ponedjeljak, 13. lipnja 2011.

New day new desire

Dragi moji,

došlo je vrijeme za promjene i novitete. :) Na moju radost moja bolja polovica zna kako me usrećiti - novim dizajnom bloga. Prije par dana predložio mi je da pustim malo svježine na svoj blog i ja sam ushićeno (čitaj: očima srne) dočekala da započne raditi na tome. Rezultat vidite i sami - trendy white ima novi izgled (konačno je ovo bijelo došlo do izražaja). :D
Iako će biti još nekih promjena, nisam mogla izdržati još par dana da sve bude gotovo pa sam novi dizajn stavila odmah! Nadam se da vam se sviđa. :)


Osim novog dizajna danas me zabavlja i nova shopping željica - zaljubila sam se u modri sako iz Zare. <3 Bila je to ljubav na prvi pogled, čim sam ga vidjela znala sam da mi je suđen. U glavi su mi bile kombinacije s kojima bih ga nosila, a kad sam ga probala ostala sam oduševljena. Jedino što mi nije bilo pravo je cijena jer znam da će za par dana krenuti sniženje i da će ga davati u pola cijene. Jednostavno ne bih mogla podnjeti da ga sada kupim a za par dana ga vidim na sniženju! I tako sada patim.. Ah, slatke muke.. :)


Sutra me očekuje kavica s Ljupkicom <3 Očekujte detalje i slikice s druženja već u večernjim satima.. :)
Ljubim vas :*

Broj komentara: 14:

  1. Super je novi dizajn bloga... Svidja mi seee. A svidja mi se i ovaj sako, ali kao sto kazes za par dana ce biti na snizenju, ne vredi sad kupovati. Ako ti je sudjen, cekace te! :)

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. oooodličan novi dizajn i sako divan <3 :))

    OdgovoriIzbriši
  3. super je :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. sviđa mi se novi dizajn, baš je dobar!
    ajme imam i ja nešto na čekanju u zare, al aaaaaaaaaaa, izludit ću više od čekanja :(
    :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odusevljan sam kako izgleda!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Novi izgled mi je ooodličan!!! A i patimo zajedno za tim blejzerom!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas lepo izgleda blog!:)Blago tebi,moj dragi nije od pomoci kad su kompijuteri u pitanju:)
    I meni se svidja sako,samo ja sam gledala pink:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Blog sad izgleda savršeno!
    A sako, paaa, njih nikad dosta!
    Ovaj je predivan...;)

    OdgovoriIzbriši
  9. super je dizajn! da i sako je prekrasan još mi je ljepši od onog ciklamastog :) ima i neki bijeli koji mi je jebenica. ne smijem u zaru ni primirisati :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican novi blog outfit :)
    Uh...ja nikako da odvojim pare za sako...

    OdgovoriIzbriši
  11. super je novi dizajn,a ja mjerkam ovakav rozi u zari isto.aaaa.samo se nadam da ce ga brzo sniziti :)

    OdgovoriIzbriši