utorak, 9. kolovoza 2011.

Sweet Zara pants and then some :)

Dragi moji,

nisam morala dugo čekati da isfuram svoje nove Zara hlače.. Danas je bilo dovoljno prohladno u Zagrebu da ne izgledam ludo u "kožnim hlačama". Molim vas zanemarite umor u očima i opću ludost :)

Majice Intimissimi i H&M, Remen i torba Mango, Hlače Zara, Sandale Replay, Narukvica Ivica Skoko za Dove, Sat CK

Znam da sam obećala da ću vam javiti sve divotice koje sam našla po netu ovih dana ali fakat nemam snage ni kopirati slike (a i loše su kvalitete).. Sutra - obećalam! :)

Voli vas i ljubi vaša Trendy White (i nada se da uživate na morenu i da ste danas nekome rekli da ga volite, da vam je drag, da cijenite ono što radi i da ste uživali u danu) :*

Broj komentara: 36:

  1. Hlače su super, a još bolje ti stoje! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Danas uradila sve to po sličnom redosledu...;)Lijep dan...
    Super izgledaš, pantalone su stvarno sjajne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si hlace odlicne..
    prati me http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. jel to nova frizura? ... kako god, ODLIČNA JE :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Okice su lijepe i bez obzira na umor :)
    M.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično izgledaš i super ti stoji ravna kosa (mislim da ti još to nisam rekla, a stalno mislim kako hoću)! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kombish super! posebno kais, torba i 'pelerinica' ili kako vec da je nazovem :P..:)))*

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam ljudi!
    @Marcela - ovo je perika (nuzno zlo) ;)

    Puno mi znacite, cije im to sto radite i volim vas! Eto, nek se zna :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo ti je jedan od najboljih "look"-ova :D hehe prelepa ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna si draga <3 Sve bih ti ukrala, i hlače i remen i majicu, ma sve :) Pusaaaaaaam :*

    OdgovoriIzbriši
  11. joj so kako ce ti jesen dobro stajati s ovim zagasitim ne bojama <3 jedva cekam 1.9. da se pojavimo u sivom na šarenoj cugi :D :* tvoja legica :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Bas je dobro kombinacija,super su pantalone.Nije me dugo bilo,sad vidim da si skratila siskice,bas ti dobro stoji novi friz:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Great outfit!!

    Love your belt!

    Kisses Anne
    http://annenobody.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. super su ti pantolone a i kod nas je danas bolesno hladno, jedva čekam da vidim šta si novo našla, naručila sam i one čizme i onu kopiju YSL prstena.. bankrotiraću zbog tebe :D

    OdgovoriIzbriši
  15. bejbi, bejbi, bejbiiiiiiii! o ne. to nije justin biber, to sam ja! :) uh sto mi divno izgledas, bas ti tamnije nijanse dobro stoje na kosu. a hlace...ooo da! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlicna kombinacija! I super ti stoji! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. perika? WOW!!
    pa odlično ti stoji. jesi razmišljala da svoju kosu napraviš takvom?

    OdgovoriIzbriši
  18. U trenutku sadm zastala i pomislila ''ovo je perika'', i kao ma nee, i vidim da jeste! Kakva si carica!!!:))) ovaj dzemperak-duksic je fenomenalan!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. koji frajerski stav na drugoj slici, to je to!

    OdgovoriIzbriši
  20. Sonjaaa, I need ur help :).
    whosale-dress... si narucivala odjecu od tamo ? Strah me je njihovih brojeva? Ti moze onaj njhiov tzv. free size? Hvalaa :))

    OdgovoriIzbriši
  21. Free size ti je njihov xs-s i meni sve iz te velicine odgovara! ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. I hvala vam svima za potporu! Nuzno zlo al dobro dođe :) Luv ya guys :*

    OdgovoriIzbriši
  23. Svidja mi se! :) a posebno torba i taj blejzer džemperak or what :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Shit, pa ovo nisam vidjela....aaaa.... Ma hej, ne mogu se odlijepiti od ovih hlacica, a sandale bih ti odmah skinula s nogu! ;)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši
  25. Odličan outfit! Možeš napisati odakle su kardi, top i klač?

    OdgovoriIzbriši
  26. @Bright - piše ispod zadnje slike :) Kardi je H&M, top je Intimissimi, a torba Mango :)

    Sandale su od prošle godine iz Replaya, ove godine imaju slične modele ali čak i ljepše i sad su po 300 kuna :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala, predvidjela sam info ;)

    OdgovoriIzbriši