ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Three girls and a croco bag

Dragi moji,

bio je ovo baš vruć dan. Cijeli ponedjeljak mi je proletio po nekim kavama i druženjima pa sam imala osjećaj kao da je nedjelja. Zamislite moje iznenađenje kad sam konačno skužila zašto večeras nema Hitchcockovog filma Prozor u dvorište koji čekam tjedan dana :/

Da vas puno ne zamaram, evo slikica outfita s današnje zadnje cuge - obukla sam "lanvinušu" na Zarine hlače i sandale koje obožavam i croco clutch koji je ispunjenje svih mojih želja - idealne boje, veličine, mekoće,..

Hlače i sandale Zara, Torba i majica www.wholesale-dress.com, Prsten Asos, Prsten ptica Accessorize
Slikice su nešto lošije kvalitete jer su slikane pred večer i to iPhoneom :) Eto, htjela sam ovaj outfit podijeliti s vama ali i reći da ću uskoro biti slobodna od nekih obveza kao ova ptičica pa možda vidim i malo mora <3

Budite mi veseli i učinite nešto lijepo za nekog do koga vam je stalo..
Voli vas i ljubi vaša Trendy White :*

31 komentar:

  1. Sjajna je tobra!:) Divan ti je autfit :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Klač je divan, kao i ti :* Kad ćeš mi doći u Zd?

    OdgovoriIzbriši
  3. joj torba je odlična..daj link :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo darling, ima u svim bojama:

    http://www.wholesale-dress.net/goods.php?id=1306712

    OdgovoriIzbriši
  5. @Molly - ako bude sreće, onaj tjedan iza 22.8. - između srijede i nedjelje bi trebala vidjeti Pag.. Pa onda obično padne i Zadar <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  6. zaljubih se u tu pticicu na tvojoj ruci...:)...btw cijeli outfit je mrak..odlicno... :**

    OdgovoriIzbriši
  7. nekad si mi bolja, nekad lošija - što je i normalno. ali nikako ne mogu probaviti dvije stvari; umjetne nokte i kako kombiniraš nakit. znam da ti se sigurno nokti sviđaju i da se ne namjeravaš odreći ih se zbog komentara, ali imala sam potrebu komentirati jer mi svaku kombinaciju pojeftine i ukvare :( općenito mrzim umjetne stvari i dodatke na curama i ženama (nokte, trepavice,ekstenzije) pa nije ni čudno da ovako komentiram :D
    a nakit - manje je više. znam da je moderno nositi više prstenja ali mi nikada tvoje kombinacije ne odgovaraju, ili su različiti materijalima (npr plastika i metal), bojama (zlatni i srebrni) ili stilom (slatkasti, kičasti s cirkonima i neki kul metalni rokerski) pa mi stvarno izgleda sve zbrda zdola i opet mi ukvari kombinaciju.
    ali moram te pohvaliti za redovitost i za veliku količini ne-outfit postova koji su meni osobno zanimljiviji jer su mi iskreno dosadile općenito samo slike vlasnica blogova u svakom postu. drago mi je da pišeš o raznim temama s područja mode :)
    pozz
    silly_one

    OdgovoriIzbriši
  8. Silly, hvala na iskrenom komentaru. :) I potpisanom, naravno, to posebno poštujem..
    Što se noktiju tiče - to sam ja i neću se mijenjati. Ja ih volim takve i nosit ću ih dokle će mi se sviđati. : )Nakit mi je zabava, volim se kinđuriti, nekad pretjeram al se ne zamaram.
    U svakom slučaju - radim i nosim ono kaj me veseli. Život je prekratak da bih se brinula što će drugi o tome misliti.
    Kod mene su komentari upaljeni zato da ljudi više pitaju ako ih nešto zanima, ali je i svaka kritika dobronamjerne vrste više nego dobrodošla..
    Hvala ti puno što si svratila, volim jako tvoje kombinacije - šteta što više nemaš blog.. :(
    Lijepo te pozdravljam i nadam se da ćeš razmisliti o ponovnom otvaranju bloga.. I BTW, tvoj nakit mi je divan <3

    OdgovoriIzbriši
  9. lijepa moja, torbicu cu ti popalit. ti si maherica s tim whole-saleom :) sve je kulijo i chic. ljubim!

    OdgovoriIzbriši
  10. meni se baš sviđa kako nosiš nakit :) ova majica mi je odlicna, kad smanjim pupu odmah ju i ja narucujem, a o cipelama bolje da ne krenem, znas da su mi boljka :D <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  11. super je majica
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. torbica je divna!!! i nakit mi se svidja!

    OdgovoriIzbriši
  13. i mene je dočekao ovaj prsten kad sam se vratila s mora, divan je <333 a sandale zanemarujem :( viš, mogla bi ih možda sutra obući na posao :) vidimo se uskoro :***

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako mi se dopadaju nokti i ptičica :)

    OdgovoriIzbriši
  15. moram se pridružiti svim ovim lijepim komentarima

    predivna si i ovog puta

    velika pusa

    OdgovoriIzbriši
  16. Cijeli outfit mi se jako dopada, pogotovo clutch, daj mi samo reci kako da postanem tvoj fan jer se ne snalazim baš :*



    http://lastylemuse.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lijepo, clutch i cipele su posebni <3

    OdgovoriIzbriši
  18. @La Style Muse - odskrolaj skroz do gore gdje pise sljedbenici i tamo klikni na Pridruzi se ovoj web lokaciji i tu se preko gmail adrese ulogiraj :)
    Hvala sto pratis :)
    I hvala svima na lijepim komentarima :)
    Ove sandale su san snova a bome i torba! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. rekla bih da mi je neki komad cijelog outfita dobar ali je nepotrebno je kad je sve super :)
    svaka čast na inspiraciji svakodnenvnoj.

    OdgovoriIzbriši
  20. Mmm, torba je prelijepa!
    I ti prstenčići...:D

    OdgovoriIzbriši
  21. jesam jesam posala sam fan. i hvala sto si mi nagovorila da otvorim blog ;))
    <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivna kombinacija! Majica je savrsena! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga, sjajna si! Umetni nokti i meni malo smetaju, ali tvoji nisu predugi, pa mogu proći :D A kombiniranje nakita je ionako igra u kojoj ti uživaš, tako da samo napred :)

    OdgovoriIzbriši
  24. majica je preslatka a tek prsten sa ptičicom - očarana.

    OdgovoriIzbriši
  25. You always look so great!:) Perfect hair, perfect make up & amazing style:)
    Im your new follower, follow me if you will like my blog!:)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  26. meni se sviđa ovo jako, jednostavno je, a nije :D hlače su to die for :d

    OdgovoriIzbriši