subota, 12. ožujka 2011.

BiteMyStyle morning

Jutarnja kavica na zagrebačkom hipodromu. Sunce nas je pozvalo na terasu a ja sam odlučila ostaviti tešku zimsku jaknu kod kuće i začiniti dan kaputom koji je napravio moj dragi prijatelj Zoran Aragović za BiteMyStyle.


Eto, malo boje za ovaj sunčani dan.. :)
Ljubim vas :*

Broj komentara: 9:

  1. Prenjet cu tvoju poruku šogoru koji me slikao!
    Hvala lijepe moje..

    OdgovoriIzbriši
  2. Zoran je super, tako da je i napravio super ovaj kaput koji ti lijepo stoji ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Boje genijalne, fotke super a kapuuut :;))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Poslednje tri slike su ludnica, odlična kombinacija outfita i pozadine, genijalan efekat!

    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična si! :)

    M. Knox

    OdgovoriIzbriši