srijeda, 3. kolovoza 2011.

eNVy room za Cromodu - editorijal Summer magic


Dragi moji,

danas ću vas samo prepustiti slikama.. Ja sam zaljubljena. Zaluđena. Začarana. Cromoda i eNVy room - kome treba više?





Uredila: Marina Jakšić
Foto i produkcija: Maja Jokić
Styling & make-up: Lucija Juroš
Frizura: Frizerski salon Lucy
Modeli: Ana Godinić i Petra Pavlić (Midikenn Model Management)
Odjeća: Envy Room
Inače, ne znam koliko pratite ali jedan zgodan podatak za sve nove i stare eNVy room lovere poput mene - dućan na staroj adresi u Vlaškoj trajno se zatvara, a nova lokacija bit će otkrivena nakon godišnjih odmora.. :) Obećajem spektakl :)
Što se tiče cromoda.com mogu vam reći kako sam nešto načula da idu u redizajn i planiraju totalno novi koncept koji će puno raditi s modnim bogerima (na moje opće oduševljenje). Tako da, mili moji, spremite se na burnu modnu jesen!

Ljubi vas vaša Trendy White :*

Broj komentara: 17:

  1. fotografije su savršene mada su mogli izabrati malo bolje modele.. opet to je samo moje mišljenje..šminka i frizura isto perfektni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne fotke! Slazem se sa Eminom da je model mogao biti neko drugi. U svakom slučaju sve pohvale! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan editorijal, haljine su san <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne su slike...ali da, ne lajkam ni ja bas modele... Bravo za super info :*
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Vama na objavi i svima na pohvalama :)
    Ako vas mogu zamoliti da se u potpisu ispravi ime modela...umjesto Petra Godinić je Ana Godinić.

    OdgovoriIzbriši
  6. omg!!!!!!!!!! koji spektakl <3 4. i 5. slika haljine su da umreš! a ova prva da sam zgodna i da ima ravna leđa digla bi hipoteku i otišla po nju :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaboravila si napisati najvažnije, da je divna lokacija Trakošćan. :) :*

    OdgovoriIzbriši
  8. magično!
    p.s. ne sjećam se jesam stigla iskomentirati korčulanske naušnice, hm, hm... u svakom slučaju, lijepe jako, dođe mi žao da nema rupice u ušima :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. predivne su fotke, a zadnja mi je posebno jaka. asocira me na Black Swana <3

    OdgovoriIzbriši
  10. super su fotke, baš su inspirativne <3

    i moram ti pohvalit frizuru, divno ti stoji!
    jel ti perika od prave kose ili?

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ti! Nije, umjetna kosa - pravu treba fenirati!! A ovu samo operem :)

    OdgovoriIzbriši
  12. wow kakve fotografije :D fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  13. I do trust all of the ideas you have introduced for your post.
    They're very convincing and can certainly work. Still, the posts are very quick for newbies. May just you please prolong them a little from next time? Thank you for the post.
    My web site :: printer log solution

    OdgovoriIzbriši