :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Majice su mnogo dobreee!!! :D :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne su majice, kad bi ih bilo i u Srbiji
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. @Blumarine - ako zelis majicu ili nakit samo reci.. Mogu ti dati kontakt od Luke pa sam sigurna da bi ti poslao u Srbiju ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. hello!,I rеаlly like your wrіting very a lοt!

    share we communicatе extra approхіmately yоur artiсlе on
    AOL? I гequire аn еxpeгt on thiѕ houѕе to solve my problem.
    Maybе that's you! Taking a look ahead to peer you.
    Feel free to visit my web site ; north carolina reverse mortgages

    OdgovoriIzbriši