utorak, 8. ožujka 2011.

www.thboxes.com - narudžba

Drage moje,
na preporuku sam se našla na stranici www.thboxes.com koja nudi veliki izbor prilično jeftinog nakita. Budući da sam uvijek u potrazi za nekim novim prstenom ili trendy ogrlicom oduševila me činjenica kako za svega par dolara mogu dobiti nekoliko odličnih komada.
Za probu sam naručila 5 prstena i ogrlicu kako bih se provjerila kvalitetu robe i brzinu isporuke. Pošiljka je došla danas (nakon više od mjesec dana od narudžbe i nisam sasvim zadovoljna. Naime, ovo što je stiglo je OK kvalitete ali od 5 naručenih prstena dobila sam samo 3 po svom izboru i 2 prstena koja nisam naručila. Iako me to malo razočaralo sveukupno mogu reći da je iskustvo bilo pozitivno.
Kako je sve vrlo jeftino (prstenje je oko 2$/kom), a poštarina je besplatna, nekako sam voljna oprostiti im ovu grešku i naručiti ponovo.
Naručila sam ovo:
http://www.thboxes.com/itemView2/Oval-Shape-Tibet-Silver-Adjustable-Cocktail-Ring-Ij1004_id_12757.html
http://www.thboxes.com/itemView2/Tibet-Silver-Turquoise-Adjustable-Cocktail-Ring-Ij1002_id_12755.html
http://www.thboxes.com/itemView2/Tibet-Silver-Pink-Oval-Huge-Cocktail-Ring-Ax2266_id_12193.html
http://www.thboxes.com/itemView2/Vintage-Retro-Copper-Owl-Cocktail-Ring-Ax2294_id_12257.html
http://www.thboxes.com/itemView2/White-Cool-Oval-Tibet-Silver-Cocktail-Ring-Ax2253_id_12140.html
http://www.thboxes.com/itemView2/Crystal-Chain-Elegant-Silk-Huge-Necklace-Bb718_id_11400.html
 A dobila sam ovo:
A s ovim nisam zadovoljna (jer to nisam ni naručila):
Poslala sam upit o narudžbi u nadi da će mi ponuditi neko rješenje. Ako imate živaca za ovakve stvari i mogućnosti da vam pošalju ponekad i krivi item, toplo preporučam ovu stranicu. Prstenje je inače prilično dobre kvalitete i lijepo je samo se treba naviknuti na tu kinesku "kvalitetu". To nije Accessorize ali za 2$ po prstenu je sasvim solidno.

Ljubim vas

23 komentara:

  1. ova ogrlica je fakat dobra, a o prstenju da i ne govorim. kužim da ti se ne sviđa ovo kaj si dobil, al kaj ćeš, možeš nekom poklonit :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ;) Nekak se nadam da cu i njih uspketi iskombinirati, a ako i necu, sigurno ce mi ih vec netko preoteti (seka, frendice,..) ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da ću nešto za probu naručitit, koliko si dugo čekala da dođe?

    OdgovoriIzbriši
  4. Tihic, cekala sam mjesec dana da stigne al kak je besplatna postarina nije mi bilo bed.. Nije da mi se negsje zuri s nakitom..
    Samo, bila sam danas na stranici i malo pregledala pa mi se nekak cini da imaju jako malo robe.. Nadam se da nece zatvoriti :(

    OdgovoriIzbriši
  5. heheh meni nisu loshi ti koje nisi htela :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dat cu im priliku i pokusat ih isfurat, a ako ne uspijem dat ces mi adresu pa ti ih posaljem! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo kaj je stiglo ti je bas super... ja sam htjela ovaj rozi prsten..al kao to cu naruciti nakon "probne" narudžbe koju jos cekam..nazalost.. i sad vise naravno nema tog prstena.. a i ovo kaj sada imaju je bas nekak jadno... u ono vrijeme kada sam narucivala (prije mjesec dana) bilo je izbora da sam jedva odabrala 3 prstena i jedne nausnice ..kao samo za probu... i eto sada..peh...

    steta.... nadam se da ce sada obnoviti prije proljeca :-)

    i ovo kaj su ti poslali po svom izboru mi je fakat smijsno (sorry, nemoj krivo shvatiti)... ono ko sisa tvoju narudzbu, mi cemo poslati po svome..ionak to ide tam negdje u tu neku malu zemljicu pa nece nam zamjeriti valjda...joj joj...

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni je smijesno da su to poslali ali bolje i to nego da su me zeznuli za 2 prstena pa mi se vise nikad ne javili.. Cini mi se kao da propadaju jer nema robe a ni na mailove ne odgovaraju.. Pricekat cu malo s daljnjim narudzbama dok ne vidim kaj rade.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. da steta bas.... bilo je fakat dobrih stvari....
    a gle mozda je to samo zatisje pred buru..... :-) mozda pune sa preedobrim i jos jeftinijim stvarima i bude jeftin a puno brzi shipping :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja se nadam! Ovo kaj sam dobila danas je super i bas sam zadovoljna.. Voljela bih nastaviti shopping tamo, valjda nece zatvoriti.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. htjela sam napisati da ce mozda biti i dalje besplatan ali puno brzi shipping... :-) sorry..

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni nije mjesec dana dugo cekati al da dodje narudzba i da dodje ono kaj sam narucila :D

    OdgovoriIzbriši
  13. i ja se nadam da nece zatvoriti.. imam par e bay sellera koji prodaju takve iste stvari..pa ako trebas javi... bas sad malo gledam...

    OdgovoriIzbriši
  14. ma znam nije ni meni... nije da mi uopce fali nakita pa da mi je ovo prijeko potrebno :-)

    hehhe da dodje ono kaj si narucila...to je kljucno :-D

    OdgovoriIzbriši
  15. hocu.... sorry kaj sam se "zapricala".

    OdgovoriIzbriši
  16. Oprost draga, tek sam sad skuzila tvoj post :(
    Curke na forumu su stavile link na sellera koji ima iste stvari kao thboxes pa su tamo cak i jeftinije ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. ej..... da znam da to na ebayu. e pogledaj si nove stvarcice na thboxes-u!!!!! preeedobrih stvari ima!!! s time da ja jos nisam dobila svoje.... vjerojatno niti necu :-( tako da mi je bas krivo... toliko toga novoga bi narucila a ne usudim se vise...

    OdgovoriIzbriši
  18. Doci ce ti sigurno samo se moras jos malo strpiti! Meni je putovalo oko 5 tjedana ili cak vise! Ici cu pogledati kaj ima novo! ;)))

    OdgovoriIzbriši
  19. ej...samo da ti javim da je moje napokon stiglo.. presretna sam ko malo dijete i odusevljena.. za pocetak sam uzela 3 prstena i nausnice i prsteni su preedobri...
    pala je i nova narudzba i to poprilicna.. kaj mogu kada sam slaba tj.jakooo slaba na nakit... :-)
    hvala na podrsci :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Oooo Petrice, bravo, bas mi je drago da ti je stiglo i da si zadovolja.. Ja sam postala ovisna o nakitu, kupujem po ducanima, na ebayu i na ovoj stranici.. Nemam vise mjesta za sav taj nakit al narucujem i dalje hahahha.. Idem sad opet vidjet ponudu na thboxes ;)
    Kisic :*

    OdgovoriIzbriši
  21. ooo ja sam vec jako dugo ovisna o nakitu... a pogotovo o nausnicama.... a u zadnje vrijeme i o prstenju !! vec je nekoliko kutija za nakit ispunjeno...al uvijek ima mjesta i novih kutija za jos.. tako da te u potpunosti razumijem.... ;-)
    javi jesi nasla kaj u novoj ponudi (hahah kao neces nista naci, mos misliti) uzivaj!!! kisic

    OdgovoriIzbriši
  22. Narucila sam novih 5 prstena i ogrlicu. ;)))))
    Stavit cu slike i linkove u novi post ;)))
    Kisic

    OdgovoriIzbriši