četvrtak, 18. kolovoza 2011.

ELF kozmetika, Asos i Lite

Dragi moji,

jučer mi je blogger odbijao poslušnost i koliko god da sam ga molila nije mi dao da objavim post :(
To ćemo sad ispraviti!

Asos

Hajdmo malo o shoppingu - dugo nismo :) Stigla su mi jučer dva prstenčića koja sam naručila sa asosa na sniženju - po 2 i po 3 funte (s kuponom za popust). Mogu reći da su jako lijepi, pogotovo ovaj veliki zeleni kojeg mjerkam već neko vrijeme. Divan je..


Odmah moram reći mojoj dragoj silly kako ću je izluđivati kombinacijama ovog i svog drugog prstenja koje imam... I uživat ću u  tome jer me to zabavlja.. Sorry silly :)

Asos je u međuvremenu snizio cijene i drugog prstenja pa si malo pogledajte - svašta se zna tamo naći.. Upozorenje - opasno po novčanik! :)


ELF kozmetika

Iako je ovo "modni blog" dijelim s vama stvarčice i iz kozmetičkog svijeta jer za potpuni look trebate i to, zar ne? Pisala sam već o ELF kozmetici a sad su mi stigle stvarčice koje sam uzela za probu pa vam mogu napraviti i kratku recenzijicu. Naime, na ovoj stranici gotovo čega god se taknete košta 1,5 GBP :) A i poštarina je poštena - za 7 stvari samo 3,50 GBP. Cijene su smiješne. Tako sam si ja uzela po jednu stvar da malo isprobam i jako sam zadovoljna. Paketić je stigao kroz nekih 2 tjedna i proizvodi su zadovoljavajući. Kvalitetom bih ih usporedila s nekakvim Essenceom, ali zaista divno mirišu! Evo što sam uzela:


Četkice su prilično dobre, posebno ova malena za nanošenje korektora. Velikom za rumenilo nisam zadovoljna jer volim puno deblje četkice. Super je i ovaj mali balzam za usne - taman za torbicu, kao i olovkica za kožicu oko noktiju koja nema poseban miris. Jedva čekam probati matirajući finisher za nokte jer mi se od ovih sjajnih lakova više vrti u glavi. Javim rezultate. ;)
Uglavnom, curke, navalite jer kozmetika je zakon..

Lite by Chineze Dollar Store (wholesale-dress)

Znam da stalno rejvam o ovoj stranici al stvarno je fantastična.. Nema toga što kinez ne može sašiti ili napraviti za par dolara. Koliko god sam uvijek za kupovinu hrvatskog - moram reći nek mi se Hrvat javi kad napravi ovakve cipele pa ću ih doći kupiti.
Dakle, dame i gospodo: Lite by WSD

http://www.wholesale-dress.net/goods.php?id=1354079

Odlična cipela za 160 kuna. Udobne, mekane, stabilne, bez grešaka i bez tragova ljepljenja na što sam alergična.. Da ne spominjem kako si JF Lite ne bih nikad mogla priuštiti. I još da vam nešto šapnem - imaju ih i u drugim bojama i u verziji s čipkom <3 Ovo su cipele koje ili volite ili mrzite.. Znam to. Ja ih obožavam jer su groteskne. Odvratne u svojoj predivnosti..

http://www.wholesale-dress.net/lace-flowers-weaving-vamp-short-boots-black-g1368779.html
Navali narode.. Još malo pa nestalo.. :)

I jedna poruka za vas ovako rano ujutro od mene - pogledajte danas u nebo i nasmijte se suncu dok vas obasjava, zapjevajte neki ljetni hit, javite se nekoj frendici za kavu i odnesite joj neku čokoladicu. Ljudima koji vam nešto znače u životu to pokažite - sebe nećete oštetiti a možda nekom uljepšate dan!

Voli vas i ljubi vaša Trendy White :*

32 komentara:

  1. obožavam ovaj prsten, ali sam ga (glupača glupača glupača) ostavila u wc-u nekog hotela u motovunu jer sam ga skinula dok sam prala ruke :(
    nisam ga uspjela opet naći na asosu, imaš link?
    i ne mogu vjerovati za ove cipele, ludi kinezi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ahhahah, sad sam vidjela da me spominješ :D
    samo ti kombiniraj, znaš da ja moram reći svoje mišljenje kad je o kombinacijama riječ - što ne znači da očekujem da će itko to poslušati. kao što i ja uvijek idem po svom, unatoč kritikama i savjetima, iako ih je gušt poslušati :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubomorna sam na "lite" :/ Super su stvarno za tu lovu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. uu super izgledaju i ovako..jel drvena peta? ja sam isto naručila i onda su 5 dana bile kao u pripremi i onda mi vratili novac..kao nestalo ih, a i dalje piše na stranici da se mogu naručiti..sad idem za ovim crnim, nadam se da ću imati više sreće.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne stvari!
    Taj veliki prsten i cipele su prelijepe!<3

    OdgovoriIzbriši
  6. i još jedno pitanje.. joj ja sam jedina ovdje koja ostavlja 3 komentara po postu ja mislim...sorry.. eh pitanje.. kakva im je veličina jel odgovara toj koju si naručila? ja sam naručila broj veće jer mi je sva obuća koju sam dosad naručila od njih bar za pola broja mala..

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW! Cipele izgledaju neverovatno dobro :O

    OdgovoriIzbriši
  8. Veliki prsten i Lite <3

    Pravo si rekla, odvratne u svojoj predivnosti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Emina, uvijek uzmem broj vece cipele :) Peta je drvena :)

    OdgovoriIzbriši
  10. lite-ice su nešto najpredivnije. <3
    i mrzim se sto ih ne mogu nosit :/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja ih vala volim. Kod nas ih nema. Ja msm da ja stalno kukam na tvog blogu kako necega kod nas nema xD Nisam inace tako negaticna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. čekamo da ih spariš...a asos je zbilja zarazan;)))

    OdgovoriIzbriši
  13. elf i asos, sve jeftino i sve moraš kupit :D na kraju ne ispadne jeftino xD
    što se kozmetike tče, u zadnje vrijeme čitam nekoliko hr beauty blogova, i povečala sam kolekciju za 50%, ubit će me ovi blogovi :/

    OdgovoriIzbriši
  14. prstenje je prelepo a i cipelice, samo ti meni uzivaj :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Trendy, možeš li mi molim te reći koje je originalno ime Lite cipela?
    Ti se očito u njih razumiješ ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Cipele su mi MRAK!!! :D i šminka je odlična :D elf mi je jako draga kozmetička firma

    OdgovoriIzbriši
  17. @ Pikula, zovu se Jeffrey Campbell Lita shoes :)

    OdgovoriIzbriši
  18. divne su mi te cipele...bas sam danas gledala na tom sajtu sta ima :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Preočita kopija Litica. Radije ne bih nosila nikakve, nego nosila ovakve. Ali to sam samo ja.

    OdgovoriIzbriši
  20. @Anonimno - nisi samo ti, mnogo ljudi tako razmislja i to je u potpunosti u redu. Ako tebe ne zadovoljava izgled ovih cipela ne bi ih i ztrebala nositi. Sto se mene tice odlicne su i to je super jer sam ih ja kupila i ja cu ih nositi :) Mene preocita kopija ne smeta :)

    OdgovoriIzbriši
  21. ne znam po čemu je preočita.. meni su potpuno iste ove crne. Svi modeli JC cipela su sami po sebi kopije, npr. sandale koje ja imam ( JC Foxy sandale) su kopija Jessica Simpson sandala.. (i neću nikad prežaliti što sam dala dvomjesečnu ušteđevinu za njih ). i dajte bilo koji njegov model ja ću vam reći kojeg je to dizajnera iskopirao. Onda ne vidim razlog zašto neko ne bi njega kopirao. Ja sam protiv kopiranja patenata i stvarno orginalnih dizajnera koji su se dugo trudili da izgrade ime..ali ovo je čista praktičnost!

    OdgovoriIzbriši
  22. omg,, I love that shoes.. :)

    http://gartenparadise.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. zasto ja imam tako ogromnu nogu? :( nagledala sam one u smedjoj boji i najveci broj je 39, a ja 39 i nosim. citam u komentarima da ste Emina i ti narucile broj vece i ocajavam jer se bojim da ce mi biti premale. ne znam dal da riskiram i narucim? Sonja, budi pametnija od mene pa mi kazi :)

    OdgovoriIzbriši
  24. da li ima veći brojeva od 39?
    nosim inače cipele na petu 39, ali ostalo 40 zavisi o kalupu.
    hoće li biti malo ili taman ako kupim broj 39?

    OdgovoriIzbriši
  25. Možete li mi napisati u kojoj trgovini se mogu kupiti ove cipele, hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Možete li mi napisati u kojoj trgovini se mogu kupiti ove cipele? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na www.wholesale-dresa.net Stavila sam cak i link uz cipele :)

      Izbriši