četvrtak, 2. lipnja 2011.

LukA, Ljupka i Jednorog


Dragi moji,

od jutra sam uzbuđena jer sam dogovorila kavicu s Ljupkom ( www.guerrillagirl.net ). :) Našle smo se u 4 ispod sata na Trgu i zaputile u atelje Luke Grubišića. Ljupka je isprobavala ogrlicu u obliku udice koja joj se jako svidjela, a ja sam zaljubljeno gledala sve moguće haljinice, majice i nakit koji je netom prije našeg dolaska objesio o zrcalo.
U slatkom dućančiću u Teslinoj 14 nas smo troje udrili u priču u sav glas. Ljupku i mene zanimalo je sve - i stara kolekcija i nova kolekcija, planovi za budućnost, novi motivi i starije revije. Osim priča o tome što planira za nadolazeću sezonu, Luka nam je pokazao i skicu novog motiva koji će, kao i svi do sad, oteti mnoga srca. Obećala sam kako neću ekskluzivno na svom blogu otkriti o čemu se radi, ali vam mogu reći kako će novi motiv za kolekciju biti pravi hit!

Razgovor o Cro A Porteru bio je neizbježan - ipak je to Lukin matični modni event. Saznale smo za neke pikanterije između dizajnera koji su se odvijali u backstageu oko kojih smo se zdušno nasmijali. Osim toga, zanimalo me i to kako Luka prihvaća kritiku. Dobila sam opširan odgovor koji ću za vas sažeti u samo jednu misao: Nije važno što se govori nego tko govori.

Luka nam je govorio i o procesu nastanka svoje kolekcije, o brojnim satima koje ulaže u svoj rad i o materijalima koje koristi za svoje haljine od kojih nama zastaje dah. U ovom trenutku pitanje se samo nametalo: kako se nosi s onima koji kopiraju njegov rad? Luka je bio odmjeren i u vezi ove teške teme. Objasnio je kako je teško vidjeti kako se netko "kiti njegovim perjem" ali ga na kraju svega to i ne smeta s obzirom da kronologija događaja pokazuje tko je bio prvi a kreativnost je za dizajnera najvažnija.

Znam da ste sad zainteresirani za ostatak našeg razgovora i za Lukine stvarčice, no morat ćete se zadovoljiti samo onime što sam tamo uslikala. Ovo nije bio službeni intervju već prijateljski razgovor, te vam stoga donosim samo osobne dojmove.
Prije nego vas pustim da uživate u slikama želim vam samo reći kako Luka podržava rad blogera i smatra naše mišljene jednako relevantnim kao i ono modne kritike. :)


Nakon ovog divnog druženja Ljupka i ja zaputile smo se na kavicu. Kao i obično, pretresle smo dojmove upravo viđenog. Na putu kući Ljupka me slikala:

Majica i nakit by LukA Grubišić, suknja H&M, sandale Guess, torbica Ljupkina torbica mica

I za sam kraj želim s vama podijeliti svoj novi najdraži komad nakita: Jednoroga kojeg si već dugo želim a danas sam ga dobila na poklon od Luke <3


Više o Luki i njegove kontakt informacije potražite ovdje: LukA
Ljubim vas :*

21 komentar:

  1. Ljubomorna sam! Sve je tako predivno, pogotovo ovaj mali slatki jednorog <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni jednorog i nije nesto, vise mi se svidja srce :) ali suknja sa velikooom masnom je prelepa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jednorog je presuper! :-) lajk! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Pokloncic je pravi.
    Divan post. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne ste devojke! I stvarcice su predivne, tako zenstvene!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidi se da sste imali super druzenje. Stajling ti je opet presladak.Suknjica pogotovo

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaoooj...pa ja bih se tu definitivno izgubila! :S Sjajno izgeldas! Lancic je presladak! :)
    xx, K.

    OdgovoriIzbriši
  8. Njegove kreacije su divne! Sve mi se jaaako svida.Predobro je.

    Ti izgledas jako lijepo :]

    My blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  9. Ima mnoso lepih stvari.Pokloncic je presladak:)

    OdgovoriIzbriši
  10. ej! pa zbilja jednorog! najdivniji je od svih divnih! i lukica je šesan, a vas dvije čokse slatke :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Bež haljina sa plavim tilom bude moja lalalalala :D prekrasne stavrčice, sviđaju mi se Lukine stvari :D a vas dvije ste preslatke :* puse šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lukin atelier - ja bi se tu izgubila od ljepote. preslatkić si mi u ovoj kombinaciji. ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. glavno da smo se mi nakitile :D <3
    ja cu danas prošetati svoju ogrlicu :) a za onog crnog jednoroga načičkanog skupljam pare <3

    i da dobre ti slike mora da te neki profešnal slikao :D :P

    :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan outfit, sviđa mi se jednorog :D
    Bravo za Lukino mišljenje o blogerima :D

    OdgovoriIzbriši
  15. joj, baš je dobra jednorog, lajkam veri mač :D
    slatkeste ko dva bombončiča <3
    ooodličan ti je post, moram priznat. volim ove duuuge, informativne i slatke postove

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican outfit, prelepa tasna, divne cipele i preslatki noktici! Ma super!:)
    pozzzz
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasne su mu ogrlice, i ja sam škicala jednoroga :)) i vas dvije ste preslatke <3

    OdgovoriIzbriši
  18. kakav jednorog, pa to je pudlorog! :D ja si jos razmisljam izmedu njega i udice, sve mi se cini da ce oba lancica pasti. i divan mi je Luka, super mi je sto ima tako normalan pristup dok bi neki drugi nosom parali da su imali prilike uciti od majstora kod kojih je on ucio. o preocitim kopiranjima da ne pricam, ja sam preeksplozivna i popiii**** bih da sam on.:D a moto da nije vazno sto, nego tko- that's it! Ljupka mi je ko bombon, ali ti si mi super. i kombinacija i lak (jel to jedan od onih h&m?) i SMAJL! bas zracis. :) opet se ja raskokodakala, sori. eto, na ti pusa za ispriku! :*

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala svima na komentarima, uvijek me razveseli kad vidim kolko vas je! Svaka kritika i savjet, bili pozitivni ili negativni, uvijek su dobrodosli! Ljubim vas sve :*

    @cvetek: To je onaj plavo-zeleni h&m lakic, jako je postojan i odusevljena sam bojom.. I da, slobodno ti tipkaj, volim vidjeti duzi komentar! ;)

    Kiss svima

    OdgovoriIzbriši