nedjelja, 13. ožujka 2011.

Modni sajam Fashion.hr Industrije

Osvojila sam ulaznicu za Modni sajam na nagradnoj igri organiziranoj od strane Fashion.hr industrije. Dnevna ulaznica se mogla kupiti za 20 kuna a sajam traje danas do ponoći pa se još stignete zaletiti i pogledati izloške.


Svaki dizajner ima svoj štand ili odjeljak za čijim pultom rade ljudi koji bi vam trebali znati reći nešto o kolekciji, dizajneru, izlošcima i slično. Na nekim štandovima to zaista i je tako - poput Severovih torbi i Zigmanovih satova, a na nekima su ljudi nezainteresirani i samo čekaju da im prođe vrijeme. :(

Od zanimljivosti bih izdvojila malo kiča poput ovih muških cipela (Marko Grubnić bi vjerojatno bio oduševljen):

Nisam zapamtila ime kreatora, oprostit ćete mi.. :)
Ono što mi se svidjelo je kolekcija torbi Roberta Severa koja je zaista impresivna.


Suradnja Zigmana i Marli dovela je do kolekcije prekrasnih satova koji će se kroz idućih par mjeseci naći u prodaji i njihova će se cijena kretati od 500 - 1200 kuna. Budući da volim Zigmanove crtkarije satovi su me baš impresionirali.


Meni najdraži dizajneri povezani s Fashion.hr-om:

S Vjekom i Nikicom sam dogovorila kavicu i intervju tako da se tome možete nadati ovih dana.. :)
I na kraju zid utisaka s mojom sjenom:


Bilo je lijepo ali kratko.. Nadam se da će ovaj projekt zaživjeti i da se vidimo iduće godine!

Ljubim  vas :*

Broj komentara: 25:

  1. Torbe su stvarno fenomenalne...posebno 3. ;)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Izuzetna suradnja i zaista velik korak u razvoju modne industrije u našoj zemlji! Slažem se s tobom, satovi by Zigman i torbice Sever IMPRESIVNO! Voljela bi vidjeti nešto od toga i u svom ormaru!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno se nadam da ce to zaživjeti.. Zapalila sam se za par torbi i za ovaj proziran satic.. Bas su mi kjut <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbe Roberta Severa su predivne kao i mini haljina na predzadnjoj fotografiji. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Decki iz eNVy rooma prekrasno sivaju <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Super fotke i super su mi torbice. baš su lijepe. I haljinice one eNVy dečki :D divneee :*

    OdgovoriIzbriši
  7. super su mi one cipele :) lijepo ti je bilo ;) čekam intervju

    p.s. zigman najbolji :)

    OdgovoriIzbriši
  8. znaci i ti bila. super. obisla sam standove uvecer treceg dana.
    najvise bila kod ricov i klarica

    OdgovoriIzbriši
  9. Super za intervju :D Mi smo bile na reviji :)
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  10. oooooo, žao mi je da sam to propustila......kme.
    slike su ti super, a severove torbe su neočekivano fantastične. da se ne bi krivo razumjeli, ok su mi one njegove king size torbe, ali ovo, ovo je na svjetskoj razini. lajkam mučoooooooooo.

    OdgovoriIzbriši
  11. saigon, ja sam kampirala na eNVy standu ;)))
    M. i K., znam da ste bile na revijama i zavidim.. Ja nisam takva faca pa ne dobivam pozivnice za revije :( Pofledat cu alikice kod vas :*
    astrid, Severove torbe su oooodlicne! Pogotovo ove male :)

    OdgovoriIzbriši
  12. zanimljivo, obozavam te modne projekte
    pa josh i okrugli sto suuupish

    OdgovoriIzbriši
  13. Citala sam o ovome na netu ovih dana, bas bih volela da sam mogla da dodjem :)

    Pratim te,
    anaonheels.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Divno!
    čekaj, to su muške cipele, hahha, ne verujem, što je previše previše je! inače, torbe su mi jako dobre, favorit mi je treća, divna boja! Nadam se da si se lepo provela :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Ana i Jelena, buduci da je ovo tek pocetak razvoja modne industrije u suradnji s hrvatskim dizajnerima sigurna sam kako ce biti prigode da to dodjete iduci put osobno pogledati u Zagrebu? Ja cu srediti pozivnice a vi oslobodite termine u svojim kalendarima ;)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Dubravka, i meni je treca favorit.. Nadam se da ce uskoro u prodaju ;)
    Bilo je super na sajmu, steta da je bilo tako kratko i da je nije bilo vise izlagaca.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Torbice su prelepe! :D Jako mi se svidjaju :) A i fotke su super! :) Sve pohvale za blog :D
    yecili.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. severove torbe i ovi satovi...jooooj predivno!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovaj sajam je zbilja odlicna stvar koja se desila nasoj ustajaloj industriji. Nadam se da ce poluciti rezultate.
    A sljokicaste cipelice i ja vec vidim na Mačiću, hehehe :D :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Šteta što nisam mogla ići na fashionhr ali jedne sam godine išla sam bila sam oduševljena :D možda sljedece godine idem

    OdgovoriIzbriši
  21. Zna li netko kojim slucajem kada ce ovi zigmanovi genijalni satovi biti u prodaji?
    Trendy White im a big fan =))

    OdgovoriIzbriši
  22. Na žalost nisu još u prodaji a kolko sam upućena - čak ni Marli satovi ne znaju kad će biti.. U svakom slučaju čim saznam javit ću.. :) I hvala :)

    OdgovoriIzbriši