četvrtak, 3. ožujka 2011.

Tighty Thursday

Moja nova kombinacija popraćena maminom starom torbicom :)
Dodaci

I zvijezda večeri - gđa.Leopard

Bundica: Mango
Sako: Zara
Majica: NY
Tajice: Accessorize
Ogrlica: Accessorize
Prsten: Mango
Cipele: Replay
Torbica: Vintage

Ljubim vas :*

Broj komentara: 15:

  1. trendy odma stavi veće slike :) fenomenalni su ti outfiti i šteta je da su na tako malim slikama :)))))) svaka čast, vidiš da pratim svaki tvoj korak heheeh tajice su mrak, cipele i mamina torba ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram se dokopat postenog fotica.. Vjerojatno vec sutra ;) Fala darling sto pratis, vidis da stavljam slike svaki dan ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tihić, ak nastavim gledat tvoje slastice i jest slatko nebum više stala u odjeću :D :*

    OdgovoriIzbriši
  4. apsolutno fantastično, samo ti čaša fino ohlađenog šampanjca fali :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Eeeee vidis, znala sam i ja da nesto fali ;))))

    OdgovoriIzbriši
  6. uh hrabro, metalik i leopard
    meni se svidja! bash shto astrid kaze nedostaje shampanj ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. uf bundica je preprepredobra! jako chic!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jelice, kad je bal nek je maskenbal ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uhvatila sam je na bruuutalnom snizenju u outletu i zaljubila se u nju.. Tako je topla - dobro mi dodje buduci da zima odbija posustati.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, oduševljena sam ovom kombinacijom! Tako mi je neki high-level trash, ne znam kako bih opisala. Uglavnom, divno!

    OdgovoriIzbriši
  11. E bas je trash!! Mislim da su ove zlatne tajice slag na torti! Thx draga <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Perfecto !Mislim da nema potrebe komentirati svaki outfit zasebno jer zaista nikad ne grijesis:D Ali stvarno,ne samo zato sto si mi draga:D Super siii -Mierda

    OdgovoriIzbriši