subota, 5. ožujka 2011.

I love my Dsquared Kičmanuše

Moje nove najdraže cipelice


Ljubim vas :*

Broj komentara: 56:

  1. uhu, ne znam svi su poludeli za njima. fakat je premocno izgledaju na nozi. ali jednostavno nisu moj cup of tea. ja sam od onih shto vole romantichne&komercijalne cipelice :)
    za kichmanushe treba hrabrost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prepredobre... čista perverzija

    OdgovoriIzbriši
  3. Cipela za hrabre :) Treba znati kako ih poneti...bojim se da ne spadam u tu grupu :(
    Svaka cast Trendy White. ah da, ova fotka (trca odole) mi je mnogo dobra :)

    http://messinmycloset.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Fala curke :D Jako sam ih htjela i na kraju ih kupila.. A sad uživam u njima.. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. KUPILA SI IH :))))) sječam se posta od prije tjedan dana gdje si izrazla veliku želju da ih imaš...kad ono na tvojim nogama su. pre pre pre dobre su i preeeesavršeeeeneee :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesam, isla sam dnanas po njih i odmah odradila slikanje.. Prezadovoljna sam! Hvala svima <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Mogla si ih onda barem bolje iskombinirat, takav komad se ne nosi na takve kombinacije, ali hej tebe će ljudi gledat, ne mene :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljudi nemaju za novine,a di se kurčiš sa ovakvim stvarima??!
    Zašto se radije ne lupiš batinom u glavu?

    OdgovoriIzbriši
  9. a i muž ti je očito neki mačo papak čim ti dozvoli takve gluposti

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam inače za to da se ljudi trebaju oblačiti sukladno svojim godinama, ali kada vidim tvoje lice i te cipele, potpuno mi je nespojivo. To bi trebala nositi neka lijepa, vitka, visoka 20i nešto godišnjakinja a ne žena od 40. No eto samo moj pogled.. I ne, meni se zaista ne sviđaju..

    OdgovoriIzbriši
  11. Jesi se ispuhala? Ajde sad proseci s mog bloga. Kad si vec puna misljenja onda si barem mogla imati dovoljno obraza i potpisati se. Da imas imalo obraza ne bi se anonimno tu izivljaval. Dovidjenja..

    OdgovoriIzbriši
  12. Mocno izgledaju,al ja bih glavu izlomila.;)
    Ne obaziri se na zlobne komentare nosi ono u cemu se lepo osecas a doticni mogu samo da zavide. Poz

    OdgovoriIzbriši
  13. Fala sugar, zaista su vrtoglavo visoke al su premocne.. Uzivam u svakoj sekundi! Velika pusa <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne vidim čemu uzrujavanje, to ti je samo dobromjerno zapažanje. Također ne znam čemu inzistiranje za potpisom, ali eto ulogirala sam se na samo za tebe, ako ti je tako lakše.

    OdgovoriIzbriši
  15. I slobodno ostavi link na svoj blog pa da ja tebi ostavim svoje dobronamjerne komentare i zapazanja, bit ce mi bas drago..
    :w

    OdgovoriIzbriši
  16. Nemam blog, ali čim ga budem imala poslat ću ti link.
    Uostalom, ja sam se eto potpisala, bilo bi fer onda i od drugih anonimaca da ostave svoj "potpis".

    OdgovoriIzbriši
  17. SC, uključi odobravanje komentara prije nego se objave na blogu. Neki očito nemaju pametnija posla.
    Divno je vidjeti kad neko sebi ispuni žalju. Ako je iko zaslužio, onda si ti! Super su (mada not my cup of tea), stoje ti izvrsno! Uživaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Biber, imas ti i pravo.. Ne treba mi ova negativna energija ;)
    I hvala ti puno!

    OdgovoriIzbriši
  19. Nedavno sam prvi put vidjela ove cipele i zgrozila se.:)
    Sad kad sam ih vidjela "uživo" na nekome totalno sam oduševljena, baš su moćne i odlično izgledaju u ovoj kombinaciji.
    Da znam hodati u štiklama nabavila bi ih 100%.

    Super ti je cijela kombinacija i lokacije na fotkama.

    OdgovoriIzbriši
  20. Za ove kondure treba hrabrost!! Vidm da je ti imas! Bravo za tebe!
    Nije ovo moj stil, ja sam za malo jednostsvnije i "smirenije" stvari, ali ako tebi pase, onda samo napred

    OdgovoriIzbriši
  21. :) Hvala ti sto pratis.. Mislim da su ovo cipele koje ili mrzis ili obozavas.. Ja ih obozavam! <3

    OdgovoriIzbriši
  22. To sto si se potpisala kao "Maja" ne znaci nikome bas nista, mozes da napises i da si Masinka, svejedno je.Morala sam opet da prokomentarisem jer stvarno ludim od takvih dusebriznika i dobronamernika na sve strane. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. draga, ove cipele su stvorene da izazvivaju reakcije, jel tak? zloćesti će uviejk biti zloćesti, baš te briga. ti si ih htjela i željela, ti ćeš ih i nositi, a ovakve nerazumne komentare...a kaj ćeš :D
    nije da bi ih ja nosila, al slažem se, baš su piece of art i ti si ih odlučno skombinirala, i fotke su vrhunske. lajkam ver mač <3

    OdgovoriIzbriši
  24. čestitaaaaaaaaaaam :)))) meni se ne sviđaju ali tebi predobro stoje. baš su močne. a koliko si ih htjela, bilo je i vrijeme :*

    OdgovoriIzbriši
  25. super su mi! ja bi to isfurala u radnom okruženju. xD
    koliko su došle?

    OdgovoriIzbriši
  26. So envy you!! :D Preeedivne su cipele! A ove seljake (anonimna maja) koji ne kuze da se ukusi razlikuju, odjebi s bloga jer me samo zivciraju!! I would love to walk with you through town! :)
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  27. Morat cemo zavrtit neku kavicu u gradu ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  28. Moram i ovdje komentirati fotke. Odlične su, odlične. Izabrala si savršen background za ove cipele, da ne kažem cipelice :). Divno, uživaj u njima....

    OdgovoriIzbriši
  29. "a i muž ti je očito neki mačo papak čim ti dozvoli takve gluposti "
    Dozvoli?? Inace ne komentiram na blogovima, ali ovo... Dozvoli??? Ne mogu se nacuditi.

    OdgovoriIzbriši
  30. Sorry, zaboravih, kad vec komentiram... :) Cipele su preeedobre, odlicno idu na ove tajice i sal, slike su super, jedino bih voljela da je kaput malo drugaciji, neki mocniji, 'tvrdji' materijal (ovaj mi izleda 'suskavo').

    OdgovoriIzbriši
  31. Ovo ti je kao neki deblji baloner i je malo suskav.. Nemam ni jedan kaput - samo jakne i baloneri pa nisam imala puno za birati - ali da, apsolutno se slazem! Ljupka ima kaput koji bi bio idealan!

    OdgovoriIzbriši
  32. Draga cipele su ti savrsene ( iako nisu moj stil) i savrseno ti stoje..drago mi je da ih konacno imas ..Kiss :D -Mierda

    OdgovoriIzbriši
  33. prepuno slika. ima se dara za fotografiju.
    cipele su preopasne za gledanje

    OdgovoriIzbriši
  34. hvala ti za divan komentar!:) Slike su moćne!:)

    OdgovoriIzbriši
  35. Pratim te pomno Jovana, odlican ti je blog - jedan od meni najdrazih! Svaka cast, samo tako dalje ;)

    OdgovoriIzbriši
  36. Draga, evo ja se sad vratila s puta i čim sam ugledala ovo ostala sam zapanjena! Cipele - znam kolko si ih željela i predobre su! Stoje ti fantastično i predobro si ih kombinirala sa muzejom suvremen umjetnosti :) jer one jesu suvremena umjetnost i treba imati hrabrosti nositi ih! :))))) One gornje komentare ne treba uopće gledati ni doživljevati a pogotovo onog di piše da ti muž "DOZVOLI" tako nešto....mah :) šaljem pussu :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Pa di si ti slatka moja? Nikako te docekat! Jesi se namaskarala? Veeelika pusa <3

    OdgovoriIzbriši
  38. Draga divne su <3 I super ih nosiš, svaka čast :*

    OdgovoriIzbriši
  39. Hvala ti draga Molly, bas me jako vesele ;)

    OdgovoriIzbriši
  40. Koju bunu si izazvala :))) Cipele su premrak. Ja se slazem sa svojom K. u svakom komentaru :)) I ja bi na druzenje :p :p
    M.

    OdgovoriIzbriši
  41. Hahah, znas kako je - bitno je da se prica! ;))))
    Druzenje takodjer moze - veselim se! Ponesi prsten! :D

    OdgovoriIzbriši
  42. Evo me, maskarala sam se alkoholom ali bilo je predobro :))) i ja bi neko druženjeee :D

    OdgovoriIzbriši
  43. Kupila si ih!!!!!!! Predrago mi je i presavršeno ti stoje! <333 moram doć na kavu da malo slinim samo gledajuć ih uživo haha :D

    OdgovoriIzbriši
  44. Srce mi je stalo! Nesto perverznije i savrsenije, nisam vec dugo vidla.. glupo je pitat ali odakle si ih narucila? I jel ima nesto sa manjom petom, operirano koljeno mi ovo bas i nebi oprostilo! :)

    Btw. Kao ko god te fotka skidam kapu, profesionalac, ili amater na ovom sessionu je pokazao odlicno oko!

    DarkGirl

    OdgovoriIzbriši
  45. @Oblivion- hvala ti ;))) Znas kolko sam ih htjela! Prodajem karte za izložak ;)))

    @DarkGirl - Hvala ti na komplimentima.. Snimatelj je amater ali je to odradio s jako puno volje a i stvarno ima dobro oko.. Slike nisu tuširne ni dirane u bilo kojem obliku - samo sam ih uploadala s fotica.. ;)
    Kupila sam ih u Dsquared ducanu u Zagrebu.. Ima vise vrsta tih cipela i sandala u 2 boje ali sve imaju istu velicinu pete.. Na zalost.. :(

    OdgovoriIzbriši
  46. te cipelice sam skoro kupila..ali hvala bogu imam previsoku nogu..i jedva sam ih zakopčala..ali tila san pitat..pa kad si ih već prošetala..koliko dugo izdržiš baš stajati u njima i hodati :)

    jer mojoj mami je prodavačica oprala uši da to nisu cipele za na fax :) nego onako za pokazat :P
    moš si ga mislit.. :) da su mi odgovarale i spavala bih u njima :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Pa to ti nisu cipele za cjelodnevno hodanje.. Udobne su al je peta jako visoka, platforma je visoka i jos svaka cipel ima 1-1,5 kg..
    Kako sam ja stalno u autu nije da hodam nesto pretjerano u njima - iz auta na kavu i natrag.. Mogla bih izdrzati par sati u njima na nekom tulumu ili eventu, al da su za neku setnju ili odlazak na faks to definitivno ne.. ;)

    OdgovoriIzbriši