nedjelja, 14. kolovoza 2011.

Suknja by Milan (MySchpajz)


Dragi moji,

nedavno sam na Milanovom blogu osvojila predivnu suknju koju mi je poslao u rekornom roku no ja je nikako nisam uspjela poslikati i baš me sram. No, danas je bilo toliko predivno jutro koje  je ona još više uljepšala! Pogledajte kako je krasna - nosit ću je cijelo ljeto <3

Suknja - vintage iz Londona (poklon kolege blogera Milana <3), Košulja Mango, Sandale Zara, Remen vintage, Torbica Moschino, Sat D&G, Prstenje Asos, wholesale-dress.net, CK, Ogrlica by LukA Grubišić
Kako se vama ovo sviđa? Ja sam si sva vesela danas - plisirana suknjica mi je uljepšala dan! <3

Voli vas i ljubi vaša Trendy White :*

Broj komentara: 40:

  1. Zračiš SC! Krasno ti stoji suknja, plus što si je super ukombinirala. A to ti govori osoba koja ne voli bele košulje :D no, na tebi to izgleda sjajno. Najlepši detalj je tvoj osmeh :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Suknja i jeste takva da ulepša dan!!!
    Divnica si prava!***

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaw, stvarno je savršena suknja!
    + te divne sandale i torbica <3!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma najljepše od svega ste vi koji mi dođete dati podršku! Hvala vam ljudi svima, baš me nadahnjujete i dajete mi energiju! Od tud osmijeh na licu.. Volim vas sve :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicno ti stoji, dopada mi se kako si je iskombinovala. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I ti i suknjica ste divni :) I torbica je <3 volela bih da kupim negde takvu, ovde kod nas ne uspevam da lociram Moschino :(

    OdgovoriIzbriši
  7. diiivna,još k tome i maxi,jao,joj
    šta bi joj radila ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. aaaa <3 suknja je divna :)) odlicno si ju skombinirala <3 torbica mica je preslatka <3 a tek nakit :O :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Ur wig :) <3

    http://wienerfashionista.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna si mi draga:* Suknja je cute, divno si ju kombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. hmmm valjda se meni jedinoj bas i ne svidja kombinacija, ne ide mi ta kosuljica na nju nikako a ni sandale...

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa meni je to bas pozitivno - ne moze nam se svima sve isto sviđati.. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantasticna suknja
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. suknja je prelijepa.. baš si sretna što si je osvojila :D !

    OdgovoriIzbriši
  15. Izvrsno, izvrsno!!! Predivna suknja i onaj ko ju nosi ;)))
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  16. super ti je frizura, nakti i taj torba je mrak :))))

    OdgovoriIzbriši
  17. Suknja divna, odlicno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  18. baš sam se pitala kad ćeš je iskombinirati! odlično ti stoji draga, baš si me razveselila ovim postom. šareno! <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Neobičan izbor torbe ali uz duže promatranje to je look koji bi mi odvukao pogled na ulici. Na koncu, sviđa mi se. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. zaboravih:
    http://pretty-praise.blogspot.com/

    :*

    OdgovoriIzbriši
  21. divno <3, imamo isti prsten hehe, ovaj zeleni huge, ja imam takv crveni :)). a što se tiče torbice, kupujem je već doslovno godinama na ebayu, ali nikako da stigne na red! jako dobro i veselo ukombinirano :))

    OdgovoriIzbriši
  22. Suknja ti lose stoji, trebala bi ju dici vise gore da naglasi struk. Ove cipele takoder nisu pogodjene. Neke niske sandalice bez pete bi puno bolje isle.

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala svima na komentarima.. Suknja me oborila s nogu..

    @Anonimno - Ako dignem suknju na struk onda mi padne na bokove jer mi je velika budući da sam je dobila na poklon.. Osim toga, kad je dignem na struk i opašem remenom onda mi dođe do pola lista i to onda nije više ta suknja.. Ne nosim niske sandale ni cipele nikada, osim tenisica za trening i u prirodi. Hvala za komentar i lijep pozdrav. Svrati opet!

    OdgovoriIzbriši
  24. Suknja je divna bas sam nedavno neke slicne izvukla iz maminog ormara :)
    Zeleni prsten je stunning :)

    OdgovoriIzbriši
  25. zg city boys :))
    je, zbilja je lijepa i zenstvena suknja, a ti sretnica! samo dobivas po giveaway-ovima :D
    zelene sandalica - mljac! <3

    OdgovoriIzbriši
  26. Super kombinacija! Stikle mi se posebno svidjaju. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  27. Bokić! Biti ću iskrena i reći da mi po stilu baš i nisi blizu ali to je nebitno jer svatko voli šta voli... Ali opet, ja se stalno vraćam i vraćam na tvoj blog radi tebe kao takve... jer si pozitivna, iskrena i baš znaš razveseliti čovjeku dan sa svojim komentarima! A i kad god otvorim, novi blog! Stoga- keep up the good work! Poz od Ivane!

    OdgovoriIzbriši
  28. dobra suknja, dobra. zanimljiva kombinacija sa zelenom :d

    OdgovoriIzbriši