srijeda, 2. ožujka 2011.

Tutorijal - Wholesale dress

Neko vrijeme kupujem na stranici www.wholesale-dress.net i prilično sam zadovoljna odjećom i obućom koju nude. Budući da stalno dobivam poruke za pomoć oko kupovine na ovoj stranici odlučila sam napraviti kratki tutrijal za lakše snalaženje. :)


Korak 1
www.wholesale-dress.net


Korak 2 -Registracija/Login


Kako biste se ulogirali ili registrirali kliknite na Login/Register. Otvorit će vam se ovakva stranica:
Popunite potrebne podatke (email adresu, lozinku i ponovite lozinku) te kliknite Submit. E-mail potvrde bit će poslan na e-mail adresu koju ste naveli. Potrebno je kliknuti na link koji su vam poslali kako biste potvrdili registraciju.
Ukoliko ste se već registrirali možete kliknuti na Login:
Nakon toga otvorit će vam se stranica za ulaz:
Popunite potrebne podatke i kliknite Sign in.


Korak 3 - My account
Registracijom se dobili račun na wholesaleu. Klikom na My account u zaglavlju stranice otvara se vaša osobna stranica. S lijeve strane je izbornik My account. Klikom na link My orders otvaraju se sve vaše narudžbe (unutar 2 mjeseca):
Klikom na link My information možete izmjeniti svoje osobne podatke:
Klikom na link Shipping Address otvaraju se adrese za slanje vaših narudžbi. Popunite podatke i kliknite Submit. Možete dodati više od jedne adrese za slanje. Također, klikom na Remove možete obrisati adrese koje više ne koristite:

Klikom na link My Favorite otvorit će se stranica na kojoj se pohranjuju svi predmeti koje ste sačuvali:
Korak 4 - Kupovina
Kako biste pristupili opisu nekog predmeta kliknite na njegov link:
Klikom na link otvara se stranica predmeta koji ste odabrali i njegov opis. Sada možete dodati predmet u košaricu klikom na Add to chart ili ga možete ga spremiti u svoje predmete klikom na Add to favorites.
Prije nego predmet stavite u košaricu odaberite veličinu koja vam odgovara.

Stranica vas vodi na checkout. Ukoliko ste završili s kupovinom kliknite Continue Checkout a ukoliko niste kliknite Continue Shopping (predmet koji ste odabrali i dalje će biti u košarici):

Slijedi potvrda vaše adrese i predmeta koji ste izabrali (obratite pozornost na veličinu):
Kad odskrolate prema dolje odabrat ćete Shipping Method odnosno metodu slanja paketa (preporučam China post jer je najjeftinija a paket dođe kroz 2-3 tjedna):
Daljnjim skrolanjem odabirete metodu plaćanja (preporučam Paypal zbog sigurnosti):

Slijedi još potvrda kao zadnji korak. S desne strane vidjet ćete ukupan iznos koji se sastoji od cijene robe i cijene poštarine. Ukoliko želite predati svoju narudžbu kliknite na Submit order:
Potvrda narudžbe stići će vam na e-mail. Vaša je narudžba tada u statusu Preparing koji može potrajati i tjedan dana. 

FAQ
Ukoliko u opisu predmeta piše Bulk (a ne postoji Add to chart) predmet je trenutno OOS (out of stock) i ne možete ga naručiti osim u opciji Bulk što znači narudžba od 100 i više komada.
 
Većina cipela na stranici postoji u veličinama od 35-39. 

Ukoliko pored predmeta u opisu stoji mjera Free size radi se o veličini koji oni rado nazivaju small-medium no to je prilično daleko od istine budući da su kineskinje vrlo sitne. Iz osobnog iskustva mogu reći da je free size = xs-s.

Vezano uz veličine toplo preporučam da se sami izmjerite i usporedite s mjerama koje su oni napisali na stranici. Te veličine gotovo uvijek odgovaraju stvarnim veličinama predmeta iako ne uvijek.

Poštarinu možete računati sami (postoji tablica za izračun) ili možete pratiti sve korake do samog Submit ordera te vidjeti koliko će biti poštarina.

Ukoliko je neki predmet OOS iz vaše narudžbe novac će vam biti vraćen kao balance na njihovoj stranici, odnosno, moći ćet ega iskoristiti za kupnju nećeg drugog. Ako želite povrat na Paypal obratite se njihovoj službi za korisnike puteme- maila ili chata.

Svoju pošiljku možete pratiti uz pomoć broja za praćenje (koji su vam poslali u mailu) na stranici:

 Carina - Ukoliko dobijete poziv s carine da dostavite račun na uvid za potrebe carinjenja robe onda trebate:
a) ako ste iz Zagreba - osobno donjeti račun na uvid u glavnu poštu u Branimirovoj 
b) ako ste iz nekog drugog grada - faksirati račun na broj telefona naznačen na papiriću poslanom od strane carine.
U RH carine se sve pošiljke (osim knjiga) u iznosu većem od 160 kuna. Taj se iznos odnosi na cijenu robe i poštarine. Ukupni iznos robe i poštarine uvećava se za carinsku tarifu. Takav uvećani iznos uvećava se zatim za iznos PDV-a.


Izračun iznosa poštarine - Iznos cijene slanja možete izračunati sami prema njihovoj tablici.
Prvih 100g = 1.99$
Svakih slijedećih 100g = 0.99$

Npr. Za majicu tešku  500g platit ćete 5.95$ poštarine.


Za sva druga pitanja molim vas ostavite komentar.

Želim vam lijepu i ugodnu kupovinu :)
Ljubim :*



94 komentara:

  1. Odlican tutorijal! :)
    Vec duze vrijeme, gledam stvari na wsd, ali nikako da se odlucim naruciti nesto, jer nisam bas znala kako to funkcionira..

    Ali ovo mi puno pomoglo i sad mogu poceti sa kupnjom..

    Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema na čemu! Ako imaš kakvih pitanja samo reci ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, a i blog.
    Pratim od ovog trenutka .... :)

    http://messinmycloset.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Jovana, ja te vec pratim.. Krasne su ti ove zadnje slikice, odusevila si me..

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, puno ljudi nema pojima kako se tam kupuje al samo treba jedamput probati, zapravo je full jednostavno :) mislim da si sa ovim postom puuuuno pomogla curama :) Pussa

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako je jednostavno pogotovo ako imas Paypal! A curke imaju tisucu pitanja i to se stalno ponavlja.. Sad je sve na jednom mjestu.. Fala ljubek, kiss

    OdgovoriIzbriši
  7. bravo za post :D, jedini problem kod tog wd-a su veličineee i to kaj nikad nema onog kaj mi se sviđa...

    OdgovoriIzbriši
  8. To se slazem.. Najgore mi kad si nadjem nesto i onda je oos. Ima jedna fantasticna torba koju pratim mjesecima i cekam da je stave u prodaju pa nikako.. Ipak, svaki dan odem pogledati jesu li je mozda dobili..
    Stranica je super za niske curke i za one koje nose manje konfekcijske brojeve ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super tut! Ja sam na početku gledala po forumu, čitala i na kraju sam dosta toga shvatila iz vaših postova. Ovako na jednom mjestu je predobro, i svaka čast za trud!

    OdgovoriIzbriši
  10. odlican post :) hvala ti :)
    imam samo jedno pitanje-da li mogu platiti nekako drugacije , a ne paypal-om?npr.american?
    hvala,hvala :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Primaju sve kartice ;)
    Ipak, dobronamjeran savjet- ako vec imas kreditnu karticu otvori si Paypal racun. Jednostavno je i besplatno a smanjuje drasticno opasnost od karticnih prevara i malverzacije osobnim podacima.. Sretno s kupovinom!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vec duze vreme znam za ovaj sajt i odusevljena sam izborom. Ali nikako da skupim hrabrosti da narucim nesto. :) Zanima me kakva je situacija sa postarinom, carinom? Unapred hvala.
    P.S. Like your style. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Slobodno naruci pa makar za probu! Ima super stvari..
    Postarinu mozes izracunati sama (gore sam opisala kako) a racuna se po gramima tezine svakog predmeta. Carina se ne placa na robu cija vrijednos skupa s postarinom iznosi do 160 kuna. Ako zelis naruciti vise stvari odijeli si robu u vise paketa po 160 kuna.. ;)

    Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Odvazicu se da porucim. Ja sam iz Srbije, ovde je sve naopako, pa zbog toga. :)
    P.S. Posto si tako divna pa si odmah odgovorila, evo ti jedan sajt na kome mozes naci jeftine a lepe cipele :)
    http://www.shoeocean.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Lena, hvala ti za preporuku! Buduci da sam luda za cipelama definitivno cu pregledati stranicu!
    Sretno s narudzbom i velika pusa :*

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Lena, jedno pitanje...kada dodjem do Shipping Method uopce mi se ne pojavi China post, nemam tu opciju poste....samo Fedex, Ups i DHL........desava li se jos netkome to???
    inace hvala na blogu, odlican je i dobro obasnjeno sve....... :P

    OdgovoriIzbriši
  17. Ako si mene pitala ja sam draga Sonja :)
    Sto se odabira poste tice nikad mise tako nesto nije pojavilo pa ti ne znam pomoci. Iz kojeg si grada/zemlje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav! Mene isto muci jedno pitanje! Kad idem na odabir shippinga, samo mi se nudi DHL. nije kod svakog proizvoda, ali kod vecine! :-(

      Izbriši
  18. Imam jedno pitanje vezano za carinu.
    Se u tih 160 kn uracunava samo cijena robe + troškovi shippinga po gramima, ili uz to jos i trošak slanja china post-om (onih 13.87 $)?

    Hvala!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Carini se ukupan iznos koji si platila, odnosno, ukupna cijena robe i postarine. Ne znam na sto mislis kad kazes trosak slanja china postom. Postoji samo jedan trosak slanja i taj se izracunava po gramima kao sto sam gore objasnila - kolko ja znam ne postoji naknada za trosak slanja..

    OdgovoriIzbriši
  20. hej. ja sam tupava i nakon kaj sam procitala. ovak ja budem napisala pitanje: nasla sam jednu haljinu koja tezi 300 grama. znaci da bi me kostala 4 dolara? i to je to? ili jos to puta onaj iznos dolara 2.56 recimo? pa je sve ukupno 6.56 dolara?
    to je to ili ima jos neka caka?
    nadam se da ce netko odgovorit. hvala

    OdgovoriIzbriši
  21. Znaci, haljina je 300 g - 1x1,99 $ + 2x0,99$ za postarinu + 4$ kolko kosta haljina. To je sve! ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. a da daaa kuzim, znaci kad izracunam te grame ide jos plus cijena haljine na to ti je to.HVALA SRCE SI!!!
    a a kaj ako je 36o grama kak se onda racuna? zaokrauzi se na veci broj ili?

    Jooooj kaj bi mi bez super cura i ljudi koji hoceju pomoci onak bez tenzija sve. Skidam kapu T.White ;) Super si! :*

    OdgovoriIzbriši
  23. Ako je 360 grama onda ide 1x1,99$ + 2x0,99 + 0,6x0,99 plus cijena haljine ;) Zapravo, ti ne moras sama racunti nista, program to radi umjesto tebe. Lijepo prati proceduru do kraja i samo plati :)

    OdgovoriIzbriši
  24. bokić...imam jedno pitanje u vezi narudžbe...došla sam do kraja narudžbe i sad samo trebam platiti,ali sam skužila čitajući komentare da ću morat platit carinu jer mi je iznos oko 500 kuna...i znači ako mi je iznos manji od 160 kuna carina se ne plača?...što se događa u slučaju da tu narudžbu ne platim...

    OdgovoriIzbriši
  25. Imam pitanje...odabrala sam neke stvari i trenutno nisam platila, ali na kraju sam odustala od te narudžbe. I sad me zanima kako mogu otkazati onu prethodnu narudžbu?
    Hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  26. Posalji im mail ili ye javi na live chat i otkazi narudzbu :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Pozdrav,i hvala za blog,svima si nam pomogla. Samo ja imam jedno pitanjce,ja sam iz Bosne,znas li da li je i nama dostupno da narucujemo :))?

    OdgovoriIzbriši
  28. Hej, kolko ja znam dostava u Bosnu nije moguc ali samo zato sto ne mozes odabrati drzava BIH. Najbolje ti je da narucis nesto a pod adresu ostavis cijelu svoju adresu i napises Bosna i Hercegovina i ispod toga Croatia. Na taj ce nacin posiljka doci u HR pa ce nasi to proslijediti u BIH k tebi.. Tako su radile neke cure koje znam ali ne mogu ti nista garantirati. Njima su posiljke stigle, nema razloga da i tvoja ne dodje ;)

    OdgovoriIzbriši
  29. jel narucujes mozda za druge koji nemaju paypal =)

    OdgovoriIzbriši
  30. Hej! Prije sam narucivala iz usluge za druge, ali sad ne jer nisam u mogućnosti, nažalost :/ Na forum.hr imas na Modi temu wholesaledress pa pitaj tamo :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Stranica je odlicna i hvala puno na objasnjenju. Nazalost, Za BiH shipping je uzasno skup. Jedine opcije su FedEx, UPS i DHL. :( Place mi se...

    OdgovoriIzbriši
  32. Raspitaj se na forum.hr na Podforumu Moda i na temi wholesaledress kako cure iz Bosne narucuju. Znam da imaju neku foru da naruce u HT i onda ispod napisu BIH i onda nasi to kao proslijede.. Nisam skroz sigurna, evo link na temu pa ptaj tamo:

    http://www.forum.hr/showthread.php?t=581963&page=415

    Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  33. Zanima me da li je preko Paypala sigurna kupovina,cudno mi je to da dam broj kartice?

    OdgovoriIzbriši
  34. Paypal je besplatan i siguran alat za slanje i primanje novaca. Ne boj se, briga njih za tvojih 20 dolara, imaju oni milijarde.. Samo daj :)

    OdgovoriIzbriši
  35. strah me naruciti tamo zato jer sam na netu procitala jakooo puno negativna iskustva s wsd ?!?

    OdgovoriIzbriši
  36. Svaka narudžba je rizik, ali osobno sam imala samo vrlo pozitivna iskustva. Ako te nesto konkretno zanima pitaj, ali ne mogu ti dati garanciju da ces biti zadovoljna.. LP

    OdgovoriIzbriši
  37. Super je post, sve sam tako i uradila al mi se ne pojavi china post , samo ova 3 najskuplja???

    OdgovoriIzbriši
  38. Adela, jesi li mozda iz Bosne? Ili si iz Hrvatske?

    OdgovoriIzbriši
  39. @Adela- procitaj par komentara iznad o dostavi u Bosnu.

    OdgovoriIzbriši
  40. Molim te mi reci da li znas koji je najbolji nacin da se plati posto sam iz Srbije pa paypal ne moze da se koristi?

    OdgovoriIzbriši
  41. Na zalost, nisam upoznata s nacinima placanja i ogranicenjima u Srbiji, no gore je link na temu wholesale dress na forum.hr pa mozda djevojke iz Srbije tamo mogu pomoci. LP

    OdgovoriIzbriši
  42. Odličan post! Iz prve sam sve shvatila, jedino me još zanima ovo za podijelit robu u više paketa ako nam iznos prelazi 160 kn. U razmaku od koliko dana mogu naručit tih više paketa? Iz Zagreba sam. Kupila bih u iznosu od 1000 kn pa bih podijelila u 6 - 7 paketa, ali ne znam u razmaku od koliko dana da naručim drugi paket ako recimo danas naručim prvi. Mogu odmah sutra ili? Pošto se bojim da će mi opet sve doći u isto vrijeme na Carinu i da će mi sve doć na isto kao kad bih naručila sve u istom paketu.

    OdgovoriIzbriši
  43. Jedna narudzba ne smije prelaziti 160 kuna u vrijednosti robe i postarine. Tako ih podijeli. Ali to i dalje ne gatantira da ti nece cariniti ako narucis sve pakete isti dan i oni stignu zajedno.. Ne znam finese oko carinjenja, ali savjetujem ti da ti ni jedan paket ne prelazi 160 kuna, a ako se mozes suzdrzati onda pricekaj po dan izmedju narudzbi ili svaki dan 2 narudzbe.. Ako narucis robe u vrijednosti 1000 kunaispast ce da scercas il kaj vec.. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  44. Divno objasnjenje,a sta im znaci OOS?

    OdgovoriIzbriši
  45. U zagradi iza OOS pise objasnjenje - out of stock, odnosno, nema na lageru. :)

    OdgovoriIzbriši
  46. Pozdrav! Možda zna tko kako je sa shippingom u Sloveniju? I ako jednom poklikam tako daleko da če mi pokazati kakav je shipping i kakvu carinu da izaberem, možem tada iči natrag? Jer tako je na Ebayu, pa se nadam da i tu ide isto..? :)
    Inače-vrlo dobar post ;)

    OdgovoriIzbriši
  47. Pozdrav! Možda zna tko kako je sa shippingom u Sloveniju? I zanima me još, kada poklikaš da dodješ do strani gdje ti kaže kakav če biti shipping i konačna cjena, možeš tada iči natrag? Ili si do tada sve več plačao i je to to? Jer na Ebayu je tako (da možeš natrag dok konačno ne plačaš i potvrdiš to 50 puta :P), pa sam mislila da je možda ovdje isto :)
    Inače-vrlo dobar post!;)

    OdgovoriIzbriši
  48. Hej bok, imam pitanje, vec sam par puta naručivala i sve je super prošlo...Pa sam primjetila da u accountu, pod My bonus imaju neke cifre, šta je s tim jel se to može iskoristiti il šta? :D
    Hvala ti, blog je super!! :*

    OdgovoriIzbriši
  49. bok ? ja imam samo pbz maestro karticu,dakle obična...da li je moguće preko nje napraviti taj paypal ili...??? :)

    OdgovoriIzbriši
  50. Hej! prvi put bi naručila robu, jednu haljinicu, ispade me 350,00 kn, odprilike, kolko bi me došla carina!??

    OdgovoriIzbriši
  51. Radije podijeli narudzbu u 2 po 160 kuna pa neces platiti carinu. Inace je carina otprilike plus 40%

    OdgovoriIzbriši
  52. Kažeš da si narucivala cipele,i ja bih ali..nosim broj37,a po njihovom 35.Kakva su ti iskustva sa tim?:))

    OdgovoriIzbriši
  53. Nosim 36 ali njihove cipele narucujem 37 pa i tebi preporucam da narucis broj vece. LP

    OdgovoriIzbriši
  54. Imam pitanje o paypal-u,gledala sam njihovu str.,u banci imam otvoren žiro račun,što treba da uradim stavim neku lovu na njega,registriram se kod njih ili...oko toga sam prava neznalica:(

    OdgovoriIzbriši
  55. Najbolje da se raspitas u banci, ne znam kako to ide sa ziro racunima jer je meni paypal povezan uz kreditnu karticu :) Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  56. reci mi molom te kako iz srbije da porucim? jer kada dodjem do kraja gde je paypall nema srbija,a ispod treba br.kartice da se upise? vec duze vreme pokusavam kako da porucim ali ne uspevam nikakao,hvala puuuuno

    OdgovoriIzbriši
  57. Mislim da ne dostavljaju u bih i srbiju :/ Nisam sigurna ali mislim da je tako :(

    OdgovoriIzbriši
  58. može pomoć!?? naručila sam korzet, danas mi javili OOS - kako da im pošaljem link ili podatke za zamjenu, na mail ili?? hvala unaprijed!!

    OdgovoriIzbriši
  59. Javi im se na chat, to ce biti najbrze! ;)

    OdgovoriIzbriši
  60. Heej... Dali je to sve jeftino kako i pise? Iznad 160 kn se ne placa carina? Hvala.. <3

    OdgovoriIzbriši
  61. Je, cijene su kako pise i iznad 160 kuna se ne placa carina nikada! Sretno! :)

    OdgovoriIzbriši
  62. Bokic.. Nisam iz Zagreba,blizu njega sam. Koliko sam skuzila roba stize u Zagreb, kako i gdje je preuzimam? Koliko bi toj robi trebalo da dođe do Zg-a, ako bih je sutra narucila? Hvala :)) :*

    OdgovoriIzbriši
  63. dostavlaju ti na kucnu adresu bilo gdje u HRV :)

    OdgovoriIzbriši
  64. Hay.. Dali znas koliko bi otprilike bila poštarina za ova dva predmeta?

    http://www.wholesale-dress.net/fashion-style-color-block-hight-heel-pump-peach-pink-g1439267.html

    http://www.wholesale-dress.net/graceful-charming-u-shaped-collar-slim-lace-dress-black-g1423431.html

    Hvala ti najljepša... =))) Lijep pozdrav!! :*

    OdgovoriIzbriši
  65. evo, naucit cu te loviti ribu:


    Izračun iznosa poštarine - Iznos cijene slanja možete izračunati sami prema njihovoj tablici.
    Prvih 100g = 1.99$
    Svakih slijedećih 100g = 0.99$

    OdgovoriIzbriši
  66. Bok...Kada skidaju novce s računa? Hvala..

    OdgovoriIzbriši
  67. Hellou... Dali oni racunaju cijenu posiljke i postarinu (na carini), pa iznos prelazi 160 kn? Pa mi onda carinu naplacuju? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  68. Kako mislis kad skidaju novce s racuna? Kad platis automatski se skida.

    OdgovoriIzbriši
  69. Do sad je bilo tako - cijena robe i postarine do 160 kuna pa na to carina i pdv. Da li se sto promijenilo - ne znam :)

    OdgovoriIzbriši
  70. Znaci, postarina i roba moraju bit do 160, onda mi se ne naplacuje carina? :)) Sorry ako gnjavim..

    OdgovoriIzbriši
  71. Dali prvo moram platit, pa kad vide da sam platila salju, ili kad roba dođe placam? :)

    OdgovoriIzbriši
  72. Postarina i roba do 160 kuna!
    Prvo platis, onda salju robu. Nema dzabe ni u stare babe :)

    OdgovoriIzbriši
  73. Večer,nadam se da ne smetam ...Koliko odprilike predmetu treba da stigne? I gdje stigne? Dali stigne u postu u mom gradu, ili u posti u gl.gradu? :*

    OdgovoriIzbriši
  74. Dodje ti doma, na kucnu adresu u roku 2-4 tjedna :)

    OdgovoriIzbriši
  75. Što znaci booking ispod proizvoda?

    OdgovoriIzbriši
  76. Booking znači da se možeš predbilježiti za neki proizvodi koji je OOS. Ako se skupi određeni broj bookinga (mislim da se radi o 100 komada) u tom slušaju WSD napravi narudžbu i obavijeste te mailom da je proizvod ponovo dostupan. :)

    OdgovoriIzbriši
  77. Imam pitanje! Ili bolje rečeno zamolbu! Ja bi naručila jednu haljinu, pa ću staviti njezin link i da mi ti izračunaš koliko bi koštala poštarina jer se ja baš i ne snalazim u svemu tome! :) Link je: http://www.wholesale-dress.net/graceful-charming-inclined-shoulder-pleated-dress-blue-g1487977.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej! Postarina do Zagreba je 10,95$.. Pripazi samo s mjerama jer pise da je opseg grudi 80 cm.. :)

      Izbriši
  78. Hvala puno! Zbog opsega se još i dvoumim! Ipak imam nešto veće grudi! :) Ali našla sam istu takvu haljinu u veličinama s, m, l! Pa ću vjerojatno l veličinu naručiti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bravo! Jer ovo mi se cini kao nesto za djecu.. Nadam se da ces biti zadovoljna! :)

      Izbriši
  79. Hvala puno! Našla sam istu takvu haljinu u veličinama s, m i l! Pa ću najvjerojatnije naručiti l veličinu! :)

    OdgovoriIzbriši
  80. eee bok...sam da te pitam...uzela sam za primjer jedan remen koji kosta 2.95dolara i normalno sam racunala te grame i stvarno nije puno al tek kad sam dosla do kraja narudzbe shvatila sam da je previse jer uracunaju i dostavu koja je 7.95 tak da taj remen nije vise 3dolara vec 12...neke cure kaz da su strasno podigli postarinu i da s ne isplati uzimat vise od nji...jel ti mozda znas sta je to

    OdgovoriIzbriši
  81. Navodno su podigli cijenu slanja robe jer je china post podignuo svoje cijene. To je sve sto znam :/

    OdgovoriIzbriši
  82. Thank you for the good writeup. It in truth used to be a entertainment account it.
    Glance complex to more brought agreeable from you!
    However, how could we be in contact?
    my site > calmante para cachorro

    OdgovoriIzbriši
  83. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really
    something which I think I would never understand.
    It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next
    post, I will try to get the hang of it!
    Also see my site > suplementos para ganhar massa muscular

    OdgovoriIzbriši
  84. Yοur stуlе is uniquе comρared to othег рeople I have гead stuff fгom.
    I аppreсiate you fοr pοsting when you havе the opportunitу, Guess I'll just book mark this site.
    Look into my homepage - suplemento xtreme no

    OdgovoriIzbriši
  85. Аftеr loоκing oѵer a few of thе aгtіcles on уour
    ωeb site, I truly аppгеciate your way of blogging.
    I saved аs a faνorite іt to my bookmark website liѕt anԁ wіll bе checking back іn thе near future.
    Ρlеasе check οut my ωeb site aѕ well аnd let me know how you feel.
    My blog ; Como Ganhar Massa Muscular Rapido

    OdgovoriIzbriši
  86. bookmагkеd!!, I lovе your website!
    My web-site ... micronichefinder

    OdgovoriIzbriši
  87. Good post however I was wanting to know if you could write a litte more
    on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Bless you!
    Take a look at my page - pickyourasics.com

    OdgovoriIzbriši
  88. Admігing the pеrsistence уou ρut
    into уour site аnԁ detailed informatiоn yοu оffer.
    Ιt's good to come across a blog every once in a while that isn't the same old гehasheԁ matеrial.
    Excellеnt rеaԁ! I've bookmarked your site and I'm
    adԁing your RSS feеds tο my Gοogle aсcоunt.
    My web site - cenaslim

    OdgovoriIzbriši