subota, 11. lipnja 2011.

Rezultati giveawaya :)

Dragi svi,

evo konačno i rezultata mojeg giveawaya! Prekrasna Ljupkina torbica mica ide sretnooooom brojuuu:

 Čestitke astrid.york
Svima veliko hvala na sudjelovanju! Uskoro vas očekuje novi giveaway i još lijepih poklona pa svakako pratite.. :)
Ljubim vas :*

Broj komentara: 8:

  1. Ah za jedan :D Cestitamo Astrid! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao darling, znam kako se osjećaš.. Bit će još natječaja a najbolje od svega je što svoju torbicu možeš naručiti od Ljupke koja će se potruditi ispuniti svaku tvoju želju.. Posjeti je ovdje http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150200420282768.330346.329289977767

    ili na njenom blogu www.guerrillagirl.net

    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, za dvije min me pretekla :) Čestitke Astrid ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. o bože, koja sreća :D. još gledam jesam to ja , juhuhuhu :D baš mi je dobor došlo, oraspoložilo dam, 15. radni dan po redu, hihi, nagrada da moj trud nije bio uzalud <3
    p.s. fala svima na čestitkama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravooooo! Cujemo se za torbicu! ;)

    OdgovoriIzbriši