subota, 4. lipnja 2011.

Stripe me some flowers

Dragi moji,

spremam se na svadbu svog bratića i njegove prekrasne izabranice i mogu vam reći da sam prilično tužna zbog kiše koja se spustila na Zagreb. Znam da najavljuju kišu za subotu cijeli tjedan, ali nekako sam se ipak nadala da im ovaj posebni dan neće pokvariti vrijeme. :(
Jutros je bilo lijepo toplo, idealno za suknju sa crvenim cvjetovima. Budući da žurim (a još me čeka peglanje i šminkanje) evo samo par fotkica, a sutra se vidimo na istom mjestu sa slikicama sa svadbe..

Košulja Mango, Suknja Topshop, Remen noname, Torba Mango, Sandale Zara, Prsten Accessorize, Nakit by LukA Grubišić
A sad letim..
Ljubim vas :*

Broj komentara: 20:

  1. Lijepa :) prekrasna mi je ova suknja ;) zabavi see :) pussa

    OdgovoriIzbriši
  2. super kosuljica, clutch, ogrlica <3 bas ti je slatka kombinacija! i bas mi se svidja to sta na fejsu najavis novi post... ;-)
    p.s. have fun na svadbi, jedva cekam slikice sutra! :-*

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaljubljena sam u tvoju sidro ogrlicu!:D
    I sve ostalo je divno...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Skjoooz kjut, lajkam ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Torba, privezak, prsten i suknja!! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo je slatka kombinacija,bas morska:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaaaa...suknjica je prekul! ne daj nikome, pa ni kisi da ti pokvari ovaj dan...ipak je on specijalaaaan! ;) uzivaj naj... :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan outfit, cipele su mrak ;) Dobru zabavu želim ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ljepa oblekica :D moram priznati da mi je ful fora udica :D

    OdgovoriIzbriši
  10. predivna si maco. sve je super ;) i neka ti vrijeme ne pokvari raspoloženje...jer ti sijaš kao sunce

    OdgovoriIzbriši
  11. Sandale su skroz super! Love them!

    hugs and kisses by Mani.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow wow wow sta sad da kazem kad fenomenalno izgledas!!! Suknja je predivna, a tek nakit- genijalnost na delu!:)) pozzzzz
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Suknjica mi je prekrasna, ali bas bas prekrasna! :)
    xx, K.

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan look!!!
    Torbica je predobra ;)!

    OdgovoriIzbriši