četvrtak, 31. ožujka 2011.

Must have - ELFS

Iako ELFS-i ne spadaju među meni omiljene dizajnere, ne zbog dizajna već zbog (po meni) loših materijala, ova dva komada morat ću kupiti jer me apsolutno oduševljavaju!
Radi se o majici s prve slike i suknji s druge :D

Izvor: www.gloria.com.hr



Meni osobno manje važna činjenica - Žena, Majka, Kraljica  (Jelena Rozga) novo je zaštitno lice njihova kampanje. Do sada je to bila Severina..

Kako se vama sviđaju ovi komadi?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 12:

  1. Meni se mnogo dopadaju njihove stvari. Prelep je ovaj izbor!Majica je predivna, kao i suknja, ali maaaajica!Zelim i ja jednuuuuu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se vise dopada prva, ali obe vredi imati :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe su, ali mi je na Severini sve to bolje izgledalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Suknja sa druge slike je fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jel znaš mozda koliko je suknja sa druge slike? i jel ima kakv popust na gotovinu? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. divne su slike!:)

    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Izvrsna mi suknja! :)
    Ali mi zaštitno lice nikako nije leglo! Nimalo mi na nju ne ide taj đir! Franka Batelić i Severina su mi bile prave vizije u njihovoj kolekciji!

    OdgovoriIzbriši
  8. meni je bas jelena dobra u ovakvim kombinacijama :-) preslatka je ta majica!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jel znaš cijenu prve majice i druge suknjice?
    ;D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne znam cijene, nisam jos bila kod njih u ducanu. Kod njih su majice oko 300 kuna pa pretpostavljam da ce i ova majica biti tu negdje..

    OdgovoriIzbriši