četvrtak, 10. ožujka 2011.

Black - Red - White

Dragi moji,

budući da sam iz hrpe bakinog nakita iskopala vintage ogrlicu, nisam mogla odoljeti da je ne iskombiniram za prvu slijedeću prigodu. Za finu večericu  u ugodnom društvu moja Black - Red - White kombinacija:


Mama me danas podsjetila na svoju ogromnu kutiju s nakitom na koji sam zaboravila. Sutra se bacam na kopanje i veselim se svemu što ću možda tamo pronaći. :) Javim se sa slikama ulova <3

Sako, torbica i remen - No name
Majica - H&M
Suknja - Ann Christine
Čarape - Falke
Cipele - Dsquared
Prstenje - Mango, CK i www.thboxes.com

Ljubim vas  :*

23 komentara:

  1. slatka kao i uvijek ;) neću puno pričati hehe

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow,wow i wow! kombinacija mi je apsolutno savrsena! ali svaki komad! pravo si mi otkrovenje!
    pratim, pratim, pratim!!!:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala svima!
    Branislava, fantastican mi je tvoj stajling :o

    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka je ogrlica i odlicno stoji na prugice:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dude!!! You look awesome!! Stvarno ne znam sto mi je ljepse! Predivna kombinacija! Totalno si mi ukrala ideju iz glave! Hahahaha!
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahahahah, ma daj? Vintage ogrlica ili kombinacija boja? :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko bonbonac si mi ovdje!
    Obozavam tu kombinaciju boja!
    ajme, i opet mi je torbica posebno woow! /lakirano i crveno i jos taj oblik - ne moze promasiti/

    Bogomoljka

    OdgovoriIzbriši
  8. Fala ti ljepotice najljepsih ociju <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno, odlicno, odlicno! Dopadaju mi se crveni detalji sa prugicama, a o cipelama necu ni da pricam ~ ZELIM IH! :DDD

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja K. je mislila na kombinaciju boja. Hahaha..cijeli tjedan prica o tome :)
    Lijepo sve! M.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kombinacijaje pun pogodak! Ali ogrlica, vrh! :)
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasnooo :) ovi crveni naglasci su fantazija :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fala curke, bas ste drage!
    M, reci K da slobodno nabaci kombinaciju - jedva cekam vidjeti!

    :****

    OdgovoriIzbriši
  14. Divna kombinacija! <3 Bakina ogrlica je savršena, a sako BOŽANSTVEN! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. ogrlica je predobra!!! a kombinacija savršena :))))

    OdgovoriIzbriši
  16. odlična kombinacija,ogrlica prekrasna! ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. joj ova mi je najbolja do sada <3 divna si i super razigrana volim veliki nakit a ti ga bas ukusno nosiš :))

    OdgovoriIzbriši
  18. perfect kombinacija.sakoooo divan!pratim..:)

    OdgovoriIzbriši