ponedjeljak, 6. lipnja 2011.

Trezor skriva brojna blaga

Hrvatska moda i dizajn jako su mi važni. Uvijek se radujem kad vidim kako netko iz naše male zemljice nešto radi i bude uspješan u tome, pogotovo ako proizvodi. Kreativci su velika rijetkost i zato smatram da bismo ih trebali čuvati kao kap vode na dlanu.
Danas vam predstavljam nakit Trezor dizajnera Viktora Skelete s otoka Korčule. Nakit je izveden od vrlo kvalitetnih materijala poput bisera, koralja, školjaka i poludragog kamenja. Ovaj se nakit za sad može nabaviti samo na Korčuli, no nadamo se kako će kvaliteta biti prepoznata u cijeloj Hrvatskoj a i dalje.

Najbolje je da sami vidite o čemu se radi :)


I na kraju - meni osobno najdraži komad:


Već se vidim u ljetnim mjesecima: sva u bijelom, lagana haljinica, preplanula koža i niska bisera preko ruke.. Cura može sanjati, zar ne? Nisam sigurna o točnim cijenama nakita no čula sam kako nije preskup. Možda se već ovo ljeto zaletim na Korčulu po neki komad.. Nisam nikad bila na Korčuli, a čujem da je čarobna.. Za shopping se isplati malo potegnuti. :)

Onda curke moje, imate li vi svoje favorite?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 8:

  1. Uuuu, ja sam isto za ovu zadnju narukvicu!! predivna jeeee!!!

    Xoxo, K.

    P.S. Imamo Diesel giveaway na blogu pa se možeš prijaviti, možda baš ti nešto osvojiš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaw, kako su divne stvari...
    Sve mi se dopada!;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ova druga fotka (cini mi se da je narukvica) izgleda odlicno. bas po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Narukvica sa cvijetnim privjeskom :D Predzadnja slika :]

    My blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao vec sam ovo negde videla i odusevila se,al nisam znala ko je dizajner. Narukvica je predivna!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. super je nakit,a komad sa druge fotke mi se baš nekako posebno izdvaja:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrhunski, druga i zadnja narukvica su me odusevile!

    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši