nedjelja, 24. srpnja 2011.

Lei Lou top by Alex Dojčinović powered by Always


Drage moje,

nakon uspješne suradnje s Always Hrvatska odlučila sam vas dodatno nagraditi za vaš trud i praćenje mog bloga. Naime, curke iz PR-a Always Hrvatska poslale su mi darove koje ću u 2 kruga nagradne igre podijeliti na blogu. :) Na vašu sreću, radi se o prekrasnim topovima koje je za Always dizajnirala naša poznata i iznimno talentirana mlada dizajnerica Aleksandra Dojčinović:

Top by Alex Dojčinović
Pravila ovog giveawaya su:

1. Pratite me preko fejsa Trendy White na facebooku
2. Pratite stranicu Always Hrvatska Always na facebooku
3. Pratite moj blog preko Google Friend Connecta (postanite sljedbenik bloga)
4. Na wall stranice Trendy White na facebooku koju ste lajkali u prvom koraku zaljepite svoju sliku na kojoj pijete/držite plavi Always koktel (ipak su ljetni mjeseci i znam da opako partijate - pokažite mi kako)

Možete slobodno lajkati slike, pozvati prijatelje da ih lajkaju - odluka o dobitnici bit će zajednička između mene i vas.. :)

Budući da imam 2 poklon paketa u kojoj je jedan top rozo-smeđi, a drugi smeđe-bijeli, pobjednica prvog kruga moći će izabrati boju željenog topa! Giveaway započinje danas i traje točno tjedan dana. Pobjednica će biti proglašena u nedjelju 31.07.2011. na blogu i na facebooku!

Hvala Alwaysu na sponzorstvu! A sad curke - zatrpajte me slikama i osvojite ovaj prekrasan dizajnerski top!


P.S. Giveaway se odnosi samo na HR ovaj put budući da se radi o Always Hrvatska.. Neka mi moji vjerni čitatelji iz drugih zemalja ne zamjere - bit će drugih giveawaya u kojima ćete sudjelovati..

Ljubim vas :*

Broj komentara: 7:

  1. Ja bi :))) gdje da nabavim koktelcic? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih zalijepila sliku ali sam iz Bosne :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Sorry Biberlee, ovaj pit smao HR :/ Drugi put, obecajem :* Al mozes staviti slikicu da nas malo razveselis ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. apаrtmani poreс winkѕ іgrice nοve baska smjestaj igre
    flash game bеsplаtnidomaсi filmovі іgrice y8 dzip igrice sve
    ѕue igrice igriсe 103 za deсu igre za oblаcenje crtai filmoѵi vinκs igriсe igrе zа bebu bezobraznе igrice іgriсe zа ԁeco igге 123 miѕlene igra besрlatna
    poslovi ѕrbija apartmani u bеcu besplatni filmoνi
    bіz apaгtmani rіjеka apartmaji krk igгice
    coоκing show igrice κim opаsnic igre do 103 godine privatnі apartmani biograd ѕolta apartmani igгicе fishing trazim posao u inostranstvu sibenіk аpаrtmani cool igгe
    οblacenja igrice za decu ben 10 ?????? ?????? ??
    ?? igrice za ԁvojcice oglsi za ρosao
    Feel free to visit my site Neobične japanske poslovice

    OdgovoriIzbriši