utorak, 14. lipnja 2011.

Always on Top

Dragi moji,
 
današnji dan je prošao u općoj euforiji. Ujutro sam se našla s Ljupkom i predstavnicima PR-a za Always Hrvatska. Osim što smo utvrdili detalje oko projekta koji počinje vrlo uskoro, razgovarali smo i o hrvatskim blogerima, dizajnerima i modnim događajima. Mogu vam priznati kako sam ostala oduševljena nakon što sam shvatila kako ovaj projekt neće biti uniformiran već vrlo ležeran i otvoren našim sugestijama.

Always

Ljupka je zasjala s crnoj haljinici prošivenoj zlatnim nitima i plišanoj mašni na kosi. Bila je kao bombon! Tolko je preslatka da moram ukrasti sliku s njenog bloga da vam je pokažem:

Preuzeto s bloga www.guerrillagirl.net
Iako vam još ne smijem otkriti detalje projekta, mogu vam reći kako ćemo Ljupka i ja biti u ulozi savjetodavca i žirija. O čemu se radi pročitajte u ponedjeljak na mom blogu i na facebook stranici Always Hrvatska! Danas smo dobile i neke materijale pa samo mali sneak preview:


Bit će jako zanimljivo i popraćeno nagradama i zato pratite!

I za kraj - sretan rođendan ti, sretan rođendan ti, sretan rođendan Marija, sretan rođendan tiiii!
Moja najdraža Marija danas je u dobrom društvu proslavila 27. rođendan. :) Ovaaaaj, 22. rođendan.. Khm, ne znam više kaj smo se dogovorile koji rođendan slavi.. :)


Ovo su moje tri najdraže.. <3
Veliku pusu šaljem i Marini, maloj Marini, Andrei i Tei :)

Toliko za danas, vidimo se opet sutra!
Ljubim vas :*

Broj komentara: 12:

  1. Novi dizajn bloga je savršeeen :)))) puse šaljem :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican je novi izgled bloga.
    Cekamo novosti... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super draga, čestitam i jedva čekam vidjeti što se krije iza tog projekta :D

    OdgovoriIzbriši
  4. jao, kolko novosti kod tebe!!!!!
    redizajn je svjetski, lajkam mučo
    onda, ljupika, da, preslatka <3
    i projektić jedvaaaaaa čekam
    i za kraj, ti bombončić, prijateljici sve najbolje želim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. divnooo!:)) cekamo:)

    OdgovoriIzbriši
  6. uhuhuh jedva cekam da vidim sto ste to zakuhali :D ljupka je pravi bombončić, a ti moja šik curica! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. post pun slatkih novosti!

    LittleGracie loves flowers!

    OdgovoriIzbriši
  8. post pun novosti!

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši