utorak, 7. lipnja 2011.

YSL opsesija prstenom


Koja od nas u zadnje dvije godine nije zastenjala nad ovim prstenom? Sviđa mi se od prvog puta kad sam ga ugledala, ne znam koja boja mi je ljepša, a još manje znam od kud izvući novce za vlastiti primjerak i kako si onda objasniti zašto sam utukla toliko novaca u "običan" prsten.
Kad nešto  pređe u opsesiju u mojem slučaju pregledavaju se svi živi internetski materijali o dotičnom predmetku. Tako sam obišla sve forume, stranice i blogove u nadi kako ću naći neku pomahnitalu dušu koja se želi riješiti svog skupo plaćenog primjerka. Naravno da takvu nisam našla. :(
Prošla je godina dana i u konstantnoj potrazi na ebayu počeli su se pojavljivati prvi primjerci i to po - ni više ni manje nego - 350 dolara. S vremenom se ponuda povećala, pojavljivale su se nove boje a moja je glad rasla.


Nedavno sam pričala s Ljupkom (www.guerrillagirl.net) o tom prstenu i ona je rekla kako joj je to najljepši prsten koji je u životu vidjela i kako bi voljela biti zaručena upravo tim prstenom!
Moja želja ovdje je dosegla svoj maksimum. Odlučila sam naći taj prsten pod svaku cijenu, ali u jeftinijoj varijanti. Potpisuje li ga YSL ili ga ne potpisuje baš nitko, meni je sasvim svejedno. Lijep prsten je upravo to - lijep prsten, bez obzira čiji je.


Prionula sam na posao. Na ebayu sam upisivala sve što sam se mogla sjetiti a da je asociralo na izgled tog prstena. I kad sam već skoro odustala - eto ga. Bilo je dovoljno potražiti huge cocktail ring! ;)
Za pristojnu cijenu od kojih 45$ s poštarinom stiže na vaš kućni prag obožavani vam prsten u boji koju sami birate. Prsten je dakako replika prave stvari, no dobro je znati kako i svi poznati highstreet brendovi s odjećom i obućom rade identičnu stvar - nude vam dobropoznati dizajn po prihvatljivoj cijeni. :)
Vidite li vi razliku u tom prstenju (orginalu i replici) pustit ću vama na sud:

Izvor slika: ebay.com

Onda, hoćete li nabaviti svoj primjerak?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 27:

  1. Razlika se itekako vidi, nažalost :(

    OdgovoriIzbriši
  2. O pa, vidi se, kako ne.. Nije u tom poanta, barem što se mog posta tiče. ;) Poanta je da si prsten vrlo sličnog dizajna mogu priuštiti za 45$, a orginal baš i ne. A to koliko nekome smeta razlika je baš individualno ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. joooj i ja sam totalno opsjednuta s tim prstenom već par godina od kad sam ga prvi put vidla.. onak želim sve boje! :O

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam što bih rekla. Cijena me svakako mami, ali opet mi nekako bed naručivati fejk. Makar, to nije ono što ja smatram fejkom jer na njemu nigdje ne piše YSL.
    Ista fora kao i s alexa torbom, ali opet onaj primjerak kojeg ja imam nije identičan originalu i vidi se na kilometar da nije original.
    Onda one Miu Miu lookalike cipele koje Petra ima. One su mi divne i uopće mi ne smeta što su slične originalu. Rado bi ih nosila :D
    Meni je tri put gore nošenje baš fejk stvari, tipa "chanel" torbica ili CL cipela koje na kilometar vidiš da su fejk.
    Neću si naručiti ovaj prsten, samo zato što mislim da je to jedna od onih stvari koje želim imati u originalu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. o, da!!!!!! jao, hvala darling, još samo da mi dođe plaćica :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma pusti ti te sto vide razliku, razlika je u tome na sta ces potrositi 300 dolara koje si ustedela :D meni prsten i nije nesto, ali podrzavam princip ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. pa u ovako sitnijim stvarima bi i mogla dozvoliti sebi "fejk".. slažem se sa ovom djevojkom (MOLLY) donekle, ja inače ne volim te dizajnerske stvari sa logom, to mi je za ove kompleksaše koji su opterećeni tim da pokažu koliko imaju i šta, a najjadnije je što je većina tih stvari jeftina kineska kopija...ali ovaj mi je prsten divan i dugo sam ga sanjala kao i mnogi ali zbog cijene sam odustala,sad ću baš da razmislim!

    OdgovoriIzbriši
  8. ma ne vidi se nikakva razlika, prsten je meni identičan i nije fejk nego slična replika toga...kako kaže molly. nigdje na njemu ne piše YSL. a istina prsten je predivan. uzimaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma sličan prsten ima u Clan storeu u Frankopanskoj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaoooooo. Savrsen prsten. Meni uopce ne smeta jel original jer nigdje ni ne pise da ie ysl a i ne mogu si ga priustit. Bar ne jos.
    I naravno da.ga zelim sad jos vise :inlove:

    OdgovoriIzbriši
  11. meni su prvo bili ružnjikavi, pa sam se onda navikla i postali su mi simpatični,a sad su mi malo dosadni jer mi se čini a ih svi imaju, od onih koji mogu da ih priušte ili imaju sreću da ih pronađu već negde...
    baš sam juče imala diskusiju sa drugaricama o tome uzeti ili ne dobru kopiju nečega. realno, čak i kada se očigledno ne vidi i ne bode oči da je nešto kopija, ipak se to zna, dovoljno je samo da se pomisli na pravu cenu dotične stvari ili recimo biti svestan da postoje liste čekanje za nešto i automatski se može zaključiti da je u pitanju kopija i lažni sjaj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne vidi se. Odlican je! Zasto smo mi ludi za nakitom?!...

    OdgovoriIzbriši
  13. Mislim da je cijena prstena u Clanu bila između 200 i 300 kn

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma prsten je savršen! Zaljubih se!
    Najmanje je bitno da li je fejk ili ne...;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bas je lep prsten,nije fejk zato sto nigde ne pise da je YSL.

    OdgovoriIzbriši
  16. Apsolutni sam antifan ovog prstena :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Baš su lepi prstenčići, da mi je bar jedan takav!:)

    OdgovoriIzbriši
  18. prekrasan jeeeeeeeeeee.. ufff molim te slike kad dodje ako ga narucujes :))))))

    @anonimno, kako je izgleda taj, jel losija replika od ovog? ja sam iz st-a, pa nemogu provjerit.. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Narucit cu ga sigurno, samo da se dogoorim sama sa sobom oko boje ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. stvarno je lijep :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Meni nije dobro od kada sam ih ugledala u parizu...pre dve god..cekam da se vratim i pokupim makar jedan...nadam se ovog leta...:))

    OdgovoriIzbriši
  22. Awww, prekrasan je.. Ja ga gledam vec predugoooo! Ali nekako bi ja bas original ipak :/
    M.

    OdgovoriIzbriši
  23. i pored toga sto ga svi skoro imaju, ja ga i dalje zelim :) cekamo slicice tog tvog!

    OdgovoriIzbriši
  24. ah zasto nisam videla neku dobru copy? ah volim ovaj prsten bilo koja boja :D nadam se da jedan dan imacemo YSL ring :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Divno prstenje!
    Nadam se giveaway-ju ovih prstena!!
    Kod mene ce ga biti vec od sutra!!
    ***
    www.andgodmadefashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  26. ovaj ysl prsten trenutno dodje 200 eura na net-a-porteu. mislim da uopce nije prevelika cijena za takav dizajnerski komad. radije bih uzela original.

    OdgovoriIzbriši