nedjelja, 5. lipnja 2011.

Another day, another outfit

Dragi moji,

kao što sam vam u prošlom postu napisala, jučer sam bila na svadbi. Zabava je bila vrhunska no slike su nekako mutne i pomalo razočaravajuće.. Malo ćemo improvizirati :)
Slika outfita je slika s krizme na kojoj sam Lauri bila kuma. Jučer sam ponovila outfit i dodala svog jednorogića.

Sako H&M, Korzet Topshop, Suknja Topshop, Sandale Zara, Torba Zara, Ogrlica by Luka Grubišić
Svadba je bila krasna, naplesali smo se, pojeli, popili i najvažnije od svega - podružila sam se s familijom koju stvarno rijetko viđam.. Na prvoj slici sa mnom je moje kumće Laura, na drugoj njena mama i moja sestrična Marina, i ovom prilikom im objema šaljem veliku pusu uz nadu da se ne ljute na mene što sam ih objavila na blogu.. :)
Ljubim vas :*

Broj komentara: 11:

  1. ove LUKA ogrlice su super :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. jooooj ide mi se na neku svadbu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super su mi sandale. sako bi mi bolje pristajao da je kraći i uži, a naočale su ti stvarno prevelike.
    mama i ti izgledate mlađe od kćeri :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da ni meni ni mami ni kceri nisi mogla dati bolji kompliment - nama da izgledamo mlado a maloj da izgleda starije ;) Sto se naocala tice - volim prevelike naocale jer imam panican strah od bora i voljela bih da postoje jos vece naocale (po mogucnosti preko cijele face hahhahaah).. Hvala za komentar, svrati opet ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš sam i ja htjela isto komentirati da sve tri po godinama izgledate oko 25! :D

    meni su ogromne sunčane zakon!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala najljepša na komplimentima.....rastopila sam se kao marmelada...

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, evo nam Marine.. Eto vidiš draga - imaš i fanove :) Hahah :)

    OdgovoriIzbriši
  8. darling super ti je suknja i njena boja :) lijepo ti stoji.
    a bilo bi hit sa koščatim cipelama :) ajde malo njih slikaj i sebe...za mene <3

    OdgovoriIzbriši