utorak, 21. lipnja 2011.

Oh happy day

Dragi moji,

jučer ste ostali zakinuti za post no to zaista nije bilo namjerno. Nije me bilo kući, a kad sam konačno stigla nisam mogla do kompa. No, danas sam tu da se iskupim. :)
Početkom mjeseca najavila sam kako se nadam jednoj pozitivnoj informaciji, odnosno, rješavanju situacije u pozitivnom smislu i danas se to stvarno dogodilo! Jako sam uzbuđena cijeli dan jer se konačno nešto pokreće i razvija..
Još uvijek nisam kupila novi kupaći za ovu sezonu ali to uvijek stignem (kao i obično - impulzivnom kupnjom u zadnji tren).. :)

Jučer sam provela ugodno popodne s Ljupkom, Anom i jednim dragim novim prijateljem koji mi se već sad uvukao pod kožu. Razgovarali smo satima, a bilo je još tema koje smo odlučili ostavili za drugi put. :)

Nisam se slikala u kompletnom outfitu al vam mogu reći da sam uživala noseći muževu majicu :)

Cugica je bila krasna.. Ponovilo se!

Danas sam se malo usput sliknula. Kombinacija je bila za kavicu s frendovima; baš je bilo sunčano i toplo, konačno lijepo vrijeme..

Majica Mango, Tajice Goldenpoint, Sandale Replay, Prstenje Accessorize, Torbica Mica by Ljupka
Nisam neki životni guru, al želim s vama podijeliti ono što me usrećuje. Svakog se jutra probudim sretna, nasmijana i zaljubljena. U muža, prijatelje, život. Veselite se više u životu, nemojte toliko brinuti - nekako uvijek stvari dolaze na svoje i uspostavi se da je tako trebalo biti jer je to najbolje za vas.
Volite se, ljubite, recite oprosti, zagrlite onoga tko vam je drag, prešutite ono što možda ne morate reći a nekog bi povrijedilo. Uživajte, jer danas je dan - ovaj dan je samo danas i nikad više.
Ljubim vas :*

Broj komentara: 25:

  1. divne ste! hehe imam istu oglicu ko Ljupka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su super, crvene sandalice :) preslatke su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jučer je bilo divno, ali ovo što si napisala u postu je još divnije <3

    OdgovoriIzbriši
  4. potpisujem anu :)samo nam je matea falila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno, divno!
    I krasan stav, potpisujem!;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divnu poruku si provukla kroz ovaj post. Trebala bih i ja da razmisljam na taj nacin, ali nesto mi ne ide ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. sve izgleda super! drago mi je da si uzuvala!! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. baš su ti lipe ove zelene cipele, nosi ih češće :)

    a ovo napisano <333

    OdgovoriIzbriši
  9. kako lijep i vedar post!ljupka je jedno preslatko stvoranje. btw.lijepo si iskombinirala muzevu majicu!

    OdgovoriIzbriši
  10. tako divan i pozitivan post! :-) slatke su ti kombinacije, ali najbolje su mi zelene cipke sa prve! prave ljetne! <3

    OdgovoriIzbriši
  11. <3 za prvu slikicu :)) Krasne su vam cipelice!
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajme kako su mi ove jeggings super, i super ti stoje!! ;)

    Morat cu ja otici provjeriti da li ima i kod nas u goldenpointu takvih.

    I odlicno mi je ovo zadnje sto si napisala, potpuno se slazem i definitivno si u pravu!

    Ivana

    OdgovoriIzbriši
  13. Super su mi sve slikice, a obe ste divne.

    OdgovoriIzbriši
  14. Bravo za životni optimizam, sviđa mi se :) A stylinzi su super!

    OdgovoriIzbriši
  15. nije me bilo dugo, ucenje je uzelo maha :D pa da sumiram- marama/turban ti stoji perfektno i mogla bi to malo cesce isfuravati, bas ti daje neki erykah badu štih :D i cipelice i prvi outfit za always *srceka* moram priznati da mi je ovaj zadnji post odlican jer se jako dobro snalazis u casual izdanjima, totalno neoptereceno, tj. bas onako kako treba i biti. i pohvale za novi izgled bloga, bas je elegantan i jako mi se svida. nadam se da si mi dobro i da uzivas, samo nastavi sa (skoro) svakodnevnim postanjem. :*

    OdgovoriIzbriši
  16. Trenutno sam na moru al cim se vratim krecu ponovo svakodnevni postovi kao i do sad :)
    Hvala svima na lijepim komentarima, veliku pusu saljem :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Trenutno sam na moru al cim se vratim krecu ponovo svakodnevni postovi kao i do sad :)
    Hvala svima na lijepim komentarima, veliku pusu saljem :*

    OdgovoriIzbriši
  18. majica je tako super kao i torba :)
    lijepo vas je vidjeti na tim cestim kavama ;) zavidim vam malo
    drago mi je da si sretna i bas je emotivan ovaj post <3 kiss

    p.s. nije me dugo bilo i sad vidim novi header koji je genijalan ;) uzivaj na moru

    OdgovoriIzbriši
  19. ponovilo se :)) evo, tvoja pozitiva je presla i na mene, a to je bio i cilj. pusa ljube, jedva cekam da se vidimo! znas vec da ste mi bombončići!

    OdgovoriIzbriši