petak, 3. lipnja 2011.

Roses, apples and liberty for all

Dragi moji,

današnji post nije ni po čemu poseban. Navikla sam i sebe i vas na revije i dizajnere, ali danas radim malu digresiju jednim outfit postom i slikicama nove kupovine, koja je bila skromna, ali jako slatka.
Danas sam bila u outlet centru Roses i tamo malo čeprkala po odjeći i usput se slikala. Posebnost današnje kombinacije je u tome što se radi opet o jednoj maminoj bluzi koju je sašila moja bakica (inače krojačica i trendsetterica svoga doba) i koja je stara kojih 17 godina. Uvijek se oduševim stvarčicama koje moja majka skriva po svojim ormarima s robom i nakitom. Danas je to bila crna bluzica s preslatkim bijelim tulipanima. Kad sam je obukla shvatila sam da ću morati malo improvizirati pa sam je zato opasala remenom i ponjela kao tuniku.

Tunika - bakina radinost, cvijet - H&M, prstenje - www.thboxes.com i Mango, torbica - Stradivarius, remen - Orsay,  sunčane naočale - Prada, tajice - no name, sandale - Replay

No, kakav bi to odlazak u outlet bio a da se kući vratim praznih ruku? Ovaj put sam zapela u Accessorizeu u kojem sam kupila 2 prstena i 2 ogrlice. Mogu vam reći da se jako isplati svratiti tamo jer su stvari snižene od 50% na dalje. :) Kupila sam ovo:


To je za danas sve. Navratite opet sutra na druženje..
Ljubim vas :*

Broj komentara: 18:

  1. Kosuljica je bas slatka.Bakini i mamini ormari su uvek puni iznenadjenja:)
    Odlican ulov:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka je košuljica, bravo baka :D Divna mi je kombinacija, baš si slatkiš :*

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, bas mi se svidja ovaj lancic na NY! <3 slatka si, lijepo ti stoji bluzica :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. lijepa mi je tunika, ali bih je drugačije iskombinirala. izostavila bih broš u svakom slučaju.
    dobro ti stoji ispeglana kosa, ali bi ti frizura bila još ljepša da je tako ne dižeš straga :) nekako mi je to za baka frizure. x)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na komentaru. ;) Volim sugestije za modne kombinacije, bas bi bil zgodno vidjeti moje stvari i u drugim kombinacijama. xD
    Kosu moram odizati otraga iz nekih razloga koji su privatni, ali slazem se da bi bolje izgledalo da je samo ispeglano. ;)

    I svima ostalima puno hvala na komentarima, puno mi znace!
    Ljubim vas :*

    OdgovoriIzbriši
  6. divna si u ovom retro izdanju, bas ti lijepo stoji! i ovako s remenom je bas sik. joj i ja volim prekapati po maminim ormarima...samo sto vise nemam sto, vec sam sto puta sve pregledala i isprobala... :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Nakit mi se mnogo dopada. A cvet i kais su mi favoriti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo lepa kombinacija!:))

    OdgovoriIzbriši
  9. odličan ulov..nakit nikad nije "prošla sezona" tako da je outlet baš odlična ideja.. a ova košulja/tunika je divna i baš si je fino ukrasila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tunika je superiska jos u kombinaciji sa crvenim kasicem...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta torbica je krasna *_*

    My blog♥mfashionfreak

    Hm.Ne slikam se jos skroz jer nisam sigurna, premlada sam i ne znam jos :/

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna m ije kosulja. Da je barem moja majka cuvala sve stvari.
    M.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kombinacija ti je divna!
    http://andgodmadefashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši