ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

Trendy in Rijeka

Dragi moji,

ovog sam vikenda bila na moru i u kratkom posjetu Rijeci gdje sam sjela na kavicu s dragom virtualnom prijateljicom. Baš smo se lijepo ispričale i popile kavicu. Moj je dragi okinuo par fotkica za uspomenu pa ih ja dijelim s vama..


I jedna malena Riječka šala s ulaska na parking koja me silno zabavila:


Sutra me čeka snimanje za jedan online portal čemu se jaaaako veselim, no,  o tome više uskoro. :)) Ne smijem vam odmah sve otkriti!

Jeste mi se i vi lijepo proveli za vikend? Nadam se da ste dobro, da ste odmorni i da dobro podnosite ove vruće ljetne dane.. Uživajte u njima jer kad počnu jesenske kiše svi ćemo žaliti nad ovim temperaturama. Zapravo, neki od nas i neće jer jedva čekamo uskočiti u jesenske krpice. Osim toga, veselimo se i početku sezone revija i evenata i svih drugih druženja. Nadam se da računate na blogersku cugu :))

Voli vas i ljubi vaša Trendy White :*

Broj komentara: 16:

  1. Super outfit Sonjić :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan outfit za šetnju i chillanje, pohvale again za frizzz :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno...i ja bi u Rijeku...
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala curke :)
    @Daisy - radi se o periki :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican outfit, prugasta haljina je fenomenalna, a tek šeširić :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Koja je ovo, pretpostavljam, forumašica? :)
    Baš ste slatke!

    OdgovoriIzbriši
  7. aaa RIJEKAAA....♥♥♥....jako dugo nisam bila,a mnogo sam pozeljela.....:(
    Velikui like za torbu....:*

    OdgovoriIzbriši
  8. baš ste mi če-če :D
    p.s. jesi pazila da parkiraš prema uputama?

    OdgovoriIzbriši