srijeda, 1. lipnja 2011.

Goldenpoint revija


Dragi moji,

jučer sam prisustvovala reviji kupaćih kostima koje je predstavio Goldenpoint. Budući da je ovaj event bio predvođen nepogrešivim Viktorom Dragom (kojem ovom prilikom zahvaljujem na ljubaznom pozivu) ne mogu vam ni početi objašnjavati koliko je sve bilo savršeno!
Revija je održana na fontani kod Lisinskog, a sama pista bila je postavljena iznad bazenčića. Čula sam kako ljudi spominju kako bi se neka od manekenki mogla i okupati ako krivo stane, ali to i ne bi bio neki problem budući da su već u kupaćim kostimima. :) Dakle, pista je bila odlična, a revija je bila fantastična kao i druženje na kraju programa. Goste su dočekali kokteli i šampanjac, a ugodnu i toplu proljetnu većer dodatno su pojačali konobari koju su nudili pršut s dinjom, pohane škampe u bijelom umaku i razne slastice.
No, da ne duljim dalje, evo i slikica s jučerašnje revije (imajte na umu da je pao mrak a ja fotkam s običnim sony digitalcem pa slike nisu vrhunske):

Posebne gošće koje su nosile reviju bile su Lana Jurčević i Žanamari Lalić.

Meni su društvo radili prijatelji i Ana ( psycho-couture )

Moj outfit ste već vidjeli ali fakat se nisam imala vremena spremati pa sam nabacila prvo što mi je palo pod ruku - novost je jedino mamina bluzica iz 80' koju sam nedavno iskopala iz njenog ormara..

U dobrom društvu se i dobro papalo:


Od svih poznatih koje sam tamo vidjela poželjela sam upoznati samo Nenada Korkuta čiji lik i djelo neizmjerno štujem, a on je bio toliko fantastičan da je bez razmišljanja pristao na jednu fotkicu sa mnom. Ono što mi se posebno svidjelo bilo je to što je jako zainteresiran za blogere ( s Nickom se i privatno druži) i predložio je da mu pošaljem link na svoj blog kako bi ga škicnuo.


I za sam kraj ostala sam oduševljena poklonom koji sam dobila a to je kupon za Goldenpoint od 300 kuna (hvala Mati iz PRiredbe koji uvijek misli na mene). <3


Hvala vam na pažnji a sad žurim po svoj novi badić u Goldenpoint! :D
P.S. Posebna pusa dragoj Slajki koju jučer nisam vidjela jer je imala pune ruke posla u backstageu :*

Ljubim vas :*

21 komentar:

  1. Superiska... :) Nadam se da si se lepo provela.
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. <3 cim izaberes odma ga uslikaj <3

    joj kak su mi dobre te tvoje zlatne cipelice <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Pink kupaci i sesir u istoj boji moj fav sa revije :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Korkut, za mene bog i otac mode u nas 'rvata *srceka*

    OdgovoriIzbriši
  5. ah super za kupon, sigurna sam da cesh izabrati super bikini ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super, jako lijepo sve izgledalo! Ti standardno nepogrešiva u svom dobrom izdanju! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zavidim :) Pofotkaj kupaći kojeg izabereš ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. baš izgleda super revija i super su slike :)

    OdgovoriIzbriši
  9. pa ti si se bas fino provodila :) vec sam ti pohvalila ovaj outfit, al mislim da imas previse hlaca u bojama pa bi mogla poslati koje na moju adresu :D
    ma divna, kaj da ti velim :)

    puse

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma hajde revije i sve, ja sam samo tvoje fotke gledala...:D Divna!;)

    OdgovoriIzbriši
  11. bome, lipo si se provela. odlična mi je boja tih tvojim hlača. ali najviše zavidim na druženju s korkutom. meni je on tako divan, odmjeren, i najviše ga poštujem od svih naših modnih kritičara!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. supis izgleda
    a videla sam da si pitala koliko kosta Pierre ogrlica, pa ja kao zvanicni predstavnik da odgovorim :)
    nesto manje od 10 evra, odnosno ako sam dobro obavestena manje od 70 kuna :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajme, hvala ti za ovu informaciju! Jel se moze naruciti za HR? :*

    OdgovoriIzbriši
  14. koja savrsena lokacija za odrzati reviju kupacih kostima! predobro! bas vam je lijepo bilo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kolekcija im je super! Slažem se s tobom u vezi Korkuta jer je on jedan od najboljih hrvatski modnih znalaca!

    hugs and kisses by Mani

    OdgovoriIzbriši
  16. Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital
    to claim that I get in fact loved account your weblog posts.

    Anyway I'll be subscribing for your feeds and even I success you get entry to persistently quickly.
    My page - Hair Growth Supplements

    OdgovoriIzbriši
  17. I used to be suggested this website via my cousin. I'm now not sure whether or not this submit is written through him as nobody else realize such distinctive about my difficulty. You're wonderful!
    Thank you!
    my page :: my blogger tricks

    OdgovoriIzbriši
  18. Ι wish І κneω tο underѕtаnd how to thanκs
    a lot dіrеctly if I can call you bacκ I would, you aided chаngе mу gaming life.

    I todaу dont' think Let me to spend so much doing what I use to do, I is probably to be a little more fashion mindful or perhaps communicate with more girls whilst still being find out how to balance being a bit.
    Also visit my blog Barbie

    OdgovoriIzbriši