nedjelja, 12. lipnja 2011.

Flowering clutch

Dragi moji,

svanula je stvarno prekrasna nedjelja. Nakon obilnog ručka otišla sam s frendicama na dugo dogovaranu kavicu i ispričale smo se do mile volje. Naravno, nikad dosta vremena - mogle smo pričati još 10 sati :) Znate kak je to s curkama.. Planirale smo i kako ćemo  provesti Marijin ročkas koji je u utorak <3 a onda i neki vikend na moru.. Priča je završila s planovima za 10 godišnjicu mature koja nas očekuje iduće godine. Da, da, iduće godine slavimo 10 godina od kako smo napustile školske klupe a još se uvijek intenzivno i iskreno družimo i dijelimo sve. Pusa mojim curkama: Mateji, Martini i Mariji - znam da ovo čitate :D

Za kavicu sam obukla mekanu pamučnu haljinicu koju sam kupila u H&M-u ovog proljeća - najbolje potrošenih 59 kuna! :)

Haljina i torba H&M, Sako Zara, Sandale Replay, Remen Orsay, Prstenje Mango i Accessorize, Ogrlica by LukA Grubišić
Na mojoj desnoj ruci možete vidjeti među djecom popularni fashion bandz - ako si cool nosiš ih a ako nisi..hmm.. :) Uglavnom, bila sam na jednom dječjem rođendanu i dobila jednu narukvicu u obliku cvjetića za sreću.. Nosim je sada da bi me podsjetio kako se trebam igrati i veseliti u životu!
Kako ste vi proveli svoj vikend?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 19:

  1. imam i ja takvu H&M torbicu, jedino je drugi uzorak.. sad mi je zao sto nisam uzela sve boje :))

    OdgovoriIzbriši
  2. torba je super :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam, i ja se tučem po glavi što nisam uzela i tigrastu :( Baš mi je super, mislila sam da će se brzo raspasti al je baš ok.. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja imam takvu torbicu, samo drugi uzorak ;-) i meni je sad zao da nisam uzela jos koji... super je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahah, em svi imamo istu torbicu em se tučemo jer ih nismo uzeli u svim bojama :D
    ma.nx :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Torba i prstenje kao i uvek ;) Kais..poseban smek!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo je slatka.Hocu ja TU torbicu:)

    OdgovoriIzbriši
  8. damn, nisam kul...znala sam da trebam skoncentriranije poslusat male sestricne dok su mi objasnjavale oblike tih narukvica... :)) a nis, morat ces mi ti isfurat jednu :D
    divna si, prava šik dama! i torbica je mljac!
    pusa od jednoroga!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna <3 Lajkam torbicu puno :D Pusa iz Zadra :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Probala sam takvu tirkiznu, nije mi se dopala...al ova bijela perdivno stoji, bar tebi ;)) a tašna je prekrasna ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ništa ljepše od vikend kafenisanja sa drugaricama!;)
    Torba je predivna. Nakit uvijek savršen...:)

    OdgovoriIzbriši
  12. :) super je sve a narukvica <3 hihih

    OdgovoriIzbriši
  13. super outfit i sviđam novi header i layout :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo...sad mi je krivo sto tu torbicu ne kupih! :S Bas se lijepo uklopila uz bijelu haljinicu i tvoj divni nakit! :)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši
  15. Divna!
    Ogrlica je bas originalna!
    Hvala ti sto sam u listi tvojih omiljenih***
    www.andgodmadefashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši