petak, 4. ožujka 2011.

Frisky Friday

Prije nego odem na tulumček/čajanku evo slikice outfita koji sam odabrala za ovaj Frisky Friday.. :)

Sako - www.wholesale-dress.com
Top - Robert Sever
Harem hlače - NY
Cipele - Deichmann
Prstenje - Mango, Six
Sat - D&G i noname
Torba - Stradivarius

Ljubim :*

Broj komentara: 14:

  1. Torba je baš baš divna!:D

    Svrati na moj blog...
    http://pickpocketdesign.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se! Super kombinacija..

    OdgovoriIzbriši
  3. to to veće slike ;) baš se lijepo sada vidi i svidja mi se komba sweety ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Fala vam ljudovi! <3
    @Dino: obecajem sutra sasvim posebnu kombinaciju sa sasvim posebnim cipelama :)))
    :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo! Drago mi je da sam naletila na tvoj blog! Svidja mi se tvoj stajling, ne samo na ovaj post nego svaki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jeiii jedva čekam :) znaš da pratim sve ;) super su ti ove hlače i blejzer i torba.ma sve je super

    OdgovoriIzbriši
  7. Drenka, dobrodosla! Hvala ti puno :*
    @Dino: Drago mi je da pratis, nema bolje od misljenja trendy muskarca!

    OdgovoriIzbriši
  8. ju di sam ja od pravog trendy muškarca kekekeke ja samo volim lijepe stvari :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Sako mi se jako sviđa. U kombinaciji s ovim sakoom je odličan.

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvrsna kombinacija! Posebn oduševljava sako! <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ti FD.. A dobila sam ih za par dolara ;)

    OdgovoriIzbriši