petak, 24. lipnja 2011.

Give it to me half off

Dragi moji,

u srijedu sam nenadano otišla na moreno.. Okupala sam se u moru prvi put ove godine i mogu vam reći da je božanstveno. More se već malo ugrijalo a vani je i tako vruće pa nema boljeg osviježenja  od kupanja. :)
Svratili smo i na izlet u Rijeku koja je prepuna turista i lijepa kao i uvijek. Tako je živo na korzu, a opet tiše nego u Zagrebu (nema tramvaja pa mi se valjda zato čini). U svakom slučaju bio je to krasan izlet.



Osim čari Rijeke otkrila sam i čari sniženja (a neki dan sam trubila kako nikako da počnu)! U TCR sam poharala Mango. Ponuda nije tako dobra kao u Zagrebu al mogu vam reći da sam našla par stvarno odličnih stvari. Kupila sam si nude suknjicu, haljinicu na prugice s remenčekom i još jednu haljinu koja izgleda kao suknja nošena na bluzicu. Ta haljina stoji kao salivena - vidjet ćete za koji dan kad se vrijeme proljepša. :)


Stvarčice su naravno ljepše kad se obuku, ali nisam mogla izdržati da novi shopping ne podijelim s vama.
Večeras me čeka laganini druženje s prijateljima, a slijedećem tjednu veselim se kao malo dijete. Vjerojatno ste pročitali već na drugim blogovima kako se u Zagrebu otvara Chanel Make Up studio! Velika mi je čast što sam i ja pozvana, no o tome detaljnije sutra. :)

Budite mi lijepi i pametni, ljubim vas :*

.

Broj komentara: 20:

  1. Krasna ti je ova bijelo-crna haljina.Divna jee *__* Jedva cekam da te vidim u njoj.

    My blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  2. divna suknja! i drago mi je da si se zabavila i odmorila <3

    OdgovoriIzbriši
  3. joooj, ova s prugicama je super! <3 a ti si lijepa, ko i uvijek ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. divne stvarčica, nude suknjai crno bela haljina su definitivno savršene:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je "ULOV" predivne su sve tri stvari, ja sam baš danas bila u Mangu u Osijeku i moram ti reći da su odigrali takvu igru: Haljinu koju sam gledala prije par dana prije nego je počelo sniženje s redovnom cijenom tada od 269 kn, sada su stavili da je koštala 384 kn, pa je sada snižena 50% na 192 kn! :))) To ti je igra! Nije puno 270 kn da se razumije, ali sad je neću kupit iz principa!

    Jedva čekam da te vidim u tvojim lijepim stvarčicama! :) Kiss

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne su stvari! Jao blagis tebi za more!
    Ja i dalje zeljno iscekujem:)

    OdgovoriIzbriši
  7. pregledala sam skoro cijeli blog i moram ti reći draga da imaš novog vjernog fana! keep the good work! :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Slatka <3 Jeeej, vidimo se na Chanelu sljedeći tjedan :D

    OdgovoriIzbriši
  9. suknja je super, bas sam je snimio pre neki dan sa koleginicom u Mangu.. a i haljine su lepe :)

    OdgovoriIzbriši
  10. samo ti uzivaj! :D a stvari su super :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. love your blog! you got great style & a new follow
    check out my blog if you have a sec and let me know what you think

    while your there dont forget to enter my giveaway
    ->> set of stackable swarovski bracelets

    xoxo
    www.fashionisinspiration.com

    OdgovoriIzbriši
  12. uuuu super izbor!ma obozavam mango,tamo i ja uvijek prvo idem kad krenu snizenja.lijepa ti je torbica.od kupnje,zadnja haljina mi je hit,jedva cekam da je vidim na tebi.

    OdgovoriIzbriši
  13. STVARI SU ODLIČNE ! ova suknja posebno.. jedva čekam da to vidim u outfitima, i svakako očekujem dosta slika sa otvaranja Chanel Make up studia!

    OdgovoriIzbriši
  14. Torba ti je predivna!!
    A suknjica je kao med ;)!

    OdgovoriIzbriši
  15. Divota, obožavam Rijeku :)) Neko vrijeme sam se čak htjela preseliti tamo...zamisli. Sviđa mi se ova jednostvna komba, nevjerojatno kako cipele na petu učine outfit odličnim :) :**

    OdgovoriIzbriši