ponedjeljak, 27. lipnja 2011.

An invitation and one cat

Dragi moji,

na dan kad mi poštar donese pozivnicu na fensi event, a na taj isti dan upecam prsten koji lovim mjesecima, smatram taj dan izuzetno uspješnim. Ako se tu ugura još koja kava s frendicama onda sam u ekstazi. Ajmo samo reći da je danas bio izuzeto uspješan dan. :)
Poštar je oko 11h u moj poštanski sandučić ubacio malu crnu kuverticu na čijoj poleđini bijelim slovima decentno piše CHANEL. Iako znam o čemu se radi, svejedno su u mojem trbuhu poletjeli leptirići (da, da, tolika je razina uzbuđenja). U nutra se skrivala pozivnica za jučer spomenuti Chanel event - otvorenje Chanel Make Up studija u srcu Zagreba. Pogledajte kako je divna..



Uglavnom, već su krenula dogovaranja oko blogerskih kavica prije otvorenja. Ono što se ja moram još sama sa sobom dogovoriti je što ću obući... :) Mislim da bi bio red da novu Mango haljinicu odvedem u provod!

Danas sam opet osjetila blagodati ebaya. :) Pikiram jedan prsten već mjesecima i nikako ga nisam uspjela uloviti. Danas mi se sreća osmjehnula i naletila sam na njega kad sam se najmanje nadala.. Izbidala sam ga i konačno je moj! Sad još samo treba dočekati da se dokotrlja do Zagreba u moje ruke.. Kako vam se sviđa moja ljepotica?

Ljubim vas :*

.

Broj komentara: 15:

  1. super ti je prsten! mica maca :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. I bio bi red da nam pokazes svoju Mango haljinicu! ;) Mica maca je prava maca! ;) Super ti je prstencic! ;)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši
  3. prsten je super <3
    dobar provod na partyiju, očekujemo detaljno izvješće :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedva cekamo Mango haljinicu ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako te što tješi, ni ja NEMAM POJMA što obući hahaha Mislim da će to biti odluka u zadnji tren.
    A prstren je preprepreedivan!

    OdgovoriIzbriši
  6. prsten je lijep, za razliku slicnog takvog iz accessorizea koji mi je ružan :) nijanse su bitne :D <3
    moja pozivnica je u osijeku :D <3

    OdgovoriIzbriši
  7. aaaww moj prstencic iz acessorissa,ja ga kupila za samo 40kn(da ti malo vadim mast hahaha)presladak je!!

    OdgovoriIzbriši
  8. pozivnica div,a a ziher će još divnije biti sutra, užiwaj <3
    btw. skroz si slatka u onim mango prugama :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. divan je prsten! daj mi reci jesi već naručivala sa e-baya? kolika je carina?

    OdgovoriIzbriši
  10. Carina se ne placa na posiljke cija vrijednost uvecana za iznos postarine ne prelazi 160 kuna. Ovo iznad 160 kuna carini semi na to se placa PDV sto iznosi oko 40% iznosa posiljke.. I to sve pod uvjetom da su dobro procijenili vrijednost robe ako ne postoji racun uz posiljku. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Svo prstenje je tako super! Clutchevi su naravno must have!

    hugs and kisses by Mani.

    OdgovoriIzbriši
  12. Bilo je predobro na eventu :) Jako mi je drago bilo što sam te upoznala.

    Pozdrav
    Smashinbeauty

    OdgovoriIzbriši