ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

I spied with the StyleSpy


Dragi moji,

bio je ovo miran vikend na Sljemenu za mene.. Ali ajmo mi radije prvo o zanimljivim stvarima. :)
Dakle, danas sam se konačno našla s dragom Anom s bloga astridyork.blogspot.com koja je davno daaaavno osvojila Ljupkinu torbicu Micu na mojem giveawayu.. Ljupka šiva najbolje i najljepše torbice na svijetu o kojima sam ovisna. Ovih dana očekujem jednu u mint boji i jedva čekam da vam je pokažem <3 (Lju, volim te)


Baš smo si krasno popričale i poslije malo pobrstile Zaru.. O novoj kolekciji sam vam već pričala - za sad samo gledamo i čekamo sniženja (i one čizme).. :)

Ivica Skoro za Dove

Moram prijaviti i novu narukvicu i to ovaj put zlatnu :) I tako sam trebala neke stvari iz DM-a pa sam usput kupila dezić i gel za tuširanje Dove i dobila još jednu narukvicu ali zlatnu i mogu vam reći da mi je možda čak i draža :)


Jeste li već nabavili svoje? Baš su krasne, počastite se za ljeto i budite 100% svoje :)

Accessorize

Moram vam prijaviti i 2 super stvarčice koje sam dobila iz Accessorizea. :) Ptičica i ananasek.. Kaj nisu divni? Danas sam ih već isfurala i baš su zgodni za igranje jer se ptičica otvara, a ovaj ananas je cijeli neki mobilan :D


Sljeme

Bila sam na Sljemenu ovaj vikend i to se pretvorilo u pravu relaksaciju i prekrasan vikend van Zagreba. Naime, Tomislavov dom je potpuno preuređen i zaista je odličan hotel. Uzeli smo polupansion i dobili krasnu sobu, korištenje teretane i bazena i ja sam otišla u saunu.. Klopa je gore stvarno odlična i po odličnim cijenama tako da definitivno preporučujem da, za promijenu, umjesto na vikend na more odete na Sljeme - nećete zažaliti. Nema strke, nema zbrke, autom na plažu, kolona na cesti, nervoznih domaćina, dosadnih stranaca i njihove djece.. Samo mir, tišina, ugodan zrak, zelenilo.. Divota. Odmor za dušu i tijelo..

Eto, da ne kažete da sam bila u štiklama na Sljemenu - dragi me počastio novim tenisicama za sport :) Odlične su i za hodanje i za trčanje i planinarenje i još su k tome 30% na sniženju u Nikeu i izgledaju odlično :)

Mislim da je to sve što sam vam danas htjela reći - osim da sam dobro i hvala vam svima koji ste mi se javili i koji me podupirete.. Još malo pa sam gotova s prvom fazom i tome se jako veselim. <3
Sutra ću vam napisati post o stvarima koje sam našla na mojoj omiljenoj Čajniz Dollar Store stranici  i o nakitu s thboxes stranice pa očekujte svašta :)

Ljubi vas vaša Trendy White :*

Broj komentara: 17:

  1. kad stigne paket bit ce torbica :D <3 neka si ti njih dobro nakupila to je bitno i lijepo se zabavila. patike za sport i meni trebaju, trebam se dovest u red da napokon i ja budem zgodna, pa da onda pricaju samo o ruznim vjencicima koje nosim :D <3 ana je divna, moja sestra po satu, bas vam zavidim na tim blogerskim druzenjima! :/ :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga :* Izgledaš divno :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo te čekam da mi više dođeš Lju moja - da Zagreb opet dobije dušu.. Da papamo čizkejk i okupimo sve blogere i blogerice :) Volim :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Mir i tisina, kako to treba... zagrljaj i cekamo nove postove!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragaa, izgledaš odlično kao i uvijek :* ovaj ananasek je baš simpa :D puse šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ipak nema nista ljepse od prirode! Zadnja dva dana provodim samo na vikendici i mogu ti reci: Dusu sam odmorila! :)
    Torbica je san snova!
    xx,k.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđaju mi se stvarčice koje si dobila, posebno ove iz Accessorize-a...
    Nisam znala da postoji ovo na Sljemenu, ovako kada čitam čini se kao prava mala oaza.
    Zavidim na druženju, nadam se da ste uživale ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve divno :) Ti i moja Kitekat ste sad pticice :p
    M.

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasne su ti stvari iz accessorize-a :D aahh. i ova majica na zadnjoj slici *__*

    My blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  10. samo ti meni uzivaj, i treba :) sve izgleda divno, pogotovo ogrlica sa ananasom :) pozz :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Tomislavov dom, raj za ljubavnike :). I ja sam jedan prelijepi vikend provela tu i ostala odusevljena. Tko ima vremena , takodjer savjetujem da ga posjete :).

    http://www.wienerfashionista.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. predivan nakit..i ja sam htela da uzmem taj prsten sa pticom,i na kraju nisam,jer mi se cini da ce se odvaliti ta gornja polovina :)))
    super post....

    OdgovoriIzbriši
  13. ej miss, bas ti dobro stoji ova zurka. al to sam ti vec rekla. a budem ti i uzivo. (daj viseee) :)
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  14. Super su slike! Lep nakit! :))

    OdgovoriIzbriši