petak, 11. ožujka 2011.

The Forgotten Treasure

Jučer sam obećala kako ću vam se javiti s ulovom nakon što pregledam maminu zbirku nakita. I zaista, pronašla sam nešto što me se dojmilo i što mi se jako sviđa - bakin prsten.. Osobno jedva čekam da ga iskombiniram <3

Zanima me - kako se vama sviđa? Palac gore ili dolje?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 8:

  1. I meni je boja ljepa, ali nije moj stil :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je prekrasan, pogotovo sto je bakin, ta cinjenica daje poseban sarm. Nikako ne moze biti 'palac dolje'. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. predivan je prsten i samim time što je bakin sigurno ima lijepe uspomene ;) čuvaj ga

    OdgovoriIzbriši
  4. ;) Bas mi ima posebnu vrijednost jer je bio bakin.. Ona se ful voljela sredjivati, bila je krojacica pa je vjecno skidala krojeve iz Burde i sivala si oblekicu. Pundza od duge kose i obavezan crveni ruz! Carica..

    OdgovoriIzbriši