subota, 25. lipnja 2011.

Stripe it black, stripe it red

Dragi moji,

danas slavimo dvadeseti rođendan naše prekrasne i pokrane države.. Budući da je ovo modni blog a ne politički, svoja ću razmišljanja na tu temu ostaviti drugim ljudima na raspolaganje. Svima vama sretan dan Državnosti Lijepe Naše! <3
Danas nismo zakurili roštilj na Bundeku (jer svi drugi jesu pa smo znali kako nema šanse da se dokopamo slobodnog roštilja i kućice) već smo pojeli krasan ručak kod kuće koji je spremila moja voljena mamica :*

Na Bundek smo ipak otišli na kavicu da barem doživimo tuđe roštilje kad već ne radimo svoj. Sjeli smo u birc i taj tren je krenulo - miris roštilja sa svih strana bacao nas je u nesvijest! Nije da smo bili gladni, ali znate kak je to s roštiljom - uvijek možeš pojesti barem komad. :)

Izašla sam u haljinici koju sam jučer kupila u Mangu. Toliko je slatka da nisam mogla odoljeti.. Sjedili smo uz jezero, a ja sam se obućena u prugice s Lukinim propelerčićem oko vrata pravila da sam na moru. <3

Haljinica Mango, tajice no name, ogrlica LukA Grubišić, Torbica Mica by Ljupka, Narukvice Accessorize, Kozmo i Calvin Klein, sunčane naočale Prada,  Prstenje Mango i ebay, sandale Peko


Ovih dana s curama pričam o "sniženjima" u dućanima. Naime, moje frendice vjeruju kako nam trgovici "bacaju krafne u oči", odnosno, daju lažna sniženja. Znate kako sam čekala sniženje u Zari ne bi li se domogla onog plavog sakoa? E pa, došla sam jučer u Zaru i taj sako (i sakoi istog kroja drugih boja) povućeni su iz prodaje i nisu na sniženju već se vode kao nova kolekcija i prodavat će se po redovnoj cijeni od 399,00 kuna kao i do sad. Čujem priče i o tome kako se cijene u nekim dućanima za vrijeme sniženja podignu i onda se istaknu cijene s popustom od 50% što ispadne kao cijena prije sniženja.. Osim toga, čujem kako se po dućanima na sniženju majice prodaju po cijeni od 59 kuna, a kad sniženje prođe roba se vraća na police po punoj cijeni i prodaje kao nova kolekcija! Malo je reći da sam bila ljuta i razočarana. Ne sniženjima, već ovim mentalitetom. Gdje smo mi to od Europe pitam se..

Uglavnom curke, razmislite prije nego nešto kupite na sniženju o mojim pravilima:

Treba li vam to ili kupujete zato što je na sniženju od 50%? Hoćete li to imati uz što nositi?
Obično se odlučujem na kupnju neke stvarčice ako u glavi mogu izvizualizirati barem 3 kombinacije s tim predmetom i barem 2 prigode za koje to mogu obući.


Ne kupujte na akcijama koje nude Platiš 2 dobiješ 3 osim ako zaista ne želite sve 3 stvari.
Vjerojatno će nakon ove akcije uslijediti sniženje od 50-70% na kojem ćete moći kupiti tu jednu stvar koju ste zapravo željele kupiti.


Ne kupujte krajem sezone stvari koje su jednogodišnji trend.
Ako je neki trendy komad na sniženju krajem proljeća nećete ga moći obući do idućeg proljeća kad će izaći iz mode!


Prije nego idete u kupovinu na sniženju pregledajte cijeli ormar s robom, cipelama i torbama.
Ako idete u plansku kupovinu na sniženjima manja je vjerojatnost da ćete kupiti nešto što će stajati 3 godine u ormaru prije nego to poklonite ili bacite. Kad pregledate što imate od robe moći ćete vidjeti što vam nedostaje i kupiti baš to. Osim toga, to će vas spriječiti da kupite treću bijelu košulju (jer dvije već imate kod kuće).

Ako na sniženju nađete cipele/traperice/majicu koje sanjate cijeli život i sad su se konačno smilovali bogovi shoppinga i poklopila su se sva zviježđa pa je cijena prihvatljiva, kupite to ODMAH i u više boja ako postoji.
Ako na sniženju nađete nešto što je prihvatljivo po cijeni, a stoji vam kao saliveno kupite to odmah - za slučaj da ste se zeznuli to ćete drugi dan lako vratiti, a ako odete iz dućana a da to niste kupili - kad se vratite tog više neće biti (jer je to Murphyev zakon).
Osim toga, savjetujem da si to kupite u više boja (ako si možete priuštiti) jer ćete kasnije žaliti za onim što je ostalo u dućanu a sad to više nikad nećete moći naći. Ikad!

Oprez s kupovinom šminke i kozmetičkih proizvoda na sniženju!
Obavezno provjerite rok trajanja kozmetike prije nego je kupite. Osim toga, kupujte na sniženju tamo gdje je frekvencija ljudi veća jer je obrtaj robe veći pa to znači da šminka nije dugo stajala. Ako je moguće, kozmetika i parfemi najbolji su kad se skladište u mračnim prostorima. Nikad ne kupujte parfeme na sniženju koji su duže od par mjeseci stajali na osvjetljenim policama u parfumeriji jer ih je svjetlo i toplina pokvarilo i promijenilo im sastav. Pitajte prodavačicu može li vam donjeti taj predmet iz skladišta (ako ono postoji).
Pri kupovini parfema na blagajni nakon što platite otvorite parfem i pogledajte mu boju i provjerite miris. Ako ste kupili nešto pokvareno moraju vam to na mjestu zamijeniti ili vratiti novac. Ako odete s time kući tko će ih natjerat da vam vrate novac jer tko zna od kud ste to donjeli. ;)

Žicanje popusta na cipele iz izloga
Ako na sniženju kupujete cipele koje su bile u izlogu svakako tražite da probate obje (odnosno da ih vidite) jer se ona cipela koja je stajala u izlogu vjerojatno razlikuje od one koja je u kutiji (zbog izlaganja suncu i prašini). Takve vam cipele ne trebaju pa makar bile snižene 70%.
Osim toga, ako kupujete par cipela koji je korišten kao izložbeni i ljudi su te cipele isprobavali i razgazili, pitajte prodavačicu za dodatan popust budući da je cipela oštećena (a vi je svejedno želite pa je bolje da je prodaju vama nego da je vrate dobavljaču). Vjerojatnost da vam odobre dodatnih 10% je velika. :)


Pitajte za povrat
Prije nego nešto kupite pitajte prodavačicu u kojem periodu možete predmet vratiti ili zamijeniti za nešto drugo. Ako povrata nema dobro pregledajte robu od oštećenja prije nego je platite.

Sretno sa shoppingom, ljubim vas :*

Broj komentara: 26:

  1. Slatka je kombinacija, ali prstenje je moj favorit !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan outfit, pravo morski <3 Ja bih bez tajica, ali vjerujem da su ti iz nekog razloga trebale :D
    Savjeti za shopping su odlični ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Haljinica ti je krasna! :)
    A što se tiče sniženja, daleko smo mi još od onih pravih...

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga savjeti za kupnju su ti odlični!!!! :) kad produžim do Zg-a u shopping uzimam te za modnog gurua :D propelerčić i haljina su pun pogodak ;)) pusse šaljem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imaš možda link za prsten s ebaya? Prekokrasan mi je =)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajni saveti! I divan prsten :) Takve stvari sa snizenjima se cesto dogadjaju i kod nas, nesto jednostavno ne snize ili sklone. Sad, za dizanje cena ne znam, ali ova prva dva sigurno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Ines, evo linka za prsten
    http://cgi.ebay.com/HOT-SO-CUTE-Vintage-SEXY-Fashion-Red-Lip-Rings-FREE-NEW-/160608856023?pt=Gemstone_Rings&hash=item256508a7d7

    Hvala svima za komentar :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicni saveti za kupovinu! A kombinacija prava morska, verujem da bi izgledala jos bolje da su gole nozice :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ohoho. Krasni prsteni. Cipele mi se bas i ne svidaju xD

    My blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatka je haljinica!
    Super su ti saveti za kupovinu,potpuno se slazem s tobom:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Stripe it black, stripe it red
    Objasila si!
    ***
    http://andgodmadefashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. ODLIČNI SAVJETI I DAKAKO KORISNI, svima nam se hiljadu puta desile te greške, a varljiva su ova sniženja, potpuno se slažem s tobom, a outfit je divan i nova haljinica :D

    OdgovoriIzbriši
  13. s gustom procitala sve.
    svaka cast,vidi se da si odradila svojih tura po trgovinama.
    super mi je haljinica stvarno nesto sto ces sigurno iznosati.tek sam otkrila tvoji blog i citamo se,super mi je!kissess from

    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. obožavam prugice! ovo mi je baš ljetno i divno! a za savjete svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. super ti je ova kombica, baš ljetna. super mi je spoj ovih prugica
    i savjeti su stvarno odlični

    OdgovoriIzbriši
  16. slatka si.:)

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlicni saveti za kupivinu.
    Slatka ti je nova haljinica kao i pismo tasna. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. odličan post draga, baš si se fino raspisala :) ovo za kupovinu je fenomenalno, ja sam se prije tri godine skulirala sto se tice snizenja, tako da sam sada kupila samo torbu i necu nista vise <3
    ova kombinacija mi je tvoja najbolja ikad, slaba sam na bilo što mornarsko, ali sve si ukombinirala jednostavno savršeno <3 propeler je divan :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Cute ;)

    La Kat
    www.lapassionpourlafashion.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlično! Prugice, prugice, prugice <3!
    I sviđaju mi se pravila...;)

    OdgovoriIzbriši
  21. slatkicaa ;)
    dobri savjeti za snizenja, meni je uvijek novcanik brzi od pameti, a istina malo toga sto kupim na snizenju stavim na sebe.

    OdgovoriIzbriši
  22. super, prugiceee :)
    super prsteni
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Obozavam prugice, divna haljina i torba, a na Red Lip Rings sam odlijepio, odlican je :)))

    OdgovoriIzbriši
  24. pogle ti ove nokte, pa nevjerojatno! :))
    skroz si morska, i skroz si šik bejbe. slažem se s tobom oko sniženja i moram priznati da me zara uvijek razljuti upravo s tim seljenjem stvari sa sniženja na redovnu cijenu. gluposti. ali moram priznati da (osim zare) sniženja su počela čak biti ok, nisu više kao prije ono obmanjivanje mase i snižavanje sa par kuna.


    ljubim!

    OdgovoriIzbriši
  25. Luka ima bas zanimljiv nakit.. a i Ljupkina torbica se super uklopila ;)

    OdgovoriIzbriši