petak, 10. lipnja 2011.

Hot town, cool cat is in the city

Dragi moji,

cijeli dan negdje jurcam, nisam bila doma 5 minuta.. :) Opet naravno slikanje s vrata al ovaj put na povratku.. Zeko papa mrkvu i gleda me s načuljenim ušima dok ovo tipkam. Pretpostavljam da mu smeta svijetlo i općenito to što sam u njegovoj sobi :) Sorry zekica - dobiješ keksić kasnije..

Evo i mog današnjeg outfita (za silno jurcanje, jel?):

Cipele H&M, Torba Ljupka mica torbica, Prstenje www.thboxes.com i ebay, majica Mango, Sako H&M, Marama poklon uz kupovinu Taft-a, Hlače NY

Ovih dana uživam u svježe ocijeđenim sokovima pa vama preporučam isto - prave su vitaminske bombe, osvježavaju i dobri su za zdravlje (i za stas).. Moj najdraži je od naranči, kivija, jagoda, višanja, marelica i breskve:

Jedva čekam da se idući tjedan nađem s Ljupkom i Mirtom na kavici da dogovorimo detalje oko Always projekta jer sam totalno uzbuđena oko toga. Konačno da se nešto događa! :) A evo i najave suradnje na Always Hrvatska facebook stranici:


Jeste lajkali njihovu stranicu i ostavili komentar na mojem giveaway postu? Još nije kasno jer rezultate giveawaya objavljujem sutra!
Ljubim vas i šaljem ljubav :*

Broj komentara: 17:

  1. Krasno :)) Jedva čekam da vidim što ste smislile!!
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  2. torba je tako super :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. kombinacija na marama i ova narandjasta torba mi je super! jedva cekam da vidim sta ce biti oko ova always akcija

    OdgovoriIzbriši
  4. Prstenje je ... woow! I jedva cekam da vidim sta ste spremile :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni prstencici, bas po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. torba je prepredobra, a uz leopard momente ide sjajno! inace, cipele su OMG!!! sjajno, Sonja! I samo napred sa akcijom! naravno, ocekujemo detaljan izvestaj!:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobar outfit :* Kakvo je vrijeme tamo kod vas gore kad si u dugim rukavima i šalu :/ Ja bi se ovdje skuhala u tome ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala svima dragi moji :*
    @Molly: Ma lijepo je vrijeme al navecer je zahladilo pa se trebalo malo ogrnuti (ja sam bas zimogrozna).. Sad je vec sunceko! I BTW, ne vadi nam mast ljepotama vremena u Zadru ;))))

    OdgovoriIzbriši
  9. simpa je torbica!

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. super stajling za jurcanje po gradu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tigricaaa :))) jedva čekam da vidim što si spremila ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. divna si mi dok jurcaš :D maram je baš lijepa, i cipelice i sve! :)
    i jako me zanima o čem se radi, požurite! :)
    xx

    OdgovoriIzbriši