četvrtak, 9. lipnja 2011.

ModCloth, Replay i Always

Dragi moji,

danas sam, čitajući Fashion.hr, naletjela na zgodnu stranicu. Privukla me jedna haljinica za koju sam u trenutku shvatila da mi je suđena i morala sam vidjeti kako do nje. Kad sam otišla na stranicu vidjela sam da haljinicu ne mogu naručiti budući da je više nema u mojoj veličini. No, kako to obično biva, otkrila sam druge ljepote koje se tamo nude. :)
Radi se o stranici modcloth.com koja obiluje stvarčicama koje do sad niste ni znali da želite. :)

Ne mogu reći da je robica na stranici jeftina, ali barem je drukčija od onog što možemo naći kod nas po dućanima. Meni ovakvi sajtovi obično posluže samo kao ideja, a onda pokušam naći nešto slično kod nas ili to predam u ruke krojačici koja pokuša izvesti nešto slično. Mislim da ću naručiti nešto za probu s ove stranice, a ako se pokaže dobro ostat ću joj vjerna kao i asos-u. :)

Dugogodišnji sam poklonik brenda Replay i skoro sam plakala kad su zatvorili najdraži mi dućan u Avenue Mallu. Budući da tamo često kupujem imam njihovu VIP karticu koja mi donosi 10% popusta pri svakoj kupnji. Danas mi je na mail stigla obavijest kako je od sutra u njihovim dućanima prvi dan rasprodaje kolekcije proljeće/ljeto te da mogu ostvariti popust od 30% s predočenjem kartice. Jupi, taman sam planirala kupovinu novih sandala!

I još jedna lijepa vijest - danas me kontaktirala draga Mirta koja radi PR za Always Hrvatska te mi ponudila suradnju na jednom vrlo slatkom projektu koji će započeti ubrzo! Jako se veselim <3
Njihov facebook page možete lajkati odmah ovdje Always Hrvatska!

E da, nemojte zaboraviti na moj Trendy Giveaway , imate vremena priključiti se do subote!
Ljubim vas :*

Broj komentara: 16:

  1. baš su lijepe stvarčice :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, lajkam otkriće i čestitke na projektu :)))
    Xoxo, K.

    P.S. Kava je već riješena stvar, samo nam fali mjesto i vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam takve najlonke koje sam u Londonu kupila. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja obozavam replay! :)))
    Have a nice shopping :))
    xx
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Suknja sa lalama, bez haljina na tufne i najlonke ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Go Trendy! :D Slatki je jako ovaj modcloth!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam vise fan Diesela, ali volim i Replay cipelice :)
    Ova bez haljina mi je predivna!!
    <3 M.

    OdgovoriIzbriši
  8. Modcloth stvari su super!
    Skoro sam ih slučajno otkrila i oduševila se...:D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajjj, pa nakit je odlican!!! Odusevljena sam! :)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši
  10. prsten s medom je fantastičan. a haljine su mi sve lijepe, nježne.super je otkriće. Ljubaaaac :*

    OdgovoriIzbriši
  11. još niš nisam naručila s modcl. al škicam već duuuugo. replay mi je onak, cipele super, a odjeću nisam kupila još od osnovne škole, ne znam kaj su poskupili tak :d
    i čestitam za suradnju, jeva čeka da vidim kaj ste nam pripremili ;))

    OdgovoriIzbriši
  12. super su stvarčice, torba mi je super

    OdgovoriIzbriši
  13. znam za taj sajt i stvarno imaju super komade :)

    OdgovoriIzbriši
  14. A jel modcloth dostavlja u Hrvatsku?

    OdgovoriIzbriši