srijeda, 24. kolovoza 2011.

Blogerska cuga i Lju torbice

Dragi moji,

jučer sam provela stvarno veselo i zabavno poslijepodne. Naime, našla sam se s mojim blogericama na cugici u centru. Povod tome bio je taj što nam je naša draga Ljupka iz Osijeka poslala Lju torbice koje nam je sašila. <3 Torbice možete naručiti i Ljupka vam ih rado sašije - cijene su pristupačne, a ja vam garantiram da ćete biti zadovoljne!

Vidite samo sreću na ovim licima:

Matea je dobila narančastu i mint, a Ana mint, nude i rozu:


Uslijedilo je razglabanje o nadolazećem Cro A Porteru <3 i o tome što nas sve čeka na jesen od modnih događanja..

Moj outfitek jučer:

Haljina i remen Mango, Sandale Guess, Torbica Lju, Ogrlica Accessorize
Anin outfit :)

Ne znam što je ona nosila - morat ćete pitati nju.. :D

I šećer za kraj - danas sam se našla s jednom vrlo dragom curkicom koja mi je donjela sasvim osoban i poseban poklon! Ovu predivnu narukvicu za sreću:

Bubamara za sreću, a štikla? Eh, ko da ženi treba razlog za štiklu! <3 Hvala ti Selma, čuvat ću je zauvijek!

Danas je mojem dragom ročkas pa se nadam nekom opakom druženju s našim divnim prijateljima.. Ili barem nekoj cugici u klimatiziranom prostoru (jer temperature su nesnosne). Sutra nam je godišnjica veze - još nismo smislili kako ćemo to proslaviti - ima vremena do sutra..

U svakom slučaju, želim vam veseli ostatak dana, da ste mi lijepi, nasmijani i neopterećeni..

E da, moj prijedlog - tko je sve za blogersku cugu u 9. mjesecu? Recimo ovako: subota, 10.09.2011. u 11h na Cvjetnom! Tko je za nek dođe.. :)

Voli vas i ljubi vaša Trendy White koja se ne može strpiti da počne Cro A Porter! <3

Broj komentara: 35:

  1. A baš su slatke te Lju torbice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđam colour blocking :)

    znači, nije mužek, nego frend, haha, maj mistejk :o

    OdgovoriIzbriši
  3. Mužek je uvijek iza fotića :) A frend i pesek su posuđeni od moje Teice :))) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Opet super outfit :)

    Torbice Ljupkine su <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Super outfit!Torbice su divne,posebno mintaste!;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno..volim pismo torbice

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična kombinacija boja! Torbice su savršene, definitivno odlučujem i ja naručiti jednu!

    Super ideja za kavicu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam za cugu! Torbice su odlične, sa šarenim detaljima napravila je korak dalje od AA varijante...

    OdgovoriIzbriši
  9. eeeee jedna je Lju.. tvoja mint je predivna!

    OdgovoriIzbriši
  10. jaoj, koliko su divne torbice! A tvoj outfit je bio predobar! Bas mi trebaju takve sandale!

    OdgovoriIzbriši
  11. ijuju ljupkice torbice miceeee <333 :**

    OdgovoriIzbriši
  12. dobra ideja za kavicu, slažem se. Lju torbice su preslatke :) ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivan outfit!
    A torbice su preslatke...;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Love all of the clutches!!

    xx

    Meelena

    www.theserialshopper.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. ako sam u gradu docu na kavicu :D

    OdgovoriIzbriši
  16. voljela bih doći. stvarno divno što si se toga sjetila. ali mislim da ipak neću uspjeti.:( <3

    inače krasne ste i svida mi se komba jako. :D

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasan ti je outfit i torbe su predivne! Čestitke na godišnjici. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Meni se mint skroz najvise svidja. I citam te otpocetka i svidja mi se kako si pozitivna i tako. :) Pah pah

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja dolazim ako ne budem na moru ili na poslu :/ Ali u ovom drugom slucaju cete me pricekat malo :p
    M.

    OdgovoriIzbriši
  20. jao blago tebi, stalno neki pokloni :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivan ti je je outfit!
    Sviđa mi se kombinacija boja, i torbica je odlična!


    Super ti je blog, možemo se pratit?


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    OdgovoriIzbriši
  22. divne su torbice i tvoj colorblocking outfit :)

    OdgovoriIzbriši
  23. haljinaaa preeeddiivvnnaaa :) super outfit

    OdgovoriIzbriši
  24. haha, super post, koje ushićenje :DDD

    super si mi se sredila, lipa kombinacija haljine i torbice

    OdgovoriIzbriši
  25. Bravo za Ljupkicu ... stvarno su sjajni torbicci! :)))

    OdgovoriIzbriši
  26. Predivna mi je mint torbica :)
    Blogerska kava je zbilja super ideja! :)
    jedno pitanje...
    kolika je poštarina kad naručuješ s one wholesale stranice?
    imaju li možda nekakav popust na poštarinu ako naručuješ za određenu svotu novca?
    Karla :*

    OdgovoriIzbriši
  27. haljinica i torbice <3 i jako mi se svida lega lega majica iz proslog posta. i ponovno gustam u tom tvomn optimizmu i jednostavno se osjecam sretno citajuci postove. nisam bas bila upucena jer mi je neugodno gurati nos tamo gdje ne treba (intima je intima), ali sam shvatila o cemu se radi i moram priznati da mi je divno vidjeti nekoga tko se s takvom strascu i ljubavlju zivi svaki dan. divna si, ali stvarno divna. velika pusa! :)

    OdgovoriIzbriši
  28. hehe, koje ljepotice :D najjača mi je ana i njezina ljubav prema novoj torbi :))

    OdgovoriIzbriši
  29. jej za blogersku cugu!! baš bih voljela doći :)) veliš 10.9.? mislim da bih mogla, to bi bilo super:)

    OdgovoriIzbriši