srijeda, 9. ožujka 2011.

Lanvin me senseless vol. 3

Hvala svima za prekrasne komentare na moju novu ogrlicu. Budući da sam obećala slikice sad ih stavljam iako se ispričavam ako ste očekivali više od moje današnje kombinacije. Nešto sasvim casual za poslijepodnevnu kavicu:

Sako i hlače - Zara
Majica - LukA Grubišić
Cipele - www.wholesale-dress.net
Crni prsten - Mango
Sova prsten - www.thboxes.com

Ljubim vas :*

Broj komentara: 26:

  1. mijauuuuuuuuuuuuuu mica macaaa xD
    bas si mi keksi :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sensual Lanvin Kavica :))))))) mijaaauuu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihihi, senzualna kavica ;)))) Joj sto si ti slatka! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Jednostavana a lepa kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jos je bolja kad se vidi ovako ukombinovana:)

    OdgovoriIzbriši
  6. E vidis, mislila sam da ce vam biti preobicna kombinacija.. Jednostavno je al zato ogrlica dolazi do izrazaja ;) U zivo je puno efektnije.. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna je ogrlica sako i majica, love it!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko je savršena ogrlica, ni ne treba komplikovaniji outfit <3

    Imaš nagradicu kod mene.

    OdgovoriIzbriši
  9. odlichno!
    a josh imash i luka majicu. sad cu te doci popljachkat ::)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Tirquise, hvala za komentar i pusa za nagradu! <3
    Sienna hvala ti, pobozno pratim tvoj blog!
    Jelena, samo dodji, uzet ces i prstenje usput :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Jednostvano i odlično! A ogrlica, ekstra!
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. majica je divna. :)

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Ogrlica je super, ali i majica mi je zakon! :)

    I da, navukla si me na wholesale dress, baš sutra uplaćujem svoju prvu narudžbu :*

    OdgovoriIzbriši
  14. E to mi je bas drago cut! WSD ima fantasticnih stvari samo treba imati strpljenja i s pregledavanjem i s narudzbom i s cekanjem dostave.. Al isplati se! :)
    Kaj si narucila?

    OdgovoriIzbriši
  15. Evo ovo: http://img97.imageshack.us/i/73834420.jpg/ - za probu, pa kad vidim kako izgleda uživo, bit će još šopinga :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Te sam hlace ja htjela!!! Obavezno mi javi kad ti stigne robica, jako me zanima kakve su.. I haljinice su preslatke, obozavam prugice <3

    OdgovoriIzbriši
  17. ali ovo je moj stil..ova ogrlica je predobra!!

    OdgovoriIzbriši
  18. ajmeee ogrliceeee. sad mi je žao šta nisam bidala.. idem tražit opet :D :*

    OdgovoriIzbriši
  19. Imam ti ja jednu na cekanju pa ak je izbidam prepustim ti je.. Ili oces link? ;)
    Evo nasla sam jos jednu, izvolis:
    http://cgi.ebay.de/Neu-Lanvin-by-H-M-Kette-Guertel-Leder-Perlen_W0QQitemZ160554755798QQcategoryZ26963QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDSIC%26otn%3D6%26pmod%3D110659059980%26ps%3D63%26clkid%3D7684130399759830696#ht_500wt_922

    <3

    OdgovoriIzbriši
  20. joj ova majicaaaa, di se može kupit, pleaseeee

    OdgovoriIzbriši
  21. Mislim da ovakvih vise nema.. Ali LukA izbaci novi motiv svake sezone pa mozes nabaviti neku drugu.. LukA Grubisic ima svoj ducan ali ako ti nije zgodno kontaktiraj ga preko fejsa ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Super, puno hvala! ne mora biti ista, bitno je samo da piše Luka :))

    OdgovoriIzbriši
  23. E onda odlicno, mislim da mu na svim majicama pise LukA ;)

    OdgovoriIzbriši