ponedjeljak, 28. ožujka 2011.

Silly Panda

Ovo nije moj najdraži komad nakita ali je definitivno najslađi.. :D
Dame i gospodo: Panda! :)


Panda prsten - Accessorize

Djeluje li vam ovo malo Warholovski? :)
Ljubim vas :*

Broj komentara: 20:

  1. Aaaaaa presladak je :)



    http://marinamasta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello Panda! :) Slatka je skroz! Imam ja macu isto iz Accessorize(a)! Kad sam ju vidjela sjetila sam se svih onih slatkih plastičnih prstenčića koje sam imala ko klinka i kupila je! :))))
    Kiss i tebi i Pandi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Curke, Panda vam svima salje pusu kao i ja :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaaa beba :D Treba ga imati u kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahah! Totalno cool :) Panda rulz :p
    M.

    OdgovoriIzbriši
  6. panda je baš sili, toliko treši (u dobrom smislu) da je zapravo kul, baš me zanima s čim ju kombiniraš :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan je! Ovako dok nije na prstu deluje mi kao da vristi XD

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, deluje Warholovski..meni je zanimljivo da meni ovaj otvor za prst deluje kako usta :)

    OdgovoriIzbriši
  9. preslatka panda! :)

    pratim te... ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. ahaha istovremeno je smeshan i nekako skeri :)
    ali za nakit je to perfect :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ja tražim ovaj prsten već mjesecima. jel zna tko gdje ga mogu kupiti? hvala :)))

    OdgovoriIzbriši