četvrtak, 3. ožujka 2011.

Njegovo veličanstvo - ormar za cipele

Možda nikad neću imati "a walk in closet" poput nekih diva, ali barem mogu imati ovakav mali ormar za cipele u kojem mogu ostaviti svoje krasotice. :) Iako zapravo imam mnogo već broj cipela nego što se nalazi na ovim slikama, ovo su one koje najviše volim i nosim.
Dame i gospodo, moje cipele:
Pa onda malo sandalica:
I za kraj, moje najdraže sandalice zaslužuju još jednu slikicu:

To je to od mojih cipela (barem onaj dio koji sam voljna priznati).. Želite li iduće vidjeti kolekciju remena ili skromnu kolekciju torbi?

Ljubim vas :*

Broj komentara: 10:

  1. woooow lijep ti je ovaj "mali" kutak. i da li mi se čini ili su to tamo na polici gdje su sandale Gucci sandalice? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Dino :* Nazalost, crne sandlice na koje mislis su Zara a ne Gucci..

    OdgovoriIzbriši
  3. baš liče :) jako su lijepe
    ali ove zadnje su glavne zvijezde ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Da budem iskrena, kupila sam ih zato kaj sliče Guccievim :) Jako sam ih htjela a skupe su mi pa sam radije uzela Zarine (i to na nekom sniženju za 150 kuna hihihi)

    OdgovoriIzbriši
  5. super si naletila na njih ;) eto dokaza da su sniženja najbolja :D ja volim sniženja, raspordaje, sječam se kad sam u h&m si nasao patike za 4 eura kekeke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. wooow! Ja nemam ni ormar za cipele. Dragi mi neda toliko mjesta. Hahhahaha... Ove zadnje cipele <3

    OdgovoriIzbriši
  7. @Dino - sniženja rulaju a H&M je poznat po odličnim cijenama na sniženjima.. Svaki put kad odem padnem u nesvijest jer ne mogu vjerovati da mogu dobiti remen za 2€ ili hlače za 5€..


    @ fashion.gossipmk - To su moje miljenice Diorke.. <3

    OdgovoriIzbriši
  8. mene zanimaju ove zelene odakle su??

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno! Naravno da želimo slike kolekcije ostalih dodataka!
    Jooooj, i ja sanjam o jednom divnom pravom walk-in closetu, gdje bih sve mogla lijepo složiti.

    OdgovoriIzbriši