utorak, 15. ožujka 2011.

Write me a love letter

Mala crna haljinica, čarapice preko koljena i ptičica s ljubavnim pismom. Kome treba više?

Čarapice su na ovoj slici preko koljena
... a na ovoj su nagužvane ispod koljena...

Haljina - Asos
Čarapice - Mango
Sandale - Zara
Torba - LV
Ogrlica - ebay.com
Prstenje - Mango, CK
Sat - D&G

A sad mi recite svoje mišljenje: čarapice preko koljena ili nagužvane ispod koljena?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 38:

  1. Divna ti je haljicina, zgodna za sve prilike :)
    http://lovestylemagic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ogrlica mi je super, vidjela sam je i ja na ebayu, sad imam razlog da je kupim jer je stvarno divna!

    OdgovoriIzbriši
  3. pošalji mi to ljubavno pismo keke :D lajkam te sandale Zara ;) to već znaš, a ove čarape su mi hit :) super ti stoje, taman za proljeće

    OdgovoriIzbriši
  4. ;) Fala ljudovi, bas ste dragi ;)
    Marina kupuj, jos je ljepsa u zivo ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. super ti je lancic! :-) ja bi carape preko koljena... bas je zbog njih kombinacija zanimljiva...

    OdgovoriIzbriši
  6. Super look ;)!!Mmm...torba je savršena :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. haljinu kradem, ogrlicu isto, a o sandalama da i ne pričam :D kaj se tiče čarapica, ako u ovoj boji, definitivno zgužvane :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Astrid, imam i crne.. Njih zguzvane ili preko koljena? ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sva si preslatka! Čarape su divne, trendy i must have, lančić presladak, a haljina vječna! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Preko kolena:D
    Haljinica i ogrlice su preslatke.Super je kombinacija<3

    OdgovoriIzbriši
  11. crne preko koljena, a ove zguzvane :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ti je outfit! Ova ogrlica sma je nasla ovde kod mene ali bila je skupa!! Sigurno si je ti preko ebay-a nasla bas jeftino!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kupila sam je za 1 dolar ili tak nwku sicu.. Idem vidjeti dal taj seller ima jos koju pa ti dam link :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo mila, 5 $ i besplatna postarina ;)

    http://cgi.ebay.com/Vintage-Love-Letter-Bird-Pendant-2-Layer-Necklace-/260741355614?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb565585e

    OdgovoriIzbriši
  15. Čarapice preko koljena ali bez sandala sa otvorenim prstima.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne mogu da verujem da je samo 5 dolara!btw odlicno izgledas kao i inace :D

    OdgovoriIzbriši
  17. pa više ide preko koljena. zgužvano samo će biti debelo i "teško" za gledanje

    OdgovoriIzbriši
  18. Savršeno je, ne bih ja tu ništa menjala :)

    OdgovoriIzbriši
  19. wow, love your jewllery! its beautiful!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Trendy stavio sam te u <3 linkove ;) pusa

    OdgovoriIzbriši
  21. Joooj sve je savršeno :-), ali zašto ne slikaš i lice?

    OdgovoriIzbriši
  22. Jeeeeej, fala Dinek <3

    Svima hvala na prijedlozima i lijepim komentarima! Puno vas volim :*

    OdgovoriIzbriši
  23. Haha, pojma nemam, navika s foruma da ne stavljam sliku lica ;)
    Imas pravo, drugi put slikam se cijela ;)))
    <3

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivne! Ja ih volim nositi preko koljena :)A haljina i torba su predivne :*

    OdgovoriIzbriši
  25. sve mi se svidja.....
    maryglamlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  26. super kombinacija :D
    baš ljepo :D

    OdgovoriIzbriši
  27. ajme odlična haljina super ti stoji!!! i odlične sandale i ja bi preko koljena, a ogrlica predivna :) :*

    OdgovoriIzbriši
  28. odlično izgledaš :) lančić je odličan , sad ga sigurno naručujem :D

    OdgovoriIzbriši
  29. haljinica ti mrak stoji ,i čarapice su zakon

    OdgovoriIzbriši
  30. odlična kobinacija,super ti stoji! poseban šarm daju čarapice,bolje su mi preko koljena.

    OdgovoriIzbriši
  31. Meni ne treba :)
    Svidja mi se sa carapama preko koljena :)

    :*

    OdgovoriIzbriši
  32. Uh, haljina je boli glava, a carapice mi se svidjaju na oba nacina :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Evo me sad sam vidjela da si mi nasla na e-bay! Hvla puno, u Makeodniaj nema Pay-Pal :(((
    Moram nekako izvaditi taj pay pal!!!

    OdgovoriIzbriši
  34. čarape preko koljena!
    joj tako zavidim vama zgodnima s ravnim nogama :D
    ja patim od takvog nošenja čarapa :D
    mi zdepasti se moramo zadovoljiti najlonkama :D

    haljina plus ogrlica <3 <3 im in love! :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Ma mene briga jel mi stoji, ako mi se svidja znaci da mi stoji! ;)))) Tako da - navlaci Ljupka carape preko koljena ;)))
    <3

    OdgovoriIzbriši