petak, 19. kolovoza 2011.

Najavljen jesenski 18. HTC Cro A Porter

Dragi moji,

ova vijest mi je toliko važna da pišem drugi post u danu. Najavljen je jesenski Cro A Porter, 18. po redu i ovog puta pod pokroviteljstvom HTC-a pod sloganom NEW LOOK. CAP trajat će od 22.-24.09.2011. i održat će se na provjerenoj lokaciji u West Gate-u. Ne mogu vam objasniti uzbuđenje koje osjećam te se nadam kako će mi baš ovaj CAP biti poseban - za detalje pratite i dalje moj blog.


Voli vas vaša uzbuđena Trendy White :*

Broj komentara: 10:

  1. Meni je srce zaigralo kada sam vidjela ovo! Jedva čekam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi prijatelji blogeri iz svih zemalja. Potudit ću se da se okupimo oko ovog eventa. :) Za sad su to samo ideje, no ako nešto pokušam organizirati veće su šanse da će se dogoditi nego ako ne pokušam ništa.
    Ne uzimajte ovo zdravo za gotovo, no radim na tome da se vidimo u Zagrebu na jesen. Ako ovo nekome zvuči interesantno - javite se :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj bilo bi divno da se upoznamo svi <3 ako ne na revijama onda na kavici :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Držim fige da uspiješ organizirati okupljanje, bilo bi zanimljivo vidjeti hrpu stajliš ljudi zaljubljenih i modu na okupu! :)

    http://bitterdoglady.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Your blog is very interesting, you can see more fashion blogs in Croatia:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-croatia-blogs.html
    and around the world:
    http://look10.blogspot.com/2011/06/global-fashion-blogs.html
    I hope you like.
    Greetings

    OdgovoriIzbriši
  6. odlično, west gate mi je jako blizu, i vooolem da ga posjecujem :*

    OdgovoriIzbriši