srijeda, 15. lipnja 2011.

eNVy belt

Dragi moji,

jedna od najboljih stvari koja mi se može dogoditi u nekom danu je da, u vlastitom ormaru (!), nađem nešto na što sam već zaboravila. Danas sam, tražeći crni remen iz Zare s mašnicom, u ladici s remenjem naišla na dragi mi, ali pomalo zaboravljeni remen iz eNVy room-a. Nisam ga nosila od prošlog ljeta jer nisam imala ni prilike, a sad mi je došao kao naručen!
Taj sam remen kupila kad sam prvi puta posjetila Vjeku i Nikicu u njihovom dućanu na Vlaškoj. Isprobavala sam prekrasnu crnu haljinicu s hrpom kamenčića koju na kraju nisam kupila (i nikad je neću prežaliti) i zaljubila se u 2 remena koja su imali - jedan od njih su mi dečki čak i potpisali :)

eNVy room haljinica
Kvaliteta slike je koma ali morala sam vam pokazati tu divoticu od haljinice <3
Uglavnom, haljina je ostala u dućanu a ja sam kupila remenje. Ovaj crni mami poglede gdje god da s njime prođem, ljudi ga ili vole ili mrze, a ja ga obožavam!

Oprostit ćete na kvaliteti slika - fotić je odbio poslušnost pa sam morala koristiti iphone.

Sutra me očekuje vrlo važno slikanje (pretpostavljate da Always i Ljupka imaju neke veze s tim) i ovu divoticu od remena nosim sa sobom!

Ljubim vas :*

Broj komentara: 12:

  1. Vrh je :D Jedva cekamo slike s njim ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao i ja se odusevim svaki put kad nadjem neku tako dobru zaboravljenu stvar na dnu ormara:)

    OdgovoriIzbriši
  3. steta da nisi kupila haljinicu :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Šteta za haljinu divna je :)
    http://stylishcream.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme, haljijna je fenomenalna :) jedva čekam da čujem što ste spremilee!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme stvarno je divna haljina :D

    OdgovoriIzbriši
  7. a, bit će još haljina, iako je lijepa ova :) a reman, što da ti kaže, jebenica <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Haljina je san! Ako neces ti, daj meni! ;)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši