srijeda, 8. lipnja 2011.

Trendy Giveaway

Dragi moji,

danas je za mene vrlo radostan dan koji sam poželjela podijeliti s vama. :) Naime, ovo je moj 101. blog post. Osim toga, danas je posjećenost bloga premašila 50 000 posjeta i to je sve skupa razlog za slavlje.
Kako bih vam se odužila za lijepe komentare i kritke koje ovdje ostavljate za mene, uz pomoć moje drage Ljupke, odlučila sam se na slatki giveaway.
Kao što već sigurno znate, Ljupka s bloga www.guerrillagirl.net radi prekrasne Torbice mice. Jednog primjerka sam i ponosna vlasnica, a ovim putem želim vama darovati jednu torbicu iz nove kolekcije mornarskih torbi. :D

Slike by Ljupka sa bloga www.guerrillgirl.net

Kako biste se uključili u darivanje slijedite ove korake:
1. Pratite me na facebook stranici klikome na  Like ovdje Trendy White facebook page
2. Postanite sljedbenikom bloga klikom na gumbić Prati s uslugom Google Friend Connect
3. Ostavite komentar na ovaj post 

Sretnog dobitnika odredit će generator random brojeva te će dobitnik biti objavljen na blogu u subotu iza 12h. Dakle, svoje komentare možete ostavljati od sad pa do subote!
Giveaway je lokalne prirode te se odnosi na sve čitatelje iz Hrvatske i zemalja susjeda Hrvatske neovisno o spolu :) I Makedonci dobrodošli!
Sretno svima!
Ljubim vas :*

41 komentar:

  1. Susedna zemlja ^^ Ucestvujem :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih torbicu micu :D Pratim te odavno dragička :*

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuuu. lijepoooo :) torbice su med medeni kako bi lju rekla <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ja čestitam na 101 postu i 50 tisućici ;) <3 sretno svima, torba je genijalna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na lijepim brojčicama! :) Totalno sam u tom mornarskom điru, tako da bi mi ova torbica mica sjela ko budali šamar :D Hvala ti na prilici da ju udomim :)


    Btw. i kod mene je u tijeku mini darivanje pa tko ima volju nek zaviri :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitam!!!:)
    Torbice su predivne!:)
    Mr Random odaberi mene pliz:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Torbice mice Ljupkinice su divneee :)

    OdgovoriIzbriši
  8. torbica je mljac :) prijavljujem se :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Genijalna torba!!! Ako je ne dobijem onda moram kupiti neki takvi materijal da nesto slicno napravim!
    Jel se Makeodnija racuna u susjede Hrvatske?ako ne ond aima ja svoja adresa u Hrvatska ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna je torbica...zelimmm...
    Pozdrav za tebe!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. jabijabijabijabi! :D sretan 101. post blogiću! neka mu ih je još...milijun! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam na tim divnim brojkama :) :*

    Torbica je zaista divna :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Jupijej! Čestitam draga! Da postova bude još puno, puno :*
    Torbica je krasna, obećavam da bih je pazila i mazila i ukrasila :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pratim i ucestvujem :) I da docekamo i 1001. blog post :D

    OdgovoriIzbriši
  15. I ja se prijavljujem

    Torbice su super

    :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Susjeda se prijavljuje!;) Torba je predivna...
    Čestitam na radosnom danu!:D

    OdgovoriIzbriši
  17. evo i mene :)
    torbice su u najmanju ruku LJUPKE :)

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. heeeeej, i kod tebe poklončićiii!divnooo!!! tu sam!:)))

    OdgovoriIzbriši
  19. Lajkala sam tvoju stranicu na fejsu vec :D ( zovem se Mihaela GaGaa ) i odavno pratim tvoj blog ;D
    Torbice su krasne!

    mihaela_rotim@hotmail.com

    My blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  20. heeej...cestitam na ovim divnim brojkama! :)))
    ooooo...ljupkine torbice su presavrsene! mastam o njima! :) sve sam obavila vec odavno draga.... ;)komentarcic...i nadam se...:) cmok

    OdgovoriIzbriši
  21. yeeehey znas da sam vec sve odavno uradila :*

    OdgovoriIzbriši
  22. Evo i mene... :)
    Cestitam na tolikoj posecenosti bloga. Samo tako nastavi, cifre iz dana u dan rastu sve vise a ti ces dobiti volju da vise pises :))
    Btw, hvala na komentaru i hvala sto me pratis, to mi puno znaci. :)
    A evo i mog mejla jer zelim dobiti ovu preslatku torbicu: svetlanazmukic@yahoo.com
    xo
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. lepaaaa...prelepa torbica :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Preslatka je torbica :)
    Lajkala sam na fejsu, ime znas ;)
    Sretno svima!

    OdgovoriIzbriši
  25. Weee!! Javljam se na dužnost :)))
    Xoxo, K.

    OdgovoriIzbriši
  26. Torbica je divna. :)

    Bravo za 101 post i 50 000 poseta.

    OdgovoriIzbriši
  27. Cestitke na blog uspesima :) Ali i Ljupki na novim torbicama!

    OdgovoriIzbriši
  28. Svi smo zaluđeni tim torbicama! :*


    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  29. Želim ti još beskonačno mnogo predivnih postova i isto toliko posjetitelja. :)
    I ja se prijavljujem za divnu torbicu!

    OdgovoriIzbriši
  30. lajkam, pratim, sudjelujem! :)

    OdgovoriIzbriši
  31. čestitam:)) ljupkine torbice su bas ljupke:)

    OdgovoriIzbriši
  32. i ja bih voljela dobiti torbicu :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Prekokrasan giveaway <3!

    GFC : Bla Bla
    e-mail : amalie.daisy@gmail.com
    fejs : Ivana B.

    OdgovoriIzbriši
  34. lju torbice.. divota! sve lajovano i obavjeno:)
    bocca.lav@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  35. Cestitam! :))
    Torbica mica je mljac ^^
    Prijavljujem se! :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Cao draga!
    ***
    Obavljeno sve!
    Kod mene je takodje giveaway do 16-tog, pa izvoli svrati***

    OdgovoriIzbriši