utorak, 28. lipnja 2011.

Asos wish lista

Dragi moji,

kako je zadnji dan Amex računa danas to znači samo jednu stvar - od sutra opet mogu "peglati".. Hmmmm, pretpostavljate da imam i wish listu unaprijed spremnu? Pa naravno, svaka dobro organizirana shoppingoholičarka je ima. :D Ni ja nisam nikakva iznimka.
Budući da još nisam stigla obrstiti dućane u živo, brstila sam one online.. Moj najdraži je asos.com na kojem uvijek nađem neke divotice (pogotovo prstenje - znam, znaaaam da ih već imam previše). Pa da vidimo što sam to odabrala (a platit ću u ponoć hihiih):


Baš sam skromna, jel da? :)
Ne znam što da vam kažem - prstenja, torbi i cipela nikad dosta.. :)

Sutra sam vam na Chanel otvorenju ali zato nosim fotić sa sobom pa očekujte iscrpno izvješće kao i uvijek. Osim toga, nagradna igra Always Hrvatske još uvijek traje pa nam se pridružite ovdje .

Danas sam posebno inspirirana ljudima koji me okružuju i volim cijeli svijet. Sjetite se svaki dan nekome reći da ga volite i da vam je poseban. I udijelite kompliment nekome tko se trudi i koga cijenite.
Ljubim vas :*

Broj komentara: 20:

  1. Prstenja ocigledno nikad dosta :D :*

    OdgovoriIzbriši
  2. jooooj taj asos.... tiha patnja moja. nisam nikad naručivala, a želiiiiim <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obozavam prstenje i imam ga dosta!! :D sova je najbolji!! :D
    a prve cipele su isto lepe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, volim Asos!
    Divne stvarčice, sve mi se dopada...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve mi se svidja!Moje liste su sve duze i duze!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. great minds think a like :D
    nego, da, ja sam bankrotirala, no shoppinf for me, a baš su sniženja počela...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj moja asos lista je prevelika :) ali ti si priznajem bila skromna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Eh.. S, i ja bih mogao stosta naruciti ;) sve je super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ne bih nosio ni prstenje, ni torbice, ni štiklice, ali poslušat ću savjet. Autorica je komilfo!

    Tak je slatka da me zubi bole...

    OdgovoriIzbriši
  10. dobra ti je lista ;) zeleni klaččččč <3

    OdgovoriIzbriši
  11. kad će izvještaj od sinoć? :)))
    <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Hej! Sve je spremno za novi post samo cekam red na laptop ;) Muž radi pa se moram malo strpiti s tipkanjem, al bit ce uskoro (danas svakako, samo malo kasnije). <3

    OdgovoriIzbriši
  13. jedva čekam! :)
    inače hvala za redovito postanje, zanimljive teme i slike, blog ti je super <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala što pratiš i komentiraš :)

    OdgovoriIzbriši
  15. prstenje je sve lijepo.
    a druge cipele su mi hit!

    OdgovoriIzbriši